• 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Учудващо, че като си сменил антифриза не е протекла водната помпа, на този двигател обикновено става така :-D
toolegittoquit - майстор
DundyTheCroc написа:
Учудващо, че като си сменил антифриза не е протекла водната помпа, на този двигател обикновено става така
Водната помпа си има живот. Още не й е дошло времето. Първата Fiesta 5 години я карах без да пипам водна помпа.
ivanovbg - майстор
Сега видях темата. Има време още :wink: , но ако искаш да си оправиш колата провери за проходимост тънките маркучета за обезвъздушаването. Ако не си наясно за кои става въпрос, дай снимка на моторния отсек.
На болшинството фордове една идея преди или на N пуска перките.
:partyman:
stoianov_n - специалист
ivanovbg написа:
Ако не си наясно за кои става въпрос, дай снимка на моторния отсек.
По добре не, че ще открием още нещо дето трябва да се смени или не е сменил. :-D
dyaneff - майстор
4 страници за температурен датчик. :lol:
Свържи един резистор 65 ома вместо датчика, и ще провериш къде трябва да седи стрелката при 100 градуса.
nikolson - майстор
dyaneff написа:
4 страници за температурен датчик. :lol:
Ти пък много бързаш. Къде е тя до 40 страници. Дяволът не се такова толкоз лесно. Форд е това, не е конска каруца я.
kozl - майстор
И аз сега те зачетох по темата, докото чекам колата в сервиза. От 96 та до миналата карах и поддържах Пежо 305D. Сина продължи традицията с 306D.
И двата двигателя имат по два тънки маркуча, които осигуряват обезвъздушаване от камерата с термостата и от радиатора. И съм видял коли с премахнати такива или с повредени щуцери, вследствие на което се влошава отчитането на Т или работата на термостата или нарушаване на потоците на течността при което некои реват, че парното им намаляло.
На 305 стрелката за Т не е разграфена в градуси. Сектор син-бял-червен. Зимата стрелката е в границата синьо-бяло. При интензивно натоварване на двигателя (баир, магистрала на макс), стрелката леко се помръдва към средата на бялото. Лятото обаче стрелката се разхожда в цялата зона на бялото. Проверявал съм Т в изходящия край на тръбичката за обезвъздушаване от камерата на термостата. Пъхам сондата там де изтича течността в разширителния съд. Така сондата се облива с течност, неохладена от радиатора и от мястото на Т датчик за стрелката и термостата.
Новите водни помпи мисля, че са направени за служба еднаква с тази на ангренажния ремък.
Още като купих 305 и ме налегнаха проблеми с парното. Проверих термостата в канче с термомер на котлона супер. Но уплътпението на термостата беше почити изчезнало. Гумата се вдървила, натрошила и изчезнала. И дори затворен термостата пропуска към рйдиатора и все едно термостата не затваря.
И един съвет от патилата ми. Първия път щях да прегрея двигателя заради водната помпа. Не я смених с ремъка и протече зимата та видях зелената диря на снега. Втория път щото овреме не си подмених вдървените водни съединения и един маркуч се сцепи в движение. Овреме се усетих и с помощ от колега на пътя.
toolegittoquit - майстор
Водните съединения са добре. Взех термостат - Вернет, на 87градуса.
За ангренажа не съм сигурен. Нормално ангренажите са с по 70-80К, на тая кола е направен да се сменя на 40К. Че и са 2 ремъка.
Днес отново проследих проблема. Отново игра малко температурата. Термостатът се вижда кога отваря и нещо е муден. Ще го сменям.
cat - специалист
Тия фиести мисля че са с 2датчика единия показва температурата а другият включва вентилатора , при монтаж на нов датчик е хубаво да се почисти около него понякога датчика си е наред обаче мръсотията около него го лъже . Трептенето на стрелката може да идва от лошо замасяване или ог прекъснат кабел .
nikolovvd - майстор
toolegittoquit написа:
Нормално ангренажите са с по 70-80К, на тая кола е направен да се сменя на 40К. Че и са 2 ремъка.
Ти ме хвърли в музиката. Това да не е боксер, че да е с два агренажни ремъка?
Обикновено втория ремък е пистов и върти водната помпа, генератора, компресора на климатика и помпата на хидравликата за волана. На някой от новите автомобили, включително и новата Фиеста, компресора на климатика и помпата на хидравликата за волана са електрически.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: