Всички имаме коли, нали ?
ivanovbg - майстор
profesionalist_wood написа:
Имам едно на ум... дали е възможно да се сложи съвременна хидравлика на социалистическите автомобили да си въртя леко волана? Възможно ли е?
Възможно ама скъпо. Май ще дойде двойно на соц возилото.
profesionalist_wood - майстор
Понеже се въртях тия дни около варшава- та и ми хрумна тази идея.
Айде да не спамя темата на човека. Ще го обсъдим на л.с
kozl - майстор
Трудно се разделих с 305-чката, защото с нея се усещах независим. Поправи си сам, купи си сам. Боядисах я цялата сам и това сам и онова сам. А сега молби, висене, разправии, писма ........................... Е за тва ли се изръсих за нова гаранционна кола :?
От служебната по убава нема, ама не ги продават :cry:
Междувременно докато се канех да я карам на Цариградско шосе и уговорих час и ПРАС един опел ми размаза калника и вратата. И пак я закарах, този път за тенекиен ремонт. Уговориха ме като оправят тенекиите, после волана. За тенекиите ми определиха дата средата на ноември. Дбре че возилото върви и с покривени ламарини. Но не е добре, че вали оти ми се пълни купето - вратат се покриви и влазя дъжд м-у уплътненията. Ма аз пък залепих вратата с ремонтен скоч 3М за тавана и ся нищо не влазя. И пътниците дръпат, дръпат па бегат на другите врати. Добре че я земах с повече врати :roll:
pipilica - майстор
Леле много карък тая кола бе, като я оправиш води я на поп да я опее. Аз преди доста време карах един Форд Куриер Комби Ван и като го хвана един подобен карък се видях в чудо, първо един се прасна в предно дясно колело и го вкара под картера тамън излезе от сервиза и една крава се спъна и падна на предния капак, мое да се смеете и да не вярвате ама е вярно, колата беше спряна, после се скъса десния праг под колонката, тука аз помогнах на каръка, и други дребни гадости. Та в крайна сметка отиде на Надин.
ivanovbg - майстор
Мда, няма да е лошо да я измие със светена вода.

:partyman:
shotik - майстор
На Трабант и Вартбург при такава повреда се гледат външните карета дали са сухи или блокирали и в много от случаите се сменят. Нищо ,че колата е сравнително нова , провери и това предположение.
kozl - майстор
Втори път я карах в СФА за този проблем и без резултат. обяснението, бе че понеже е с електромотор, въртящ хидравличната помпа при рязко подаване на газ компа изключва консуматорите, респективно хидравликата и волана оставал без усилвател.
първоначално се хванах на тази лъжа но:
1. големи глупаци требе да са французите ако са избрали ускорението пред сигурноста - не веервам :?
2. В завой външните сили породени от търкалянето на гумите връщат волана в неутрално положение. Аз + хидроусилвателя удържам волана (т.е. противодействие на външните сили). И ако в този момент откаже хидравликата наи-вероятното е аз да използвам по-голяма сила, за да удържам волана. А на практика волана затяга и не се връща под действието на външните сили.
След :? набедих системата ASR ESC. Има едно копче за изключване ама па същото. Но пък в ръководството пише, че тази система сама се включва над 50 км/час. А ако вместо над 50 се включва над 30 :?
И за още по-сложно - не го прави винаги. Точно на теста в СФА не иска да го направи. Е той теста се проведе на 2 подходящи завоя за тази цел де.

И едно питане:
При потегляне от място с изправен волан, на прав сух участък и рязко ускорение често ми се случва волана да се завърта сам в някоя посока. Това познато ли ви е?
kartechar - специалист
Абе, какви са тези френски дараци :shock: ? То див необязден кон по-лесно ще вкараш в пътя от тази "мачка" :-D !
DundyTheCroc - майстор
Имам чувството, че колата е опасна за каране. В гаранция ли е още, ония от СФА ако не могат да я оправят да ти дават нова :-D

Тема "Волана затяга в завой при подаване на газ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: