• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 22
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Един за нафтовата помпа и отделен за ангренаж и водна помпа.
toolegittoquit - майстор
nikolovvd написа:
Ти ме хвърли в музиката. Това да не е боксер, че да е с два агренажни ремъка? Обикновено втория ремък е пистов...
Единият ангренаж върти ГНП-то. Вторият ангренаж върти двигателя. Отделно имам пистов ремък, който върти динамото. И да не забравим, ремъците се сменят 2 пъти по-често, отколкото на повечето други коли.
cat написа:
Трептенето на стрелката може да идва от лошо замасяване или ог прекъснат кабел .
Стрелката не трепти, просто пада и се дига. Пробвах датчика на 100 градуса вряща вода с външен проводник на масата.
nikolovvd - майстор
О-о-о това е преди да зацепят ГНП за двигателя. :)
kozl - майстор
Пада, покачва се - закономерност има ли? Примерно на 306-цата радиатора прокапа (Валео). Купих нов тайвански и го подмених. Това беше зимно време и никакви проблеми. Лятото сина звъни сърдит и нарежда - "тая кола с повече от 100 не мое да се кара". Не му повярвах и пробвах. Със 120 стреката на 120 и повече не посмях да вдигам. С 90 си върви нормално и стрелката м-у 80 и 90. Върнах стария радиатор и сега сина си долива антифриз и те така. Новия е зимен радиатор. Броя на тръбичките на новия е 1/2 от стария. Топлообменната площ сигур и тя ще излезе 2 пъти по-малка.
Като не смогне радиатора да охлажда и Т се покачва въпреки, че термостата е отворен.
На 305 датчика (двоен термоключ) беше на радиатора и то близо до изходящата тръба на радиатора. Значи перките ще се включат когато изходящия поток е горещ.
На 306 без климатик пак датчика е термоключ на радиатора, но от страната на входящия поток. Перките ще се включат превантивно още с постъпване на гореща течност в радиатора. На 306 с климатик датчика е позистор и се намира до датчика за стрелката (термистор) до камерата на термостата. Там вече Т на включване на перките отговоря на Т на стрелката ако системата е изправна. Двата датчика са в една точка.
И според мен няма или поне аз не съм виждал някой да измерва дебит на потоците в охладителната система. А и какви ще да са нормалните показатели :? Къде има данни за това :? Намален поток може да има по причина на износено работно колело на помпата или при запушвания или байпас на потока.
Когато ти отвори термостата целия радиатор ли се нагрява?
toolegittoquit - майстор
kozl написа:
Пада, покачва се - закономерност има ли?
Почва отгоре и се загрява целият след немного. Истината е, че днес свалих термостата, разчовърках го. Зе да отваря дори когато колата не е загряла. Нещо не е в час. Радиаторът е оргинален.
Че ми дадоха грешен термостат, после сглобявай всичко, отивай в магазина. :wallbash:
cat - специалист
Фиеста 1,8 дизел е с 2 ангренажни ремъка . Колега провери си добре кабелите щом стрелката се разхожда така най вероятно електрически проблемът мен един тахограф ми правеше същите номера оказа се разпоено кабелче вътре в самия уред скъса ми нервите тогава.
Chefo77 - майстор
Не искам да те плаша, но Вернет не са най-добрите термостати. Даже и от добрите не са. Много изпатили има на бензиновите Ровъри с тях (а при бензинките на Ровър термостатът е МНОГО важен елемент).
toolegittoquit - майстор
Chefo77 написа:
Не искам да те плаша, но Вернет не са най-добрите термостати.
Както виждаш, аз постоянно гледам колата и ако смятам, че има нещо нередно, гледам да то отстранявам. В момента ме дразни, че радиаторът на парното е затлачен малко и ако изкара до зимата колата, ще търся радиаторче.
Старият термостат пак е Вернет. От тука насетне наблюдавам температурата. Не знам, датчикът ми е по-бърз ли.. Виждам кога отваря, кога затваря термостата.
montoya - майстор
WAHLER като марка е донякъде по добра от вернета, но в последно време с термостатите, работата е на онче бонче. Аз смених 4 термостата за 1 месец, петият се оказа че работи като хората и вече втора година е така
Hoвoceлckи - майстор
Имах и аз едни терзания ... Перката ми включва още при малко над 70ºС, втората степен ~80ºС, а трябва да е при над 90 ...Смених това - онова и накрая си купих безконтактен термометър и разбрах "къде е заровено кучето": уреда на таблото е доста далеч от истината :-D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 22

Тема "Температура на Fiesta - сериозен проблем" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: