simplex написа: Аз когато работя, гледам да работя възможно най-бързо и колкото може по-качествено.
Значи съществува и такъв начин на работа.
А аз да не знам.
Последна промяна от p.v.x на съб окт 08, 2016 9:12 pm, променено общо 1 път.
p.v.x написа:Пропускаш най-важната дума в сентенциятаsimplex написа: Аз когато работя, гледам да работя възможно най-бързо и колкото може по-качествено.
Значи съществува и такъв начин на работа.
А аз да не знам.
simplex написа: Аз когато работя, гледам да работя възможно най-бързо и колкото може по-качествено.И повече прилича на заяждане тоя пост.
simplex написа: Мога да си сменя консумативите, както и доста други неща пред нас, с 1 крик и 2 трупчета. Всяко нещо, което свърша сам означава по-малки разходи в сервиз, по-малък шанс някой да ми омаже нещо по колата и повече останали пари за други неща.Тинки, я вземи си намери работа и една свястна жена !SEV написа:Пак повтарям,механика в сервиза ни взема точно толкова за труд,на всеки един от автомобилите ни,колкото и на дъртата вектра на дедито преди нас.Чак ми бе съвестно.Майстора каза,труда си е труд.Явно си познат с механика. На мен ми излиза 20лв по-евтино да си сменя маслото и филтъра, отколкото да я закарам в сервиза.
simplex написа:Ми ей ги де тия 20 лева разлика, но пак си мисля, че и тук гледаш да минеш по тънката, че само на прима виста мога да измисля поне две неща, от които да вадиш повече пари, щото малко ми е съмнително някой читав механик да си оцени почти час на 20 лева.velinsl написа:За електрониката не си много прав. Това, че тук ти продават нов дебитмер(най-вероятно от алиекспрес) за 250лв. далеч не означата, че от някой европейски сайтове(някой който съдържа думата "бей" в себе си) не може да се вземе нов за 70-80лв. Все обаче си е пари. Майсторлъка и той е проблем... еспешъли при един майстор дето ми подменя уж повредената част. Взе пари - резултати няма. Старите коли са си хубави, здрави. Проблемът е с намирането на прилични части втора ръка с някой... дори и ФВ.При цена на TPS от 100-150лв, аз намерих за 40лв. При цена на рециклиран, а не нов дебитомер , от български представител на VW, аз намерих човек от Пловдив, който е правил плочки за рециклиране - дебитомерът на 2Е беше потенциометър. Не е в това проблема. Проблемът е, че колкото по-нова е една кола, толкова по-малко можеш да свършиш сам, без да имаш специално оборудване.
Относно майсторлъка - никой не е толкова съвестен към чужд човек, колкото ти ще си съвестен сам към себе си. Светът се комерсиализира, всичко е за пари и на принципа - прееби другарче.
Avas_co написа:А бре, Тинки, ти в тия 20 лева по-тънко смяташ ли си времето и труда ?!Времето за смяна на масло е 30 минути. 10 минути да я подгрея, 10 минути да развъртя пробката и да й изтече маслото, 5 минути да развия старият филтър и да напълня новият с масло, 5 минути да налея новото масло и да изчакам малко преди да я запаля.
Маслото мога да си го сменя в свободното време. Пробката ми беше на лесно място, един ключ 17 да я развия, едно чекмедже от развален хладилник Мраз да прибера изгорялото масло, да не ми се лее на земята.
simplex написа:Светът се комерсиализира, всичко е за пари и на принципа - прееби другарче.Има една приказка - "Не всичко е пари".![]()
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: