Постоянните съфорумници знаят че се занимавам с различни работи ,сега наред е един електроскутер намерен до кофи за боклук в елитен витошки квартал




Изоставен,разкачен,липсващи фар,дръжка за спирачка,лампи на мигачите и счупен мигач,мръсна и спукана коруба.
С два последователно свързани акумулатора по 12 в/12Ач всеки

Лошото е че няма зарядно и ги разкачвам ,свързвам паралелно и зарежадам на 12 волта.
Елмотора е за 24 волта,250 вата

Спирачката

Куплунзите на контролера

Свалих почистих и монтирах наново,но така и не тръгваше.При поредно разкачване на кабели мотора завъртя и се оказа че един от кабелите с бутон който е бил на дръжката на спирачката е виновен за това.Когато дръжката не е стисната ,бутона е изключен ,когато се стисне ,се задейства стоп-светлината и се изключва мотора от тягов режим чрез контролера.Не съм очаквал че ще има такава защита.
След като направих подобрения ,дойде ред на проба и затова от корпусна кутия на прахосмукачка направих кутия за затваряне на частите и в този вид го пробвах на асфалтирана площадка при блока ни,като направих около 10 обиколки по 80-90 метра всяка


След няколко дни обиколих квартала като изминах около 4 км и макс.скорост около 18-20 км/ч
Монтирах му електронен скоростомер

а при едно вдигане се извади тръбата на седалката и ме удари по носа,но засега заздравява добре

Днес времето е лошо,но в мазето на тишина и спокойствие се заех да направя прототип на нова форма от велпапе



Това вероятно ще е модела на корубата

За сега е това ,по нататък още снимки и обяснения.




Изоставен,разкачен,липсващи фар,дръжка за спирачка,лампи на мигачите и счупен мигач,мръсна и спукана коруба.
С два последователно свързани акумулатора по 12 в/12Ач всеки

Лошото е че няма зарядно и ги разкачвам ,свързвам паралелно и зарежадам на 12 волта.
Елмотора е за 24 волта,250 вата

Спирачката

Куплунзите на контролера

Свалих почистих и монтирах наново,но така и не тръгваше.При поредно разкачване на кабели мотора завъртя и се оказа че един от кабелите с бутон който е бил на дръжката на спирачката е виновен за това.Когато дръжката не е стисната ,бутона е изключен ,когато се стисне ,се задейства стоп-светлината и се изключва мотора от тягов режим чрез контролера.Не съм очаквал че ще има такава защита.
След като направих подобрения ,дойде ред на проба и затова от корпусна кутия на прахосмукачка направих кутия за затваряне на частите и в този вид го пробвах на асфалтирана площадка при блока ни,като направих около 10 обиколки по 80-90 метра всяка


След няколко дни обиколих квартала като изминах около 4 км и макс.скорост около 18-20 км/ч
Монтирах му електронен скоростомер

а при едно вдигане се извади тръбата на седалката и ме удари по носа,но засега заздравява добре

Днес времето е лошо,но в мазето на тишина и спокойствие се заех да направя прототип на нова форма от велпапе



Това вероятно ще е модела на корубата

За сега е това ,по нататък още снимки и обяснения.