Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Здравейте :) Днес си купих парктроник за колата с 8 датчика , но нещо със захранването имам проблем. Ще съм благодарен за малко помощ .
Става въпрос само затова което е в червено . Благодаря на всички предварително

Прикачен файл

scan0011.jpg
Бмв Е46 99год. мислех си че единият кабел (жълтият), би трябвало да е свързан към светлините за задната. Към (+) , но не съм сигурен ? А тизи към стопа пак ли (+) ? Значи общо излиза че са три плюса ,ако правилно съм разбрал? Един от контактния ключ (червен) един от стопа(жълт) и един от светлините на задната (син), а черният маса. Или греша ?
Последна промяна от isg79 на нед сеп 11, 2016 2:38 am, променено общо 1 път.
Сметнах за необходимо че това трябва само да сканирам само ,защото останалото е разстояние м/у датчиците и градуси на обхвата на датчика.Днес свързах всички кабели ,и те са точно както ти казваш.Имам само един проблем ,червеният от къде да си взема "+" ? Питам защото ако се свърже директно към акумлатора изписуква само и не тръгва ,макар и на контакт .А задните давам само на контакт и включвам задна и всичко си е ОК. За да пробвам и предните датчици сложих червения да вземе плюс от стопа,естествено на задна скорост и само за проба на предните датчици и всички си работят нормално.Мислех си че трябва да е от контактния ключ ,защото логично тогава се подава ток към цялата система. Но не разбрах защо директно от акумулатора и на контакт нещата не се получиха? Явно бъркам някъде? Ако случайно знаеш от двигателния обсег от къде мога да взема плюс ще съм ти много благодарен
gnt69 - майстор
isg79 написа:
Сметнах за необходимо че това трябва само да сканирам само ,защото останалото е разстояние м/у датчиците и градуси на обхвата на датчика.Днес свързах всички кабели ,и те са точно както ти казваш.Имам само един проблем ,червеният от къде да си взема "+" ? Питам защото ако се свърже директно към акумлатора изписуква само и не тръгва ,макар и на контакт .А задните давам само на контакт и включвам задна и всичко си е ОК. За да пробвам и предните датчици сложих червения да вземе плюс от стопа,естествено на задна скорост и само за проба на предните датчици и всички си работят нормално.Мислех си че трябва да е от контактния ключ ,защото логично тогава се подава ток към цялата система. Но не разбрах защо директно от акумулатора и на контакт нещата не се получиха? Явно бъркам някъде? Ако случайно знаеш от двигателния обсег от къде мога да взема плюс ще съм ти много благодарен
Сложи някъде на лесно място ключе цък цък. И само когато ти трябват предните ги включвай.
Duke_BG - специалист
да бе да - ще слага ключе

къде си монтирал кутийката ?
защото някои се монтират в задната част на колата
kozl - майстор
simplex написа:
isg79 написа:
Бмв Е46 99год. мислех си че единият кабел (жълтият), би трябвало да е свързан към светлините за задната. Към (+) , но не съм сигурен ?
Подведох се малко по цветовете, които са ми навик от връзването на озвучаване по колите. Извинявам се. Сега го прочетох отново и си намерих грешката.
Значи:
ACC е захранване 12V, като можеш да си грабнеш за червената жица захранване след контактен ключ.
R е за задната скорост. Включва се към светлините за задна(най-лесно)
BRAKE се включва на стоповете, взима се плюс от тях
GND си е масата на автомобила. Вземаш я от шасито.
След като си снимал книжката, нямаш ли останалата част от нея или това е изображение, което си намерил в интернет и отразява твоят парктроник?
За какво му е на този парктроник постоянно захранване :? Предполагам, за да може парктроника да работи известен интервал, след като е получил напрежение от R или BRAKE.
Вероятно R - включва задниото известяване, а BRAKE - предното известяване.
Нямам идея каква е колата, но примерно от тези, които ползвам може да се вземе захранване от запалката, а то е свързано през контактния ключ. При предишната ми кола не беше така. Запалката беше към акумулатора и при изваден КК пак имаше напрежение.
kozl - майстор
Аве при желание мое и от жиците на контактния ключ да се вземе.
Надявам се isg79 да провери моето предположение :roll:
Duke_BG - специалист
Не напразно го питам къде е монтирал управляващия модул - при БМВ акумулатора и още една купчина електроники са монтирани в багажника.
А този извод служи за да може парктроника да работи само при контакт а не да пищи и когати си паркирал.

Другото което ми идва наум - ако ти се палят автоматично къси + габарити то тогава го връзваш към + на габаритната крушка. - само не знам дали тези връзки няма да омагьосат системата за контрол на ламБите и да почне да ти пише "смени крушка еди коя си "

едит: малко не съм дочел казуса с третия извод : пишеш, че няма реакция с третия извод - а пробва ли на запален двигател ?
може и да следи напрежението и по това да познава че двигателя работи :?
gnt69 - майстор
Duke_BG написа:
да бе да - ще слага ключе

къде си монтирал кутийката ?
защото някои се монтират в задната част на колата
За какъв ч.. са му предни парктроници когато се движи колата напред. Трябват му само като паркира. Аз съм на мнение че трябва задните към задната а предните към ключе. :partyman:
Duke_BG - специалист
gnt69 написа:
Duke_BG написа:
да бе да - ще слага ключе

къде си монтирал кутийката ?
защото някои се монтират в задната част на колата
За какъв ч.. са му предни парктроници когато се движи колата напред. Трябват му само като паркира. Аз съм на мнение че трябва задните към задната а предните към ключе. :partyman:
нали затова има към спирачките

иначе читавите парктроници се свързват към датчика за скоростта и предните работят само при движение със скорост под 15-20 КМ

Тема "Парктроник с 8 датчика проблем с захранването" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: