Нека намерим най-тънките цени.
kozl - майстор
В момента въпроса е с каква бутилка и маркуч и без помощта на работещ компресор може да се отвие затегнат болт на ал.джанта.
Ето fore е пробвал с 25 л бутилка и 10 мм маркуч и няма успех.
fore - майстор
Отговора е минимум 50 литра по изискване за гайковерта.
Но пак не е ясно при 8 бара дали ще стане номера в моят случай.
За това 10 бара е по добре. А най добре е 10 бара и две бутала на 50 литрова. Да вадят по 350 литра в минута гарантирано.

Защото на Гумаджията е 150 литров на 10 бара и се случва поне един болт да не иска да отвие от първият път. Че даже и до кръстатият ключ прибягва.
stan73 - майстор
fore написа:
Чолев, демек и детвърд съм напълно прав, защото както разбра 25 литровият го има, както има и гайоверта.

Та си направих маркуч със сечение 1см и завих директен извод на бутилката на местото на предната тапа, но дебита си остана пак 100 л/м при 7 бара. Чак когато напомпах до 9 бара почти пряко сила и гайковерта успя да отвие един болт след 20 чукания. Явно не беше стегнат до край.
Като чукне 10 пъти и налягането пада до включване на копресора ! А болта не е помръднал.

Та пробвай и ти и тогава спори кой прав и кой крив ! Трябва ти само лята джанта и кръстат ключ с които да дозатегнеш на ръка и после 25 литровият умира прав.

Скоро ще тествам при 10 бара от 50 литра дали ще е по як удара, при положение че дебита е подобен. Понеже мотора е с един цилиндър пак.

---------
И ако беше чел Чолев внимателно коментара на колегите по този въпрос, щеше да си разбрал че напомпаната бутилка е товар за компресора и колкото повече барове -толкова повече пада изходният дебит ! При 0 е 200, при 4 е 150, а при 7 е 100 примерно и тнт. Та си иска повече бутала за повече дебит без оглед дали бутилката ти е 50, 100 или повече литри.

А и аз нали за това зададох този въпрос, защото при закупуването на 10 баровият Ейнхел -производителят си беше направил труда да спомене за тези разлики в изхода в зависимост от налягането в Бутилката.
Явно не четете много, много.

И наистина на Пакрсаитовете не се съобщава много от важната информация както стана ясно и за електродите им и така........
А да не би гайковертът ти да е неизправен ?
А и защо са всичките тези гимнастики ?
Аз на моята колица, болтовете за джантите ги завивам/развивам съвсем спокойно с кръстат крюч Керн (несгъваем). Дозатягам на 114 Нм с динамометричен ключ Абрахам Дидрихц (от Лидл) и досега проблеми не съм имал. (и това с лети джанти от авиационен алуминий и железарки (за зимата)). За всеки авомобил си има данни за нужното усилие за затягане. (включително и за твоят) Какви са тези свободни съчинения ? Да не би да се имаш за по-умен от инженерите на Фолксваген примерно ?
fore - майстор
Стан, приемаме че съм Гумаджия с 25 литров компресор и идва клиент с издишаща гума монтирана на лятата му джанта преди около 1 година и стегната яко при монтажа. Естествено компресора издиша.

Аз като Гумаджия какво трябва да направя- да питам Клиента защо не си е стегнал болтовете на гумата с днамометричен ключ Абрахам Дидрихц (от Лидл) на 114 нм както е по спецификации за неговата лята джанта и да го върна, или да взема да си купя нормален компресор с който да мога да върша работа по Дяволите. :? :lol:

А да не говориме че моят гайковерт го закачих при Гумаджията за тест и просто полудя - чукна 3 пъти и отвива всичко. Чак и Гумаджията се запали по Парксайта и сега като сменях гумите ми се похвали че е купил малката дрелка от Лидл и е много доволен. :lol:

Ама това го бях писъл също.

Единственият проблем с гайковерта беше в превключвателят на посоката, че не беше добре смазан и го разглобих и смазах опръстените . Сега работи перфект.

Хората са написали да се захранва с- 350 литра в минута. А аз му давам 100. Кое не е в ред тогава.

Пак казвам -не може да се очаква че всички ще си стягат болтовете на еди-кви си Нютони само. А да не говориме пък за Гумаджиите които правят всякакви безобразия и не са виждали динамометричен ключ.

Дали съм по умен от Инженерите във Волфсбург, едва ли. Но това че затягам добре болтовете, както го прави и Гумаджията ми е само в + понеже прави трудно развиването на гумите от крадци макар че имам и секрети а скоро и гараж, а също предотвратява саморазвиването. Което е по важното за мене от това дали гайковерта ми ще отвие болта.
Мисля че кола която вдига и поддържа на 38 градуса жега с пълен товар 180 км без да прегрява по магистралата е добре да се притягат добре болчетата по джантоците.

Защото видях при подобни скорости поддържани продължително време как едни всесезонни Кумхо купувани чисто-нови монтирани отзад отидоха в кофата като се раздуха а бяха със скоростен индекс -Н91, тоест до 210 км и 615 кила товар. Направо им се разцепиха теловете, но все пак ме докараха.
Та разбрах че всесезонната гума работи реално от 0 до 28 градуса макс. Както се и споменава в описанието за подобни гуми- че са за Страни с малки температурни колебания в климата през всичките сезони на годината.
Добре че Кумхото бяха над 5 годишни вече макар и с приличен грайфер.

В багажника има кръстат ключ на Форс и 50 см цолска тръба, която само като я нанижа и болтовете се развиват като крилчати.

И 4 зими и 4 летни нови е хватката, добре балансирани с добре затегнати болтове.

В моята кола мога да ти изброя три, четири недомислия които сам отстраних ! Това пак от тия Инженери във Волфсбург.
gnt69 - майстор
fore написа:
приемаме че съм Гумаджия с 25 литров компресор и идва клиент с издишаща гума монтирана на лятата му джанта преди около 1 година и стегната яко при монтажа. Естествено компресора издиша
Ако си гумаджия ще си купиш компресор с 300 литра. Колко пада налягането да речем при 20 чукания на верта. Според мен на гумаджията манометъра не му е в ред, помпи повече.
fore - майстор
Е как бе нищо не му е в ред на тоя ....

Колко да пада- почва да помпи на 15тото.
koveslav - майстор
fore написа:
Е как бе нищо не му е в ред на тоя ....

Колко да пада- почва да помпи на 15тото.
Кой ти е казал колко ти е дебита на изхода след твоите маркучи,но и фитинги? Забеляза ли диаметъра на маркучите на гумаджията и сравни ли ги с твоите? Дори и с ръчна помпа да си напопмпил бутилката(ресивъра) при добър дебит на маркуча и фитингите пак ще направиш същия по сила удар с верта.Въпроса е до какви стойности ще падне налягането за един удар и за колко време наличния ти компресор(или ръчна помпа :D ) ще го възстанови.
Другия въпрос е,че например верт на Chicago Pneumatic при 4 атмосфери удря точно колкото Rico при 8 атмосфери(всъщност Рикото едва заработва при 6 ),сравнявано на един и същи захранващ маркуч и на едни и същи болтове.....Не съм пробвал Парк Сайда.
Та като се обсъждат вертовете,омаслител на въздуха имате ли? Мажете ли ги? Мазането също влияе на силата на удара,но и при преомасляване (наливане на масло директно в отвора за въздух) пак пречи и трябва верта да се развърти и продуха преди да удариш,ако е бил преомаслен.
uphero - специалист
В сервиза в който работих имахме един такъв компресор ( по размер ) и на моменти идваше слаб та вие с ти малките къде сте тръгнали не знам....Изображение
cholev - майстор
fore, ще ти открия страшна тайна- не подавай повече от 7 бара на гайковерта-инджинерите са написали 6,3бара и второ-и при 24л и при 300л на ресивъра и еднакво налягане млатенето е еднакво в първите няколко секунди
gnt69 - майстор
uphero написа:
В сервиза в който работих имахме един такъв компресор ( по размер ) и на моменти идваше слаб та вие с ти малките къде сте тръгнали не знам.
Той човека иска само неговите гуми да развива не на половината град. :partyman:

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: