• 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
mupk0 - специалист
Цвета на антифриза не е важен..важна е неговата спецификация .Като искаш я карай с G11 , но не и със СИН антифриз от кварталния тунинг магазин :) Аз лично моята 2ка я карах с G13 :) Лилавия
Chefo77 - майстор
Сакън, да не си сменил антифриза! Новият само ще влоши положението. Антифриз не се сменя! И жена не се сменя! И в тоалетна не се ходи, че знае ли се освободеното място с какво ще се запълни ...
Простотии на килограм. Това, че си губи смазочните свойства е само някакви празни приказки на Сорос, Медведев и другите, вързани към секретния план да ти прецакат Пасаткото ...
mupk0 - специалист
Намери си човек да си купуваш частите с отстъпка .Мерцедеса го карам в момента с органичен антифриз и ми лягаше грубо на 10лв литъра ,което е концентрат реално погледнато :) G12 идва на 3 или 4лв по спомен разреден ,а ти имаш грубо 5-6 литра..не си като мене с 10.5 . Иначе НОУНЕЙМ антифризите са доста далеч от антифриз ,но ти си знаеш . Татко караше голфа навремето 5-6 год със СИН антифриз от ШЕЛ, че с 2 шишета на Холтс за продухване ,не успях да изчистя синьото по блока.
montoya - майстор
Едно си баба знае, друго си баба бае :?
Сипвай каквото искаш, вземи дори мотокс антифриз на промоция 2,50лв литъра от Метро или Кауфланд, супер е :supz:
Една кола за да я караш и да е добре си трябват хубави консумативи и части, сменени на време.
Червения Г12 или другия Г13 антифриз с времето се изплащат, особено втория 60 лв е туба 5 литра, която се разрежда 1:1 и имаш 10 л готов антифриз, който ще ти почисти системата, ще обере боклуците и ще даде възможност на колата да се охлажда правилно. Мисля, че е за предпочитане пред онзи синия антифриз, който още в бутилката е на кристали.
Аз инвестирам и в по скъпо масло за двигателя или Мотул 15w50 или Cranville 10w60, като последните две години карам с второто масло, няма прегряване, няма чукане, може да прехвърлиш спокойно 1000-2000 км смяната.
Само че аз съм си друг човек де, смених си примерно гарнитурата на главата, защото ми казаха, че на тези коли след 200-250 хил км гарнитурата обикновено си заминава. На 280 хил мое каране я смених, мисля че имаше нужда и след 15-20 хил щеше да пробие водна магистрала от изгниване.
Така че всеки е свободен да си счупи кочината както и когато си поиска :supz:
kr1100 - майстор
G12 1l концентрат Gowell е 7,13 лв с ДДС
Блока е чугунен , ама си гние .Не се знае с каков са карали тези преди тебе. Сменях блок на EZ- ка заради пробит блок 2002 или3г
DundyTheCroc - майстор
Промий хубаво с маркуча, смени водната помпа, понеже ще протече и хакай тям някакъв антифриз, Г12 не ти трябва :-D
Chefo77 - майстор
Да бе, ще протече.
Тинки, не ги слушай тези по-горе, налей И водичка (чешмянка, ако може да е по-варовита е по-добре, че да запушва дупките), а като захладнее добави нещо евтино с голяма отрицателна цифра на градусите. Напролет източи цялата смес, сложи я в тубичка за следващата зима, а налей пак чешмянката.
Тази кола не си я взел, за да И слугуваш. :cool:
nikolson - майстор
Ти сто пъти ти казаха да промиеш охладителната система, ти пак твоята си знаеш.
crez - майстор
Браво, да ти е честит и дълги безаврийни километри. :yawinkle: Сега конкретно от опит,старата кола е като младата жена все си иска нещо :lol: Приготви се да смениш радиатор,водна помпа,амортесьори,карета,предни лагери на главини , за свещи,накладки предни и задни + дискове,горивен филтър ако не е сменяняни. Втора ръка тези части не стават. Така че си приготви още 1000-1500 бинки, по най-тънките цени :lol:
infomar
Ей, попиляхте го човечецът... а той толкова и се радва на количката си...
Много безаварийни километри.....само наливай бензин и се носи като волна птичка по прекрасните нови магистрали.... :lol:
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: