Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lpoik - специалист
Щом са ти казали,че е на 50% е разреден опитай се да го заредиш на максимум,ако му се вдигне гъстотата на електролита има шанс да се оправи не се ли вдигне помисли си за нов.
PCL82 - майстор
Окото може да се заклещитило. На един такъв акъмулатор след като го разклатих очото се отлепи и почна да показва вярно. Когато се скапа си помислих, че очото пак се е заклещило, но не бе. След разклащане се завърташе със зеленото нагоре и след малко се преобръщаше с черното нагоре.
kozl - майстор
kozl написа:
И как става с вилка?
Питам защото тука в София минах в магазин-сервиз за акумулатори и там с товарна вилка мериха и казаха, че акумулатора е зареден, а очото му беше черно и гъстотата на електролита показваше 50%.
Та как вилката и гъстотата не са на едно мнение :?
Всяка икономия води до мизерия. Но в тази тема има много-о-о писано.
В сервиза казаха, че е зареден позовавайки се на показанията на техния уред, който мери под товар. И те казаха да не вярвам на очото. В къщи измерих гъстотата с гъстотомер с 5 топчета и той показа гъстота за 50% зареден. А когато го заредих очото стана зелено.
На кого да вервам :rolleyes:
lpoik - специалист
Вервай на себе си.Като зареди и ти светна зелено измери ли пак гъстотата на електролита има ли промяна.
kozl - майстор
Ако беше чел, немаше да питаш.
Много пъти я мерих, защото имам гъстотомер. А тези дето мериха с товарния уред гъстота не мериха, защото имаха умни уреди.
Но и умните грешат.
Аз вярвам на гъстотата. Очото също изплува и става зелено, когато гъстотата в клетката отговаря на заредена клетка. Значи и тези дето са измислили очото разчитат на гъстотата.
При разреден на 50% акумулатор уреда за измерване на стартов ток показа 600А, при ТДанни - 900А.
Нямам идея как изчисляват капацитета товарните уреди, но явно грешат.
lpoik - специалист
На колко години е акумулатора?
kozl - майстор
Изображение
Тука е минал година и половина, но все още в гаранция. А сега вече не при мен. Отиде си с возилото.
lpoik - специалист
На година и половина трябва да е шест,моя кара вече 7 година ако издържи до октомври ще започне 8 г.Твоя като си го купил е трябвало да се зареди на макс,след 3 месеца се проверява ако трябва пак се дозарежда.Просто не е имал никаква подръжка или е имал някой клетки калпави и не е могъл да се дозареди.Ако колата се кара само градско и с включени фарове бъди сигурен ,че няма никога да се дозареди.Така че,акумулаторите си искат подръжка за да го имаш дълго време.

Тема "Ремонт на гелов акумулатор 12v.12ah" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: