67 лева за четки и ротор + не знам още колко за труд... То златен стана този ремонт. Не си обяснявам как след гресиране и смяна на лагери изведнъж започва да прави такива проблеми, ако приемем, че нищо по електронината не е пипано...
Celeborn написа:67 лева за четки и ротор + не знам още колко за труд... То златен стана този ремонт. Не си обяснявам как след гресиране и смяна на лагери изведнъж започва да прави такива проблеми, ако приемем, че нищо по електронината не е пипано...Какви са тези цени. Има едни пичове на Илиенци, само със Спарки се занимават, та от тях купувах ротори, най- скъпият за БУР2-350Е за 35лв. го взех. Четките да са 8-10лв. Иначе ремонтите на Спарки вече сам си ги правя, само от перфораторите имам респект, че се разпадна редукторът и няма сглабяне. 14 кинта дадох за сборката.