jordanvass написа:Какво те бърка, че на празен ход конверторът за клаксона ти черпи повече ток? Той няма да работи на празен ход, а с товар само през онази секунда, в която натиснеш бутона на свирката. Просто свържете бутона за свирката преди конвертора, а не след него. Разбира се, няма лошо да е икономичен, но чак пък толкова зор за нещо, дето ще свири максимум няколко секунди за целия пробег... Едва ли ще повлияе. А и задължително ли е колата да има клаксон и то електрически? Това някакви стандарти ли са? Щото може и с тромба с гумена круша.От следващата година всичката изразходена енергия ще е мери.
т.е. joulemeter ще бъде веднага след батерията. Иначе свирката задължително трябва да бъде електрическа.
Благодаря на hidrazin за решението без DC конвертор