• 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 60
Всички имаме коли, нали ?
kartechar - специалист
Най-добрата гума е новата. По-добре смени два пъти евтини гуми, отколкото за същата цена един път маркови (респективно скъпи).
infomar
kartechar написа:
Най-добрата гума е новата. По-добре смени два пъти евтини гуми, отколкото за същата цена един път маркови (респективно скъпи).
До сега и аз така постъпвах... и съм нямал проблеми.



Извинявам се за тъпият въпрос, но на металните джанти има ли набита информация за размера, отвори и др. данни? Обещаха ми едни джанти, но как да съм уверен, че са по размерите които ми ги казват :?
DundyTheCroc - майстор
Фулдата не е лоша, едва ли ще се правиш на състезател. Скоростният индекс да не те притеснява, колата ти не е направена да вдига 210.
5х108 би трябвало да са ти джантите, на алуминиевите има набита щампа, на железарките не знам, не съм карал с такива от много време :)
infomar
2:0 за FULDA ECOCTRLHP 205/55R16 91H - 107 лв.
Това ще са гумите. :partyman:
gogo7777 - майстор
Леле и това се допуска в ЕС
В Япония не е така.
Карал съм с летни гуми FULDA не са никак лоши.
montoya - майстор
Две лета кара едни нови летни дайтонки и съм много доволен от държанието им и на сухо и на мокро http://adk.bg/?go=products&p=detail&itemId=20
Също не съм състезател, въпреки, че имам изпълнения по Петрохан. За твоя размер са 75 лева парчето, което не е никак скъпо
velsi - Почетен майстор
ivanovbg написа:
DundyTheCroc написа:
Навсякъде пише дадени километри или една година, не е случайно това.
Я покажи къде пише?
Понеже той няма какво да ти покаже, ще ти покажа аз.
В събота ходих за смяна на масло. Датата беше 16-ти април. Ето какво са ми залепили. Следваща смяна след 5000 мили, или 6 месеца. Става въпрос за гаранционнен автомобил, така че изключваме варианта "по-често, че да вземем повече пари". Маслото според документа е пълна синтетика.

Прикачен файл

2016-04-18 07.47.27-2.jpg
kozl - майстор
Velsi какво точно ми показваш :?
Че при там, на гаранционните коли маслото се сменя през 6 месеца, а тук през една година (когато няма пробег).
Е кво е тва масло ве :shock: Така както е тръгнало шъ доди врема коги маслото шъ ся консумира повече от горивото :?
Маслото се скапва от престой, антифриза си губи качествата :? Що ли преди години не беше така :?
То е ясно що - гарантирано търсене (и потребление).
Аз с мъка на сърцето изоставих си колето, произведено 83 лето. Антифриз сменях, га спука маркуч и изтече. Масло и филтри на пробег.
И коги новите коли ще устискат толкова пробег като старите :?
Друго е да си купиш няколко коли за същия пробег. :?
Или иначе казано аз моя живот можеше да го изкарам с 2 коли, но уви. Производството на части се преустанови. По-е гот да караш новички коли, а и търсенето се увеличи. Производството се закрепи като трайността на возилата намали. :? Ала ние Velsi немаме пари все за новички коли :cry:
Ладата от нова за 20 години нямаше 100 000 км. И за тези км да е сменила 10 пъти маслото и ни веднъж антифриза. Оригиналният и акумулатор изкара 9 години и после се почна през 2-3 г акумулатор.
И що тъй ве :? Еми като се увеличава потреблението ще има и търсене и работа за некои. Ама я виж в темите кой купува български акумулатори или масло дори. Трайносста се намалява - работа ще има :prayer: ама не за българи останали във "милата" родина :finga:
DundyTheCroc - майстор
В щатско е така, там да върви бизнеса се сменят масла на 6 месеца ;) Хубавото е, че маслата са евтини и хубави поне.
velsi - Почетен майстор
Ами всъщност нищо не искам да покажа. Просто видях, че спорите тука кога и как се сменяло маслото и понеже ми е прясна случката реших да споделя. Иначе и мене ме учудва толкова краткия срок. Работя доста наблизо спрямо където живея и на практика не пътувам почти нищо. Има-няма 10-тина мили на ден.
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 60

Тема "Избор на "пенсионерска" кола." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: