Ако искате да поправите или сте поправили нещо тука е мястото.
При работа слез като поработи малко спираше? А наскоро изкарва масло от аспуха ? Някакви идеи за проблема? Благодаря на отзовалите се!
keymaker - специалист
Така е трудно да се каже може да са много работи ама на първо четене може и да са сегменти.
mitko64 - майстор
Да потърся съвет и аз. Става въпрос за мотофреза Тракия с двигател от същата марка. Както си култивирах лозето и взе яко да се форсира, ще се разпадне мотора. Свалих филтъра, да погледна инерц.газ откъм карбуратора, болчето с пружинката се беше развило докрай. Мислех че е от него, но и при навито докрай, пак оборотите са прекалено високи. Къде да търся причината за проблема?
crez - майстор
Провери мембраните на карбуратора, от някъде гълта повече въздух.
mitko64 - майстор
Благодаря! Кое ще рече мембрани? Да нямаш в предвид клапите?
crez - майстор
От тук https://www.google.bg/search?q=%D0%BA%D ... BUAQsAQIHQси намери твоя карбуратор, там се виждат и мембраните и уплатненията.
koveslav - майстор
mitko64 написа:
Да потърся съвет и аз. Става въпрос за мотофреза Тракия с двигател от същата марка. Както си култивирах лозето и взе яко да се форсира, ще се разпадне мотора. Свалих филтъра, да погледна инерц.газ откъм карбуратора, болчето с пружинката се беше развило докрай. Мислех че е от него, но и при навито докрай, пак оборотите са прекалено високи. Къде да търся причината за проблема?
Предполагам че говориш за 5к.с. стария Бригс."Болтчето с пружинката" може да е регулируемия главен горивен жигльор,а може и да е опорния болт на дроселовата клапа-при нея с този болт се регулира минимума на затварянето и.Ти кой болт въртя,че не си уточнил?
Провери да не са се разхлабили двата болта за закрепване на карбуратора към двигателя,а също така дали е подвижна лостовата система с която центробежния регулатор задейства дроселовата клапа.При покой на мотора и при върната газ,лосотвата система трябва да е напълно свободна и лесноподвижна от пълно затваряне до пълно отваряне на дроселовата клапа.Подаването на газ практически е дърпането на една пружина,противодействаща на тази лостова система.Тази пружинка не трябва да опира и не трябва да се запъва никъде в никакъв детайл,прегледай нещата.
mitko64 - майстор
Точно този винт на както я нарече дроселова клапа. Много е шибано наблъскано всичко и няма много достъпи, а утре се прибирам на София, та нямам време да ремонтирам.Има чувство, че този лист който се задейства от инерционната газ, в каквото и положение да е, пак са много високо оборотите, да не е превъртяло някъде вътре. Преди година беше същият проблем и се оказа развито болтчето отгоре и откачен лоста от оста на клапата, но сега не се забелязва такъв проблем. Да мотора е 5к.с. Благодаря за съвета!

Тема "Мотофреза briggs & stratton проблем с двигателя" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: