• 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
gogo7777 - майстор
Казвали ли са ти, че си досаден на моменти?
Много пъти......даже и с други форумни епитети са ме наричали съфорумниците....ама кво да направя, не разбран съм и това е!!? :wink:
....е и аз не оставам длъжен де........абе шоу
ben84 - специалист
А тия 6 градуса от белега за които пишеш, в коя посека трее да са?
kolcho - специалист
simplex написа:
Колата не върви и не работи добре.
Споко, ние все така ти завиждаме!
:wink:
ben84 - специалист
Виж сега аз каква теория имам.
Майстора е зацепил ангренажа по белезите. Обаче е згрешил коляновия вал с един оборот.
От там делкото е избягало с половин и понеже не му се е работило два пъти е разменил кабелите за свещите.
Провери как трябва да са подредени и как са на пасатко.
GalinBelos - специалист
ben84 написа:
Виж сега аз каква теория имам.
Майстора е зацепил ангренажа по белезите. Обаче е згрешил коляновия вал с един оборот.
Това е абсолютно невъзможно да стане . Белезите на коляновия вал са там именно за да се знае кога 1-ви цилиндър е в ГМТ . Белега на разпределителният вал показва в какво положение трябва да е вала , когато 1-ви цилиндър е в ГМТ . Абсурд е палеца на делкото да е на 150 градуса завъртян и колата да запали . Щом пали значи си е на мястото . И още нещо - положението на палеца не определя момента на запалване . Момента на подаване на искра зависи от нещо, което се наричаше чукче и наковалня при ладите и москалите . Предполагам че в пасатко е заменено с електронен комутатор с датчик на хол . Колкото до тези 6 градуса за които говори Тинки , това се нарича предварение на запалването . Означава че искрата се подава когато буталото е на 6 градуса преди ГМТ . Тия градуси могат да се настроят единствено и само със стробоскоп . Ходи и дай 20 лв. на елкон да ти я настроят . Там ще ти кажат и ако има нещо сбъркано по зацепването на ангренажа .
kolcho - специалист
[quote="GalinBelos"]Ходи и дай 20 лв. /quote]

Аааааааааааа....
:lol:
kolcho - специалист
simplex написа:
50 за смяна на ангренаж и нищо не е наред.
Напротив, като за 50 си е съвсем наред!
ben84 - специалист
GalinBelos написа:
ben84 написа:
Виж сега аз каква теория имам.
Майстора е зацепил ангренажа по белезите. Обаче е згрешил коляновия вал с един оборот.
Това е абсолютно невъзможно да стане ...
Ха на бас :)
Тинки, снимай кой кабел към коя свещ отива. Сравняваме със снимки от нета. Да видим дали наистина ти е объркано делкото.
ben84 - специалист
simplex написа:
И по всичко изглежда, че редът на палене е 2134, а не 1342 .
Абе Тинки,
Реда на работа се повтаря непрекъснато.
Виж се какво си написал хахаха

Жокер:
КИРО КИРО КИ РО КИ РОКИ РОКИ :axe:
GalinBelos - специалист
simplex написа:
Не може всичко да е наред, а белезите на делкото да не съвпадат.
Може да не се съвпадат ама със съвсем малко . На снимката на маховика аз поне белег не виждам . Мисля че от там ти идва заблудата . Не си я докарал както трябва на белезите .Пробвай да завъртиш коляновия вал докато палеца на делкото покаже 1-ви цилиндър и пак огледай за белези маховика . По принцип след всяка смяна на ангренажа на двигатели като твоя ( при който ангренажният ремък върти и вала на делкото ) , е необходимо да се направи наново центровка на запалването . Тези белези служат само за грубо центроване колкото да запали двигателя .
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: