• 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
DundyTheCroc - майстор
Москвич шестак имам в гаража и го продавам за милион евро :)
Като му е за ремонт двигателя ясно, че ще трака, този проблем се решава с основен ремонт, не с масло, ама явно и приятелите ти са скръндзи като теб...
Сипвай каквото си искаш, само не ни карай да ти даваме съвети повече!
VLADO66 - майстор
Производителя избира едно универсално масло като 5/30 , което покрива пазарите където продава/става въпрос за скорошни коли/.Него го интересува двигателя да докрета до края на гаранцията.Моя Опел също заводски беше за 5/30.Прочетох доста неща и сложих 10/40( при пробег над 100 000 км.) и колата се роди отново-рядко вдига над 90гр. и двигателя работи по-тихо.Даже има някаква икономия на гориво.
DundyTheCroc - майстор
Владо, не прави глупости, карай с пълна синтетика, това за 100 000 км. е монтьорски мит. Нисана ми е на 200к и върви само с 5-40, от смяна до смяна не се налага доливане. В общи линии за нашия климат 5-40 е най-универсално, върши работа и при -20, и при +40.
п.п. Тинки, преди да пишеш глупости се информирай какво означават двете цифри в означението на вискозитета. 10-40 и 15-40 имат еднакъв вискозитет при високи температури, това е втората цифра в означението.
gogo7777 - майстор
DundyTheCroc написа:
Владо, не прави глупости, карай с пълна синтетика, това за 100 000 км. е монтьорски мит. Нисана ми е на 200к и върви само с 5-40, от смяна до смяна не се налага доливане. В общи линии за нашия климат 5-40 е най-универсално, върши работа и при -20, и при +40.
п.п. Тинки, преди да пишеш глупости се информирай какво означават двете цифри в означението на вискозитета. 10-40 и 15-40 имат еднакъв вискозитет при високи температури, това е втората цифра в означението.
+1
Владо, ще намалиш трюфелите за сметка на ядовете :wink:
turbocharged - специалист
Тинки не ги слушай Пасатко ще върви на всяко двигателно масло. Имам изгоряло масло в варели дето е било синтетика на времето. Мога да ти подаря 20-тина литра. По-добро е от твоето ново масло и е без пари. И маслото да не му сменяш ако си късметлия ще го покараш годинка - две. То на тия години всичко е божа работа. Поддръжката вече е излишен разход. Не пипай нищо ами я карай. Където изтрака и спре - сваляй номерата и викай камиона на Надин.
VLADO66 - майстор
DundyTheCroc написа:
Владо, не прави глупости, карай с пълна синтетика, това за 100 000 км. е монтьорски мит. Нисана ми е на 200к и върви само с 5-40, от смяна до смяна не се налага доливане. В общи линии за нашия климат 5-40 е най-универсално, върши работа и при -20, и при +40.
.
Пробвал съм най-различни масла преди да се спра на настоящето.Все пак имам над 30 год. шофьорски стаж и мога да "чувам" двигателя.
DundyTheCroc - майстор
Пак не ме разбра, 10-40 е полусинтетика, не струва майка си и баща си, но е много по-добро от минералното 15-40.
Ей ти един прост пример, излиза 6.6 лв литъра:
https://maxcar.bg/avtomobilni-masla/mot ... -10w-40-5l
gogo7777 - майстор
По-добре да го хвърлям това масло не на 10, а на 8К, отколкото да дам 100лв за масло, което уж било пълна синтетика, а не се знае крекинг, пълнен в кой гараж е.
Правилно, а най-добре не го сменяй изобщо маслото, както ти каза turbocharged. Фамилията Пасаткови са корави машини. Карай и не му мисли много :wink:
Тоя пост е от сериозните ми :-D
kolcho - специалист
Триста поста обсъждане за триста грама масло?
Отличен резултат!
:lol:
gogo7777 - майстор
....и 300 стотинки в джоба на "шефа" :lol: .
На мен обаче ми е съвестно за Пасатко......дадена му е последна възможност да се докаже, но.... :|
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: