Казвали ли са ти, че си досаден на моменти?Много пъти......даже и с други форумни епитети са ме наричали съфорумниците....ама кво да направя, не разбран съм и това е!!?

....е и аз не оставам длъжен де........абе шоу
Казвали ли са ти, че си досаден на моменти?Много пъти......даже и с други форумни епитети са ме наричали съфорумниците....ама кво да направя, не разбран съм и това е!!?
ben84 написа:Виж сега аз каква теория имам.Това е абсолютно невъзможно да стане . Белезите на коляновия вал са там именно за да се знае кога 1-ви цилиндър е в ГМТ . Белега на разпределителният вал показва в какво положение трябва да е вала , когато 1-ви цилиндър е в ГМТ . Абсурд е палеца на делкото да е на 150 градуса завъртян и колата да запали . Щом пали значи си е на мястото . И още нещо - положението на палеца не определя момента на запалване . Момента на подаване на искра зависи от нещо, което се наричаше чукче и наковалня при ладите и москалите . Предполагам че в пасатко е заменено с електронен комутатор с датчик на хол . Колкото до тези 6 градуса за които говори Тинки , това се нарича предварение на запалването . Означава че искрата се подава когато буталото е на 6 градуса преди ГМТ . Тия градуси могат да се настроят единствено и само със стробоскоп . Ходи и дай 20 лв. на елкон да ти я настроят . Там ще ти кажат и ако има нещо сбъркано по зацепването на ангренажа .
Майстора е зацепил ангренажа по белезите. Обаче е згрешил коляновия вал с един оборот.
GalinBelos написа:Ха на басben84 написа:Виж сега аз каква теория имам.Това е абсолютно невъзможно да стане ...
Майстора е зацепил ангренажа по белезите. Обаче е згрешил коляновия вал с един оборот.
simplex написа: Не може всичко да е наред, а белезите на делкото да не съвпадат.Може да не се съвпадат ама със съвсем малко . На снимката на маховика аз поне белег не виждам . Мисля че от там ти идва заблудата . Не си я докарал както трябва на белезите .Пробвай да завъртиш коляновия вал докато палеца на делкото покаже 1-ви цилиндър и пак огледай за белези маховика . По принцип след всяка смяна на ангренажа на двигатели като твоя ( при който ангренажният ремък върти и вала на делкото ) , е необходимо да се направи наново центровка на запалването . Тези белези служат само за грубо центроване колкото да запали двигателя .
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: