Ел. инструментите. Консумативи.
fore - майстор
koveslav написа:
iivanov написа:
Но пък прави едни големи модели, които имат нужда от почивка, като малките си събратя....
Това не съм го чувал от ползващи Щил. Другото предимство на Щил е почти винаги по-големия ресурс при съпоставими модели и често по-добрата ремонтопригодност.
За бичене на колегата не бих му препоръчал полупрофи серии.Трябва си стабилна професионална машина с изцяло метален картер.И термодинамиката и механиката на машината са много по-добри при класическите картери.391 с рязане на дърва не може да я претовари,но за бичене си трябва по-висок клас,според мен.

С това че Щила е с по голям ресурс при еднакви модели и че е по ремонтопригоден от Хуска не съм съвсем съгласен. Поне при по малките кубици и при по старите машини беше така.

Щила е по скъп от Хуска за еднакви като параметри машини. Даже Хуска е по мощен и як при малките модели. Изключвам най слабата им нова машина 236 с 36 кубиков мотор която е евтина и слаба. Но и Шведите я направиха да конкурират Китайските машини, въпреки че цената и е доста висока спрямо тях.

А и при ремонтите карбуратора на Хуска- Волброто е с повече реглажи и почти винаги се ремонтира успешно. Щилският карб може и да не стане след ремонт изобщо. А и другите чарколяци по машините като чели при Шведката са по достъпни.
Е разбирасе не говоря за електронните карбове и мощните машини които са доста по усложнени.
koveslav - майстор
Форка,а да забеляза че до тук оплакали се от Щил -карбуратор няма,и битови специалсти по такива карбове няма.А пък Щилове колкото си щеш.А като показах къде се продават специалните отвертки за регулиране на Хуск сума народ подскомчи и си накупи-защо? Ами защото е ясно кой има проблеми. Ако беше с щилски машини,нямаше да ти се налага да се просвещаваш толкова много на темата.Щеше да режеш и косиш и да не мислиш за щуротии.
Цялата история ми заприлича на класацията топ 10 на моторите за всички времена.Хонда на 5-то място или нещо такова,а Харлей на едно от първите.И защо-ами по Хондата по 30000 мили нямало какво да пипнат рокерите и всички техни мечти били серийно вградени в нея,докато Харлитата все имало какво да им се чопли и добавя.И Хондата е обявена за СКУЧНА-ЗАБЕЛЕЖЕТЕ!!!!
Е същото е ситуацията и тук-все трябва да се бъзика нещо по Хуска,веригите му са по-кофти и какво ли още не,ама- нашта марка е по-добра.И да паднем и да бием-пак ще се напием,по нашенски.
Ами честито! Всеки има право да е щастлив по своему!
fore - майстор
А аз мисля че Харли е скучен. Чопърите не ме кефят. Затова пък постоянно ги чоплят наистина по Дискавъри.
Виж Хонда пистарка с 300 - там е тръпката. :cool:

Вярно купих отверките, но за да имам. Досега несъм ги ползвал. Не се е налагало. Всичко си работи идеал-петров. И духалката и косата и резачката са с Волбро и няма приблем.
Незнам какво им правят другите и защо ги базикат.

И сега какво на Щилките карбовете не се трошат и мембранит им са вечни така ли :shock:
Не ме кефят тия Щилки дори на външен вид.
При резачките харесвам повече Дейвидсън :wink: :roll:
iivanov - майстор
Коце, изказването ти е нетехничарско и в стила на.. айде да не казвам на кого. :-D Много хъс, много страст...и толкова. Казваш хуска имал проблеми - не е така. Проблеми имат малките машинки, чиито стопани мислят, че ще вършат велики дела. Независимо от марката.
Форка, когато хванеш различна машина от 36-ицата на баща си, тогава прави сравнение.
keymaker - специалист
Значи ,стигнал съм до старата приказка ,'' няма лоша машина ,има лош стопанин'' . Под машина разбирам истинска машина ,а не китайчетата за по 70 лв. Носили са ми машини на по 30+ години гледани и стопанисвани както е редно и са били с елементарни проблеми от рода на ''разкиснати'' мембрани в карбуратора или одървени семеринги ,но предвид възрастта им това са си бели кахъри,защото за толкова време въпросните неща дори да са стояли в шкаф или на рафт ще се скапят. Също сега има една хускварна 236 на 2г. смляна от неправилна употреба и съхранение , капака на веригата строшен, мембраните киснали от миналата есен с бензинова смес без ползване, и отгоре на всичкото са я водили в гората та са и скапали семерингите ,щото ги е мързяло или незнам какво да сменят веригата с остра. По причина ,че около мен масово се ползват машинки от дъщерните марки на хускварна , предимно ремонтите са на такива машини, но немога да заключа , че хуска е по кекав от шил.
kuger - майстор
Въпрос на вкус, казало кучето :) Когато си избирах резачка, само гадния дизайн на Щила ме спря да го купя. Е, не ми хареса корубата.
koveslav - майстор
iivanov написа:
Коце, изказването ти е нетехничарско и в стила на.. айде да не казвам на кого. :-D Много хъс, много страст...и толкова. Казваш хуска имал проблеми - не е така. Проблеми имат малките машинки, чиито стопани мислят, че ще вършат велики дела. Независимо от марката.
Форка, когато хванеш различна машина от 36-ицата на баща си, тогава прави сравнение.
Техничарско,техничарско-колко да е техничарско и има ли смисъл от такова мнение,като с машините не се работи,а стоят в бокса,но се сипят мнения .Малко са хората,които работят като теб.
За да стане сравнение на марки и модели няма нужда от теории,а от една анкета в отделна тема кой каква машина има,колко му струва и колко кубика е нарязал откакто я има.Да се сложат в сметката и горива,масла и всякакви консумативи,части,дертове и ремонти за това време и да се тегли чертата,за да се види коя машина е по-рентабилна.
Иначе ако ще ги подреждаме само по красота и според това как изглеждат стоейки на рафта,значи изказването ми си е много на място.
fore - майстор
iivanov написа:
Коце, изказването ти е нетехничарско и в стила на.. айде да не казвам на кого. :-D Много хъс, много страст...и толкова. Казваш хуска имал проблеми - не е така. Проблеми имат малките машинки, чиито стопани мислят, че ще вършат велики дела. Независимо от марката.
Форка, когато хванеш различна машина от 36-ицата на баща си, тогава прави сравнение.

Иванов 36 е моя ! Баща ми, Лека му пръст отдавна почива в мир !!! Това че той я е купувал едно време ........

А дали е 36 или 50 кубика машината мисля също не е съществено. Важното е как е направена и с какви части. При новите модели има доста евтини решения. А точно при старите машини и то при по малките, нещата са по истински. Така че моята машина показва достатъчно как се правеха истинските машини от Шведите.

Тук не спориме за мощност и сила, а за проблемна изработка и издръжливост. Та точно 36 цата е доста издръжлива и добре направена машина, макар и малка.
Правя сравнение на базата на това с което съм работил естествено, което е достатъчно в случая.
dragozow - майстор
Потвърждавам че се трошат повече малки машини, които са били назорени или след неправилна употреба. И всички твърдят че са се счупили ей така :)
Не че е невъзможно, но е много рядко. И аз нямам наблюдения едната марка да се троши повече от другата.
fore - майстор
Сигурно визираш по малките от ново поколение. А и те са по разпространени и употребявани от масовият потребител купуващ от магазина.
Големите фирми работещи с големи професионални машини обикновено пазаруват на едро директно от вносителят.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: