• 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 47
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
esko148 - специалист
Колеги, има ли някой който си кара фрезата с ремарке? Питам защото онзи ден закачих на моята едно ей така за пробата и докато тръгна беше голям зор. Трябваше да подавам пълна газ за да тръгне иначе веднага гаснеше при натискане на съединителя? А това с тръгването на пълна газ хич не ми харесва, защото едно че се мъчи мотора и друго че превърта гумите на място :sad:
И да поясня, че ремаркето беше празно. Не ми се мисли какво ще да е ако беше пълно. За вземането на завоите няма да коментирам. Завива по-зле и от тир :-D
Дали аз не правя нещо както трябва?
Дайте мнения.
tushee1 - напреднал
esko148 написа:
Колеги, има ли някой който си кара фрезата с ремарке? Питам защото онзи ден закачих на моята едно ей така за пробата и докато тръгна беше голям зор. Трябваше да подавам пълна газ за да тръгне иначе веднага гаснеше при натискане на съединителя? А това с тръгването на пълна газ хич не ми харесва, защото едно че се мъчи мотора и друго че превърта гумите на място :sad:
И да поясня, че ремаркето беше празно. Не ми се мисли какво ще да е ако беше пълно. За вземането на завоите няма да коментирам. Завива по-зле и от тир :-D
Дали аз не правя нещо както трябва?
Дайте мнения.
Какво ремарке закачаш, да не е автомобилно. Защото моето си е ремарке за мотофреза, то е по лекичко и му дават товар до 200-250 кила. Иначе и моята тръгва на повечко газ, иначе двигателя няма достатъчно мощност. Но съм я товарил с около 200 кила и аз 90-100 и си вървеше. По баирите малко зор ама си вървеше.
И да, при тръгване превъртат гумите.
kuger - майстор
Най-редовно си влача ремаркето, а то е автомобилно, и тежи по документи 160 кг. Празно, пълно, препълнено, всякак. Трудничко си е управлението, върти гуми, късала ми е болт на полуоска.
Газта минимум на средно положение и плавно натискане на съединителя.
Само да ме видите като тръгна да варя ракия, три пълни бидона по 120 л. дърва и моя милост отгоре :shock:
Не минава и без произшествия, миналата година ме хвърли от седалката. Така, че си е и опасничко. Ама няма друго.
koveslav - майстор
esko148 написа:
Колеги, има ли някой който си кара фрезата с ремарке? Питам защото онзи ден закачих на моята едно ей така за пробата и докато тръгна беше голям зор. Трябваше да подавам пълна газ за да тръгне иначе веднага гаснеше при натискане на съединителя? А това с тръгването на пълна газ хич не ми харесва, защото едно че се мъчи мотора и друго че превърта гумите на място :sad:
И да поясня, че ремаркето беше празно. Не ми се мисли какво ще да е ако беше пълно. За вземането на завоите няма да коментирам. Завива по-зле и от тир :-D
Дали аз не правя нещо както трябва?
Дайте мнения.
Остава и комфорт да търсиш от такава техника.Това е най-спартанския способ на механизация все пак.Успееш ли да свършиш работата-значи всичко е ок.
gnt69 - майстор
Абе по добре е от магаре. Поне може да се гаси. Масово по русенските села направиха магаретата на суджуци и сега пълно с гардении с ремаркета. Дядо ти кара пък баба ти се вози в ремаркето. :partyman:
esko148 - специалист
Еее, колеги супер сте, наистина успяхте да ме развеселите :lol: Ами ремаркето ми е homemade production :-D . Като го пробвах беше не по-тежко от един велосипед, защото беше само шаси без под и без стени :-D
Просто се зачудих защо така ми гасне магарето, а то проблема бил в това, че я паля студена, връщам смукача докрай и без да съм я оставил на място да позагрее, стискам съединителя на пожар :-D
Но сега вече знам :wink:
В последно време се замислям да и измайсторя едни главини на колелетата, че да завива по релси, ама пусто време все не стига, пък и гаранцията ще загубя :sad:

EDIT: Някой колега монтирал ли си е фар на мотофрезата? Онзи ден гледах едни хубави фарове, но бяха по 12V, което май е много и няма да може да се захрани :sad:
iva6ki - специалист
Не е казано че трябва да заваряваш а с подходяща тръба ;)
https://www.youtube.com/watch?v=NhiAYh9 ... BU2aieQino
kuger - майстор
esko148 написа:
:
В последно време се замислям да и измайсторя едни главини на колелетата, че да завива по релси, ама пусто време все не стига, пък и гаранцията ще загубя :sad:

EDIT: Някой колега монтирал ли си е фар на мотофрезата? Онзи ден гледах едни хубави фарове, но бяха по 12V, което май е много и няма да може да се захрани :sad:
Ама без диференциални полуоски ли караш?
За фар трябва да има магнета на мотора допълнителна бобина.
esko148 - специалист
Ами тя фрезата оригинално не е с такива диференциални полуоски :?
А цената за брой от 80лв далеч не ме устройва.
Идеята ми бе сам да си направя такива, които да могат да се "чупят" и на страни за да завива по-лесно :)

Дам, от клиповете които прегледах разбирам, че въпросните полуоски не се чупят на страни а са с цел да предпазят отворите на оста от деформация при потегляне с голям товар. Това означава, че всеки коийто смята да тегли ремарке, трябва да е оборудван с въпросните полуоски :)
Ето едно подробно клипче за това как да си направите полуоски в домашни условия:
https://www.youtube.com/watch?v=DACKCyrfwpg

EDIT: Някой решил проблема с ужасната дандания излизаща от ауспуха? Обмислям да монтирам такъв от някакъв скутер 50cc, защото на дълъг път вярвам, че ще трябват бая нерви :-D
imegogo - специалист
при мен последният път много гърмеше при опит за запалване когато е загряла единия път изскочи и пламък от ауспуха карам я с А95 прясно налят дали не е богата сместа
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 47

Тема "Мнението ми за мото-фреза Gardenia ZS 500 b-3" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: