• 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 138
Ел. инструментите. Консумативи.
teon - специалист
...ясно-необосновани предположения :),ако е само да се намираш на приказки-става...
Георги Иванов(алцек) - специалист
Зад карбуратора има гарнитурка която е захваната със някаква пластмаса и за да се махне трябва да се развият две болтчета.На гарнитурката има отвор който продължава във двигателя горе в ляво като погледнеш двигателя отпред,но цвета и е такъв че заблуждава и имаш чувството че е от метала от който е направен двигателя.И когато моя приятел е преместил гарнитурката отзад затваря този малък отвор,в същото време отпред остава без гарнитура и въздуха влиза на поразия,от тук малко,от там малко и двигателя не работи както трябва.
fore - майстор
teon написа:
...ясно-необосновани предположения :),ако е само да се намираш на приказки-става...
Теон, я сега прочети на Алцек поста и пак кажи това дето е в цитата ! :prayer:

Аз не си чеша езика Брат, а просто се опитвах да помогна. Та за гарнитурите точно не съм се сетил, но както се разбира, проблема е от затворен канал за гориво и прекоерно количество въздух от липса на гарнитура.
Нямше как да знам че човека е разместил гарнитурите, но предположението ми за повечето възух е било правилно !

Аз и за това попитах Алцек, хем да разбера точно от къде е бил проблема, хем да видя дали съм разсъждавал правилно.

Отделно ми е интересно, понеже и аз разглобявах гаранционната си моторан коса-Хускварна заради смукателният маркуч от каучук, които се разпадаше. Та накрая сложих силиконов и приключи драмата с черната утайка. Наложи ми се да разглобя Волброто за да погледан и фината цедка в него. За щастие си беше чиста. Та и там са едни фини отворчета и дифузорчета, които ако объркаш гарнитура или плочката наопаке и трябва да карам Алцек да го оправя. :mrgreen:

Та майче ти си тоя където си чешеш езика днес. Тук в този форум всеки ден има един като тебе-като лотария сте. Избива ви бушона и се почва............... :prayer:
teon - специалист
fore написа:
значи от някъде смуче излишен въздух. През някой бензинопровод или през семерина примерно на колянов вал.
...не намесвай @Алцек...ЦИТИРАЛ съм по-горе точно КОЕТО и КОЙТО трябва...ма тъй и тъй оцапахме темата на човека: ,като техничарче :) ,предлагам да обясниш как аджеба ще се засмуче тоя въздух през въпросните места и как ще повлияе в/у работата на д-ла:?:..
fore - майстор
Човече, спри се ! Ами ако искаш да намеся съседа ми Игнат тогава !? :? Ама той пък работеше във ВиК.

След като аз го подтикнах - Алцек го е обяснил горе точно и ясно. Мисля че е безмислено повече да се преразказва. А относно моят опит с карбовете, жигльорите и дифузйорите, бензин/въздуха (стихиометрична смес)- Ладов-Озон с две степени . Втора вакумна + Еконостатна система и ел магнитен клапан на ПХ. Наизуст го знам. Моно инжекция Пасат и тнт. И нея така- мого елементарна. Волбро на Хускарна груп-изучавам. С пълните инжекции при Бензин и Дизел не ми се е налагало да се заигавам. Работят си и при мене на ТДИ-то- там има само 4 ПД и една тандем помпа ако не броя резервоарната и няма какво да се базика. За бензиновият -Брато не сложи газ на Аудито 1,8Т и няма проблем. :lol: Единствено и на Пасата и на Аудито съм чистил грешки и съм правил Логове(под товар в движение) с ВАГ-ком, както и почистване на МАФ и МАП. И реглаж на ТК с ПГ по принуда след рециклаж. :) Ама това е свързано косвено с карбо стихиометричното смесване и спада към принудително пълнене, което е доста по сложно от едно Волбро ! Е вярно че турбинката която е заедно със стартерното въже има претенции за принудително пълнене, но по своят технически смислъ е доста далече от това реално. Просто помага.

Та да ме караш да преразказвам нещо очевидно и вече споменато от Алцек е смешно.
То че нямаш надприказване е ясно.
И понеже явно много разбираш от смесо-образуване кажи нещо по долните питанки.
Какво представлява Еконостатната система при Озона ? Това е стара и интересна система на чистите авто карбове. :wink:
Какъв е разхода на гориво при ППХ на авто горивните системи и в какъв режим влиза мотора тогава ?
И един въпрос за Волброто, понеже темата е за инструменти - предимството му пред Щилският ?
Ако знаеш нещо на Лични !
Форумът е ФВ ! Заповядай там да приказваме ! :roll:
Последна промяна от fore на пет апр 22, 2016 4:26 pm, променено общо 5 пъти.
daniel vasev - специалист
Колеги заслужава ли си този винтоверт http://olx.bg/ad/razprodavam-rachen-vin ... 88aa4838e0
fore - майстор
Абе малко е утрепан от работа, трябва да е истински по надписите му, но продавача го е изписал неправилно в заглавието което е в негов ущърб.
Виж колко струва нов, но този е с 1,5 амперовата батерия като го гледам. Зелена серия.........Клетките сигурно са стари и едва ли държат много.

Аз имам 3 от Парксайта- ударни, 18в, за 140 лева всеки. Отварях единият -железни са. Сложил съм и снимки тук по назад в темата.
daniel vasev - специалист
250 лева е нов с 1 батерия а батерийте са литоево йонни за това ми хареса.
fore - майстор
И те се скапват с времето.

А на Парксайта какво не ти харесва ? Има и без удар.
daniel vasev - специалист
Дали си заслужава.А попринцип държа да е с 2 батерий.Парксайд е с една.И ми трябва максимално лек винтоверт.
  • 1
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 138

Тема "Машината ви е повредена- попитайте ТУК." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: