Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
Не че съм работил с подобна, нито съм ремонтирал, но за мене трябва да си струва парите дори и ползвана. Щом е отстранен проблема и ако предишният собственик я е карал с гориво + масло както си трябва, не би следвало да имаш проблем. Ако на външен вид не е занемарена, това говори донякъде и за вътрешното и състояние.

Не съм сигурен с какъв точно карб е- дали е с класическото Волбро с 3 реглажа или е с тия новите електронни карбове.
Двигателят е Х-торк, което повече е свързано майче с екологията, но и разхода е оптимизиран. Абе на 50 кубика ако не е здрав мотора, то тогава Шведите да затварят завода - мисля че е с цял колянов вал, не е на части. И бутало/цилиндъра гаранция е легиран и як. С два сегмента и тнт.

Като режеш около оградата внимавай да не отрежеш и нея. :lol:
pansim - майстор
Карбуратора е класически, не е от новите с електроника. Двигателя си е X-торк и би трябвало да е икономичен. И е във видимо добро състояние - пали студен без проблеми, реже здраво, какво повече му трябва на човек за да е щаслив като отиде да свърши малко работа :partyman:
А дали е с два или един бутален пръстен нито знам, нито искам да научавам :-D
andy_forresite - майстор
От няколко години имам сериозната машина Vito 5200. При първоначалните опити да я запаля имах няколкодневна мускулна треска на двете ръце. Оказа се, че спусъкът на газта е с откачила се "пружинка" (една закривена стоманизирана телчица). По едно време се усетих, разглобих я, побългарих я, затегнах й болтовете и а взе че запали от раз на другия ден. От тогава слушаше много и никакви проблеми по техниката, с изключение на глупаво направената капачка за маслото. Не е ли да хвърля маслото от там докато работиш значи просто не е Вито 5200... Бях с нея да режем едни тополи по 70-80 санта в диаметър. Балдисахме двама човека докато се сменяхме кой да реже. По едно време дойде един агент с Щил-ка и каза - "муаха, кво е тва ИЖ-е, бе? Забръмчахме с двете машини. Неговата се спорина и престана да пали. Викам нА ти моята че се изморих. Каза "не, не ща, дръж си го тва". Взе я де. Ряза, ряза и рече "хм, не е толко зле, добра е и пали лесно. Реже, реже".
После я дадох на приятел, той ми я върна след 2 дни и аз си я прибрах без да я пробвам. След половин час дойде друг приятел и дай та дай. Дадох му я. Три седмици не ми я върна и отидох да си я взема. Вика това не работи - не ще да пали. По едно време я запалих - няма тихи и мощност. Взех си я. Седя една година и ми дотрябва. Казах си ще я мъча. Почистих карбуратора, филтъра, ново масло, нова свещ и свеж бензин - тц, дори не пуква. Запали със старата свещ. Новата в кофата - не бачка.
Сега проблемът в нея е, че няма тихи. Форсира се до средни обороти и нищо не помогна да ги намаля. Има ли някаква магия да й намаля оборотите? Има едни клони и малко дънери в нас за разчистване.
pansim - майстор
Имам китайка ферос туулс
В първите години работеше добре и ако пренебрегна трудното понякога палене , вечното късане на въжето и огромния разход на бензин - сякаш бе приемлив вариант. Държа да отбележа че машината се ползува рядко и относително средно като натоварване. Няма целодневно рязане на 20куб ...
Но - от едно известно време ми скъса нервите. Или не пали въобще, или няма ниски обороти и гасне при всяко отпускане на газта, или трябва с положението на газта да се "бориш" за да реже в някакви що-годе приемливи обороти...заглъхва понякога...
И понеже се считам за що-годе грамотен технически - реших да я поправям :)
Голяма грешка!!!
Първо разглобих карбуратора - почистих го от триците /филтъра е смешен и не пази нищо/ разглобих - нищо ефект няма. Отидох и купих НОВ. Поставям - резултат НУЛА. Смених свеща - същото положение. Смених връзката между карбуратора и цилиндъра. Ефект нулев!
Отнесох машината на майстор /мой познат, много добър и съвестен/ - Няма да повярвате, ама му я връщах 4 /четири/ пъти. При него я нагласи горе-долу...уж работи. Изгори 200-300гр бензин и се започва от начало.
Свали се цилиндъра - в добро състояние както и буталото. Семеринги - без забележка.
И пак НЕ и НЕ!!!
И вече съм /почти/ собственик на по-горе написаната Хуска 450. Дано ми е на късмет.

ПП Ако се вземе под внимание колко преразход ми е дала китайката само на гориво + нервите че като отида да свърша работа за един час утрепвам цял ден :-D то е ясно че съм се прецакал ама...
Хвърляй я някъде където не минават хора. :lol: Да не вземе някой друг да се мъчи с нея!
keymaker - специалист
andy_forresite написа:
От няколко години имам сериозната машина Vito 5200. При първоначалните опити да я запаля имах няколкодневна мускулна треска на двете ръце. Оказа се, че спусъкът на газта е с откачила се "пружинка" (една закривена стоманизирана телчица). По едно време се усетих, разглобих я, побългарих я, затегнах й болтовете и а взе че запали от раз на другия ден. От тогава слушаше много и никакви проблеми по техниката, с изключение на глупаво направената капачка за маслото. Не е ли да хвърля маслото от там докато работиш значи просто не е Вито 5200... Бях с нея да режем едни тополи по 70-80 санта в диаметър. Балдисахме двама човека докато се сменяхме кой да реже. По едно време дойде един агент с Щил-ка и каза - "муаха, кво е тва ИЖ-е, бе? Забръмчахме с двете машини. Неговата се спорина и престана да пали. Викам нА ти моята че се изморих. Каза "не, не ща, дръж си го тва". Взе я де. Ряза, ряза и рече "хм, не е толко зле, добра е и пали лесно. Реже, реже".<br abp="494">После я дадох на приятел, той ми я върна след 2 дни и аз си я прибрах без да я пробвам. След половин час дойде друг приятел и дай та дай. Дадох му я. Три седмици не ми я върна и отидох да си я взема. Вика това не работи - не ще да пали. По едно време я запалих - няма тихи и мощност. Взех си я. Седя една година и ми дотрябва. Казах си ще я мъча. Почистих карбуратора, филтъра, ново масло, нова свещ и свеж бензин - тц, дори не пуква. Запали със старата свещ. Новата в кофата - не бачка. <br abp="495">Сега проблемът в нея е, че няма тихи. Форсира се до средни обороти и нищо не помогна да ги намаля. Има ли някаква магия да й намаля оборотите? Има едни клони и малко дънери в нас за разчистване.
------------------------------------------------------------
pansim ти е отговорилл . Иначе проблема се крие в нарушена херметизация на двигателя, тегли въздух от някъде. Или задръстен ауспух.
andro6157 - специалист
Здравейте колеги,за първи път от 2,5 год. с Мак цс 330 имах проблем започна да не вдига обороти,в сервиза на хуск веднага оправиха,проблема беше мембрана на карбуратора.Докато го карам сервиз отворих свеща и гледах вътре няма задирания,цилиндъра е как да кажа все едно е минал шлайф без никакви драскотини,от страна карба гледах буталото като пак е като цилиндъра.От бая време съм с масло Маннол агро хускварна,преди бях с ЛС+ на хуск бях искарал свеща буталото,стените на цилиндира беше черно буталото отгоре черен нагар,с маннол в буталото има нагар само на горивната камера.На който питам казват че трябва да няма нагар или е обратно имам съмнения че масло от 7 лв може ли да е по добър от за 20 лв.
iivanov - майстор
pansim написа:
Предлагат ми Хускварна 450 втора ръка. Мнение за тази машина?
Не знам , как е при щил , но при несменяне на ринга петите на веригата започват да " тропат " и вибрациите , чрез коляновия вал се предават на картера . В един момент лагерното легло се износва и машината се скапва . Обикновено правят втулка , за замазване на положението и шъткат машината . Обаче тази втулка е много , много временно решение . Дано си късметлия , че ако работата отиде на картер ...:sad: :partyman:
pansim - майстор
Може ли малко по-подробно обяснение. Че не разбрах за кой ринг става дума.
fore - майстор
Бе аз имам съмнение че Иванов говори за водещото колело, но то се вижда че е изядено и се сменя заедно с лагера под съединителя и при необходимост -пружините на съединителя и тнт. Ринг (доста неопределено) там като част и аз не знам да има. А и зъбите на веригата, наричани от Иванов- пети няма в какво друго да чукат освен в водещото колело (венеца). :?

Да си призная вчера и аз го прочетох два пъти, но само това ми дойде на акъла.
iivanov - майстор
fore написа:
Бе аз имам съмнение че Иванов говори за водещото колело ... Ринг (доста неопределено) там като част и аз не знам да има.
Ами обогати си познанията , тогава .
Pansim , ринга е едно пръстенче , което е част от водещото колело и на него се слага веригата . Когато се износи , веригата " потъва " в него и петите , както казах , чукат върху водещото колело , а от там вибрациите се предават чрез иглениия лагер на коляновия вал и картера . Признак за износен ринг са нараняванията на долната част на петите на веригата .

Има водещи колела и без ринг .

пп Сега гледах , твоята е с ринг .

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: