• 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 154
Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
Тинки- Пасата щом е текнал като лейка с новия антифриз сега отчaквам ново "порно" със смяна на радиаторче за парното :-D , а пък и радиатора отпред.Но той лесно се сменя.
Тройник можеше да не купуваш - не се измятат, а О пръстена се вдървява и става с полуквадратно сечение и не уплътнява. Пак си се минал - вместо да смениш само 1 О пръстен - си се набутал с цял тройник
Последна промяна от kr1100(стар) на пет окт 14, 2016 10:44 am, променено общо 1 път.
nikolovvd - майстор
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Голямо порно е без парно!
:weedman: :weedman: :weedman: :weedman:
VLADO66 - майстор
Силикон тук нещо друго там....вече 58 страници. :?
kozl - майстор
Сложна машина ко да се прави :roll:
Тинки дано да имаш успех с промивката. Бившата моя дърта лъвица,305-ца, като я купих на 14 г, правих промивка с Холц, после с бира и освен, че протече водната помпа и големия радиатор друг съществен напредък не се получи.
Преди това бях свалял радиатора за парното и го пълних със солна киселина, защото все едно беше вътрешно гресиран. Шупна пяна като при топла, друсана бира. После промих и после сода каустик, пак промивка и ефекта не беше пълен, но все пак парното доде, че преди тва ич го немаше. Та дбре, че радиаторите бяха запоявани, та ги дадох за разпойване почистване и запояване и парното заработи осезаемо добре, а и течовете престанаха.
gogo7777 - майстор
Понеже не ми се сваля колектора, взех добавка за течове.
Признай си.......трици ли намери :-D
kozl - майстор
simplex написа:
Аз няма да промивам, ще слагам добавка за ЗАПУШВАНЕ на течове.
Относно парното - радиаторът е нов. Относно другият радиатор - боли ме шнорхела. Имам резервен.
Е аз не съм разбрал, но то се не знае, след запушването мое да се наложи отпушване :shock: Като при мен, ама запушването беше от предишния собственик. Пък кава е била добавката/добавките :?
p.v.x - майстор
simplex написа:
Според теб болтовете на смукателният колектор ще излязат ли лесно? Да не си вкарам автогол.

p.v.x написа:
Какво стана с колектора.
Смъкна ли го.
Ако планираш да го направиш в скоро време , обработи болтовите съединения(шпилките) , с препарат за раздвижване на резби.
Така , докато стигнеш до момента на сваляне , ще са престояли с препарата , и ще ти е по лесно.
Препрочитай я тази тема от време на време.
gogo7777 - майстор
Снимай ги тия болтове, да видим какво те тревожат толкова.
kozl - майстор
Аз не съм имал проблеми на Пежото с болтовете на смукателния колектор, а с тези на изпускателния, защото се нагряват много повече. Има там в пежото едно гърне към изпускателния колектор, което се проби. А за да се смени се наложи да сваля и смукателния. После поръчах неръждаеми шпилки и гайки, да ама втори път се не наложи да ги развивам, та да видя ефекта от неръждавейката.
kozl - майстор
Те и на пежото мое да са били шпилки с гайки, ама ги отвих като болтове :lol: Оти гайките беа станали комплект със шпилките :shock: Отделно самото гърне си бе с болтове с вътрешен шестограм.
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 154

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: