Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ktamen - специалист
MamaMy написа:
Чукчи май само писатели! Човека е дал линк към акумулаторите. 2 х 12 волта 7 Ah
А за това дали ще смогне да зарежда 9 пъти по-голям акумулатор, едва ли. Не само напрежението е важно, а и тока на заряд. На този голям акумулатор саморазряда само е толкова. С тези стойности ще издъхне бързо, бързо.
Признавам, че не съм проверил какво има на линка, а ти можеш ли да гарантираш, че акумулаторите не са вързани паралелно?
И имаш твърде погрешна представа за зареждането и саморазряда на оловните акумулатори.
logrus написа:
Моят ЮПС си зарежда акумулатора без забележка - този 44А го ползвам вече 6 години. Включително съм го свалял, за да паля кола с него, а на негово място съм зареждал този от автомобила.
Цитатът е от тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=67&t=456014
ESPACE - майстор
На мен линка не ми се отваря но навсякъде другаде този модел го дават с един акумулатор. Та той струва 90лв. Автора на темата дори не го е отварял.

Ето го тук отворен http://forum.napravisam.bg/viewtopic.php?t=35112
kozl - майстор
При мен се отваря и в таблицата ТТ има 500, 600, 800, 1000 и 1200 VA.
Първите два са с 7Ah, 800/9 и последните два с 2х7Аh.
1115 - специалист
MamaMy написа:
Чукчи май само писатели! Човека е дал линк към акумулаторите. 2 х 12 волта 7 Ah
....

Само да вметна, че има UPS с два акумулатора в паралел.
zmiori - специалист
Има турски с 4 в паралел и 8 последователно даже имаше и един "контакт" в който могат да се добавят още 8 бр. на 96 волта.
MamaMy - майстор
1115 написа:
MamaMy написа:
Чукчи май само писатели! Човека е дал линк към акумулаторите. 2 х 12 волта 7 Ah
....

Само да вметна, че има UPS с два акумулатора в паралел.
Има, само че точно този не е от тях. При положение, че почти няма седмица да не разглобявам някой за нещо, сигурно съм виждал много повече отворени от средностатистически потребител. Много по-лесно е да работиш с по-високи напрежения, отколкото с по-висок ток. Най-вече е икономически съобразно. По-тънки кабели, по-евтини транзистори, по-малки радиатори. Все неща които едва ли някой производител ще пренебрегне. След като качат напрежението двойно, чак тогава се замислят за успоредни връзвания. Продал съм и поддържам няколко ЮПС-а Сокомек по 3кW. За там мога да гарантирам, че са по 8 батерии последователно в пакет и успоредно 4 такива пакета. В къщи имам турски Inform 800W на 24 волта. Той също е с 4 батерии, но първо са последователно и после са сдвоени пакетите. Всичко си има логика в тази техника и ако някой тъни сметки е на грешен път. Всичко става само с презапасяване. Колкото са повече изискванията към техниката, цената става съответстваща. Повишаването мощността на акумулатора води до повишаване цената на ЮПС-а в геометрична прогресия. Имах преди време един Триплайт на 12 волта, но 1,5 кW. Още ме е яд, че го продадох, но когато се наложи, много трудно убеждавах хората, че е голяма рядкост и е ценен точно поради това, че е само с един акумулатор. Е, един човек от Пловдив излезе късметлия. Такива вече няма.
dvd_video - напреднал
Ей тия пичове имат 3 киловата, ма ми е далечко, и незнам дали ще работи с автомобилем акумулатор. Сигурно батериите са специализирани ..

http://www.raikostech.com/category/prod ... hleni-ups/

По принцип съм доволен от промишмените модели. Имам промишлен рутер и суич.Може да е малко по скъпо, но работят страхотно !
dvd_video - напреднал
Какво ще кажете за това ?

http://e-powershop.com/product_info.php ... sfv55uu7t7

https://www.tripplite.com/smartpro-230v ... 200XLRT2U/

Може да се слага външна батерия, но не мисля че може автомобилен акумуатор ..
MamaMy - майстор
Може и автомобилен, но не един. В описанието надолу си пише с колко вътрешни елемента са. 4x12 7,5Ah, 4x12 9Аh, 6x12 9 Ah
Това означава, че поне на половина като бройка трябва да са ти външните 12 волтови от кола. А мисля, че и цялата бройка ще са нужни. :-D
dvd_video - напреднал
MamaMy написа:
Може и автомобилен, но не един. В описанието надолу си пише с колко вътрешни елемента са. 4x12 7,5Ah, 4x12 9Аh, 6x12 9 Ah
Това означава, че поне на половина като бройка трябва да са ти външните 12 волтови от кола. А мисля, че и цялата бройка ще са нужни. :-D
Дам, така е за да направа 24 волта трябва да ги свържа последователно. Шипинга ще е много скъп ..
Може и с десетина такива ...

https://www.youtube.com/watch?v=ljeF-I5FpOI

https://www.youtube.com/watch?v=EoWMF3VkI6U :-D
https://www.youtube.com/watch?v=3LzcGXHjpdM
https://www.youtube.com/watch?v=SVCmyLgFXj0

https://www.youtube.com/watch?v=GPJao1x ... ChEC9ccavr

Тогава няма значение колко бързо ще го зареди ( зависи от апериодичния преходен процес ) но дори и да е бавно, няма да се прецакат елелтродите от нисък волтаж ..

Но понеже тези ги няма в BG може с пакетарки като тази ..

http://www.tme.eu/bg/details/dm01500666 ... ri/samwha/
Последна промяна от dvd_video на пон май 16, 2016 12:05 pm, променено общо 2 пъти.

Тема "Пoдмяна на акумулатор на UPS с такъв за автомобил" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: