Продължение на предишният пост. Ограничен съм само от 5 бр. снимки.
								
																	Прикачен файл
Прикачен файл
Прикачен файл
Прикачен файл
Прикачен файл
Прикачен файл
andro440 написа:Шопе ,всичко кефи ,само не разбрах ,защо са ти толкова мн клингиритови гарнитури ? аз секциите ги сглобявам с два вида силикон -а конусните втулки ги намацвам с автоемайл лак. И тази тънката шпилка от макарата -никак не вдъхва доверие -това само е мое лично мнение ,аз използвам подобна ,но ФИ-30 мм.
шоп написа:, гарнитури имам стотици нанизани на една тел. Да има

Слагам по една горе и по една долу между две ребра, уплътнението си е уплътнение, силикона си е силикон. Най- добре според мен е комбинирането им.
шоп написа: Инсталатори и дистрибутори сигурно няма да одобрят нещата. То не е и нужно да ги одобряват.Така е, не е нужно да одобряваме нещата, които човек сам си прави, но споделени в нета, грешките започват да се копират и затова е нужно да се коригират навреме. На много места съм виждал при подвързване на бойлер с мека връзка да се навива тефлон под холендровата гайка. Като попитам " кой и защо е навивал тефлона", обикновено се отговаря гордо "аз - да има". Демек той майстора спестил от тефлон, ама като си заминал, клиентът развил гайката и поправил "грешката"
 . Имаше период - години наред, когато имах време и нерви и сам си обучавах монтажниците от нулата и  това е едно от първите неща, на които съм държал! Една сглобка, едно съединение няма как да уплътнява по 2 повърхнини! Избира се една повърхнина, по която да уплътнява, а другите се оставят свободни! Ако се направи опит за уплътняване по 2 повърхнини, може да стане така, че да не уплътни по нито една от двете, т.е. двете уплътнения да си пречат взаимно! В случая с глидерите на Виадруса производителят е избрал уплътнениято да е по конусните повърхнини на втулките и нарочно е избран малък ъгъл на наклона на конуса - като му се сложи подходящ силикон хем се приплъзва лесно, хем уплътнява, а като се втвърди силикона има силен ефект на самозадържане заради малкия наклон на конуса. Затова оригиналните обтягащи шпилки са с малък диаметър - няма нужда от големи осови сили за задържане на сглобката. Малкия ъгъл обаче предполага по-голям ход и затова челата трябва да са свободни! Ако се сложи челна гарнитура вероятностите са 2 - или гарнитурата да е тънка и глидерите да си уплътнят пак по конуса, или гарнитурата да е достатъчно дебела и да попречи на осовото движение на глидерите, при което по конуса няма да се получи добро уплътнение, а ще се разчита само на челното уплътнение, което пък изисква голямо осово усилие и оригиналните обтягащи шпилки ще дойдат слаби, трябва да се сменят. Това обаче е промяна на конструкцията на котела, той не е смятан за такива големи сили на притискане и последиците за чугуна под въздействие на комбинация от висока температура и висока напрегнатост са неизвестни
 . Имаше период - години наред, когато имах време и нерви и сам си обучавах монтажниците от нулата и  това е едно от първите неща, на които съм държал! Една сглобка, едно съединение няма как да уплътнява по 2 повърхнини! Избира се една повърхнина, по която да уплътнява, а другите се оставят свободни! Ако се направи опит за уплътняване по 2 повърхнини, може да стане така, че да не уплътни по нито една от двете, т.е. двете уплътнения да си пречат взаимно! В случая с глидерите на Виадруса производителят е избрал уплътнениято да е по конусните повърхнини на втулките и нарочно е избран малък ъгъл на наклона на конуса - като му се сложи подходящ силикон хем се приплъзва лесно, хем уплътнява, а като се втвърди силикона има силен ефект на самозадържане заради малкия наклон на конуса. Затова оригиналните обтягащи шпилки са с малък диаметър - няма нужда от големи осови сили за задържане на сглобката. Малкия ъгъл обаче предполага по-голям ход и затова челата трябва да са свободни! Ако се сложи челна гарнитура вероятностите са 2 - или гарнитурата да е тънка и глидерите да си уплътнят пак по конуса, или гарнитурата да е достатъчно дебела и да попречи на осовото движение на глидерите, при което по конуса няма да се получи добро уплътнение, а ще се разчита само на челното уплътнение, което пък изисква голямо осово усилие и оригиналните обтягащи шпилки ще дойдат слаби, трябва да се сменят. Това обаче е промяна на конструкцията на котела, той не е смятан за такива големи сили на притискане и последиците за чугуна под въздействие на комбинация от висока температура и висока напрегнатост са неизвестни 
 Морския вика Дряновския -разменям снимки за Плумари .Днес се хванах и монтиран горелка Фероли на Виадрус У26 ,Бая играчка е но стана като заводско въпреки че заводски такъв монтаж няма ,ще гледам да го снимам.Утре остава да свържа тока по горелката ,стайни термостати и да я палим .
 Морския вика Дряновския -разменям снимки за Плумари .Днес се хванах и монтиран горелка Фероли на Виадрус У26 ,Бая играчка е но стана като заводско въпреки че заводски такъв монтаж няма ,ще гледам да го снимам.Утре остава да свържа тока по горелката ,стайни термостати и да я палим . Ако има мераклии да заповядат - успешно се монтира горелка на. У26.
 Ако има мераклии да заповядат - успешно се монтира горелка на. У26.Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: