MrMurdjo написа:Не съм напълно съгласен. В затворената хладилна система обикновено компресорът се охлажда от връщащия се фреон. А на някои съм виждал и отделен кръг през кондензера. Затова могат да работят много часове, макар и пак да се напичат доста.Всъщност се охлаждат от излизащия фреон.
Между другото някой дали е пробвал за целта компресор от автомобилен климатик?
Климатиците също са такива затворени климатични системи. Те не само,
че нямат разни допълнителни охлаждания, но и често са обвити с вата или велтер или нещо от този сорт. Не всички, но голяма част от тях са обвити.
Не знам колко им е нормалната работна температура, но съм сигурен, че е над 130 градуса. Така, че проверката на температурата с ръка нищо не значи. Все пак, ако има възможност и аз бих сложил вентилаторче.