Нека намерим най-тънките цени.
fore - майстор
Да !

=========
Генератора бил инверторен колега. Чети в упътването бе.

Явно за да изкарат от по малко генераторче 1000 вата са ползвали вместо синхронен генератор, нов инверторен. Вади постоянно напрежение и после се инвертира в променливо. Синусоидата не е 100%. Може да е модулирана и тнт.
Нещо като динамо е генераторчето вероятно. :?
Абе за по нисък разход на гориво и олекотена конструкция.
nikolovvd - майстор
atanasov2004 написа:
Привет! Колеги два въпроса имам: 1. Електрическата фреза за копане така и не я видях в нашия магазин :sad: , дали може да се намери някъде ?
Ако става въпрос за онова чудо с двете диамантини за рязане на канали, вчера я видях във Видин.
Обади им се по телефона и ако се навият за ти запазят бройка, грабвай въдиците и тръгвай за Видин. :)
ESPACE - майстор
Инверторен генератор е машина с обикновен трифазен генератор на който трите фази се изправят до постоянно напрежение и след това от него се прави монофазното изходно напрежение. Предимството им е че за разликата от обикновените генератори няма нужда да работят постоянно на 3000об.мин. оттам и икономия на гориво при работа с малки товари.
пишман_майстор - майстор
Къде и кога е този генератор?
dragozow - майстор
Инверторните нямат класическа генераторна част с ротор и статор, всичко е в една платка. Като се окоти след гаранцията го хвърляте, сервиз Бушона нямат една част на склад от лидълските. Иначе да, леки и икономични са, клиентите им са хора с кемпери, каравани, палатки, рибари и т.н.
fore - майстор
Драгозов, тука и относно Бушона съм напълно съгласен с тебе ! :partyman: Но Лидл сменят. Е вярно до 3 години, но .........
Докато ти би сменил нещо само ако не може да се ремонтира. И после трябва да се разправяш с доставчика........

-------

Вчера видях Българският крадец и простотия в едно, абе нема такива тапаци като нас ! Та отивам аз към обед в Лидла до Ц. баня да търся от въпросните промо комплекти на Жилет. - няма. Питам и ми казват че от сутринта продали 3 кашона. Гледам на стилажа - се подмята един последен-отоврен със скъсана кутия. Огледах го вътре всичко ОК !
Някой го беше отворил безобразно. Но на мене картона ми е излишен. Купих го. Да имам резервни ножчета и тнт. То само 4те ножчета са 20 лева в Кауфланд. А тука 4 + 1 на рамото + малък гел и несесер за 17 лева кеш. Далавера.
Обаче някой надушил друга далавера........
Отивам до Кауфланда в Надежда да пазарувам ядене и пътьом минах през другият Лидл до него.......Да си купя сладолед и питам момчето имат ли от промото на Жилет да го сменя -да имам хубава кутия която да изхвърля после :mrgreen: . Каза ми че имали 6-7, но са за брак !!! :prayer:
Някой сутринта влязъл в магазина и обрал на въпросните комплекти 4те ножчета от комплектите ! Явно ще ги продадат по 15-20 лева и ....................Изродски народ сме и това е. :prayer: :prayer: :axe:

------------

Драгозов горе колегата ESPACE е казал най вярно какво представляват тези генер инвертори- няма кака да нямат въртящ се генератор. В случая от моето хоби с ЖП моделите се оказа че Електровозите са на 25 киловолта променливо Ср. напрежение и точно техните ел мотори са трифазни с честотно управление. Врътката е че за да се раздели едната фаза на три минава през изправяне и после инвертиране на напрежението в променливо трифазно но по ниско естествено.

Та явно тези генератори са обратното на принципа при Електричките. Тук трите фази от генератора се обръщат в една но с по голяма мощност. То и при колите става същото от 3ри фазен генератор (алтернатор) с помощта на мощни диоди напрежението се преобразува като накрая се запазва постоянно с голям ампераж .

Та в този ред на мисли би следвало да може да се ремонтира генератора, както всеки друг ел. мотор, че и схемата за инвертиране даже в зависимост от обемният и монтаж на платката.
keymaker - специалист
fore, отварях електрониката на един изпърдян генератор 800вата двутактов от лидъл ама се оказа голяма греда всичко беше залято с епоксидна смола и ремонта се оказва невъзможен ,а се прави с нов блок ,но цената като резервна част надхвърляше цената на нов генератор. Въпросния дефект се е случил когато са включили 1500 ватов консуматор на 800 ватовата електроника без да помислят за последствията ,които при обикновен (неинверторен) са почти невъзможни.
kabel96 - специалист
keymaker написа:
fore, отварях електрониката на един изпърдян генератор 800вата двутактов от лидъл ама се оказа голяма греда всичко беше залято с епоксидна смола и ремонта се оказва невъзможен ,а се прави с нов блок ,но цената като резервна част надхвърляше цената на нов генератор. Въпросния дефект се е случил когато са включили 1500 ватов консуматор на 800 ватовата електроника без да помислят за последствията ,които при обикновен (неинверторен) са почти невъзможни.
Не се ядосвай :drinkers: и марковите и те са залети целите платки.За тях по си струва махането на смолата.
keymaker - специалист
Затова съм се оборудвал с класически генератор ,като ми се върти в главата една идея за поставяне на по мощен двигател и редуктор с цел намаляване на оборотите,ама дали ще има ефект незнам ,щото по-големия мотор ще има и по висок разход.Поне шума и износването на мотора ще намалее . Друга идея е преправянето на газ.
mitko64 - майстор
След доста ровене не откривам никакъв генератор на Лидъл 800вата, двутактов, поне от 2011година досега. Сигурно е модел преди това. Гледам Аldi са пускали на Еинхел 900ватов 2008г. Всичките им досега са класически, четритактови, 2800вата, обикновено на Ейнхел, доставчик. Това мисля им е първият инверторен модел.

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: