Не че съм работил с подобна, нито съм ремонтирал, но за мене трябва да си струва парите дори и ползвана. Щом е отстранен проблема и ако предишният собственик я е карал с гориво + масло както си трябва, не би следвало да имаш проблем. Ако на външен вид не е занемарена, това говори донякъде и за вътрешното и състояние.
Не съм сигурен с какъв точно карб е- дали е с класическото Волбро с 3 реглажа или е с тия новите електронни карбове.
Двигателят е Х-торк, което повече е свързано майче с екологията, но и разхода е оптимизиран. Абе на 50 кубика ако не е здрав мотора, то тогава Шведите да затварят завода - мисля че е с цял колянов вал, не е на части. И бутало/цилиндъра гаранция е легиран и як. С два сегмента и тнт.
Като режеш около оградата внимавай да не отрежеш и нея.
Не съм сигурен с какъв точно карб е- дали е с класическото Волбро с 3 реглажа или е с тия новите електронни карбове.
Двигателят е Х-торк, което повече е свързано майче с екологията, но и разхода е оптимизиран. Абе на 50 кубика ако не е здрав мотора, то тогава Шведите да затварят завода - мисля че е с цял колянов вал, не е на части. И бутало/цилиндъра гаранция е легиран и як. С два сегмента и тнт.
Като режеш около оградата внимавай да не отрежеш и нея.
