• 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
infomar написа:
Така е, пра си - първа регистрация 1992-ра и до сега... 24 години... само бензин е наливано.... То няма километри, взех я 10 годишна на 95 000 сега е на 120 000 км. и от двигателя съм възхитен, въобще не гори масло. :rolleyes: Ама мъничка.....
Зорлем по 1000 километра на година :shock: :? Какво масло да гори като си го сменял на 1000км? Или за 24 години два пъти? Кат се пенсионираш всяка година се смаляваш, а не растеш. Та няма да е мъничка. По добре да си вземеш ремарке. Цмакса не е кой знае колко по широк. Май само тавана му е по висок от на фиестата.
:partyman:
Chefo77 - майстор
DundyTheCroc написа:
На дизела оборотите са еднакви, независимо дали е топла или студена. Кога го е загасил не се знае, но се вижда, че стрелката за температурата е на минимум. По пресния снежец по стъклата се вижда, че е била навън, а не излиза от топъл гараж. Със сигурност е с нафта, каквато тук нямаме.
А ако запали с 300 зора и след 10 секунди я загаси, как мислиш - второто палене дали няма да е от раз? :wink: И снега си стои, и температурата е на минимума, и е запалила чакмак.
А като запали студена, е съвсем нормално да играят оборотите в първите няколко секунди. Нормално, не задължително!
Само дето на този клип, ще ме извинявате да пали така студена при -39 градуса. Ако ще и с керосин да е.

Инфо, давай вземай я, че да честитим! :)
DundyTheCroc - майстор
Дори да не е първо палене все пак я е запалил някак преди да снима, което при тази температура си е постижение и за бензинова кола.
Новите common rail дизели нямат нищо общо при паленето на студено със старите предкамерни атмосферки.
Въпреки казаното по-горе аз на дизели съм се накарал, оттук натам само бензинки, хибриди, електрички, водородни, атомни, термоядрени, квото дойде :-D
Chefo77 - майстор
Ако ида с баба Темпра там и я спра за половин час - достатъчно, за да падне под 50 градуса температурата на таблото, и след това я запаля, дали няма да запали от раз? Не е едно и също маслото и антифриза да са ти на -40 и да са на 40 градуса. Ако ще не common rail, ами каквото и да е, аз не вярвам пренощувал на тази температура дизел да запали по този начин.
Нека не спамим в темата на Инфо :wink:
infomar
ivanovbg написа:
infomar написа:
............По добре да си вземеш ремарке. Цмакса не е кой знае колко по широк. Май само тавана му е по висок от на фиестата.
:partyman:
С-макс
Изображение

Тойота версо
Изображение

Фиеста
Изображение




Когато фактите говорят, думите са излишни :?



За мен е достатъчно голяма, нали ще се смалявам...... то на времето и един "велик" българин така казваше - смаляваме.... смаляваме..... :roll:
kuger - майстор
infomar написа:
Така значи, в края на краищата решението е взето и следващата седмица ще стане закупуването на автомобил Ford C-Max 100 к.с. бензин. 2008-ма година. Реални 160000 километри, ръчна скоростна кутия, климатроник, гаражна....закупена и поддържана в Мото-Пфое. Така се приближавам към изискванията си - малък данък, бензин, голяма..... и в границата на финансовият ми лимит.
Няма безкрайно щастие, дано да се финализират намеренията ми, за което съм благодарен на всички изказали мнения и препоръки.
Дано имаш късмет, и да и се радваш дълго.
Ще честитя, когато я обявиш за твоя.
ivanovbg - майстор
infomar написа:
Когато фактите говорят, думите са излишни :?
За мен е достатъчно голяма, нали ще се смалявам...... то на времето и един "велик" българин така казваше - смаляваме.... смаляваме..... :roll:
На мен ми е тясна. Говоря за вътре. На фиестата вратите са по тънки. Премери от врата до врата вътрешно и ще видиш, че не е голяма разликата на ширина.
Иначе щом си я харесваш, да ти е честита.Леко и безаварийно каране!
:partyman:
infomar
ivanovbg написа:
infomar написа:
Когато фактите говорят, думите са излишни :?
За мен е достатъчно голяма, нали ще се смалявам...... то на времето и един "велик" българин така казваше - смаляваме.... смаляваме..... :roll:
На мен ми е тясна. Говоря за вътре. На фиестата вратите са по тънки. Премери от врата до врата вътрешно и ще видиш, че не е голяма разликата на ширина.
Иначе щом си я харесваш, да ти е честита.Леко и безаварийно каране!
:partyman:
Благодаря за пожеланията, А бе карай да върви, каквото е такова. По-ми харесваше Тойота карола версо, но не попаднах на такава която да се престраша, а и 15 годишна не ми се взимаше, от друга страна, нямаше реално кола на под 200-250000 км. превъртени на 120-140. Убедиха ме, че имала по-скъпа поддръжка, което надделя. Успокоявам се, че и германските коли не са лоши. Тази във WIN-на пише, че е произведена в Германия за продаване в Германия, но що са я продали у нас... не знам.
montoya - майстор
Снощи по дискавъри гледах едни купавах коли на търг, смакса оня който го купи за 380 паунда го сдаде за скрап срещу 200, щото отдолу беше станал на тор, прагове и под, така че огледай го хубаво този който е оригинален на реални километри и обслужван, че двигател се прави, ама от ръждата отърване няма
DundyTheCroc - майстор
Infomar, този декодер ли ползваш?
http://vindecoder.eu/check-vin
Може да дадеш линк към резултата ако не ти е проблем.
За Форд има два много добри диагностични софтуера за ELM327:
http://forscan.org/home.html
http://civil.iffc.ru/elmconfig/
Трябва ти една китайска диагностика за 10 долара, мод за 1 лев и дори можеш да си променяш голяма част от настройките с ELMConfig.
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: