Нека намерим най-тънките цени.
kozl - майстор
nikolson написа:
silent1 написа:
Здравейте приятели :). Та си харесах един пневматичен гайковерт, ма пише че е за50 литров компресор и 6 бара, а моя малкия е 20 литра и е 8 бара....ще стане ли?....
Зависи от дебита на компресора, но по-скоро не.
silent1 ako беше прочел назад в темата немаше да питаш. Доста е дъвкано по твоя въпрос и отговора НЕ. Залягай на електрически гайковерт или на инструменти за ръчна манипулация.
Аз така си купих шлайф на въздух и после го подарих на един дето компресора му беше колкото креват.
silent1 - напреднал
kozl написа:
nikolson написа:
silent1 написа:
Здравейте приятели :). Та си харесах един пневматичен гайковерт, ма пише че е за50 литров компресор и 6 бара, а моя малкия е 20 литра и е 8 бара....ще стане ли?....
Зависи от дебита на компресора, но по-скоро не.
silent1 ako беше прочел назад в темата немаше да питаш. Доста е дъвкано по твоя въпрос и отговора НЕ. Залягай на електрически гайковерт или на инструменти за ръчна манипулация.
Аз така си купих шлайф на въздух и после го подарих на един дето компресора му беше колкото креват.

Жалко, ставаше дума за оня големия компресор на парксайд и дебита му е 113 литра на мин. Ще взема електрическия. Благодаря за помощта :)
kozl - майстор
DundyTheCroc написа:
На Мондео МК4 си зареждам без да свалям, то повече от 14.4 не качва, и тока не е голям, кво да и стане на колата.
Ти сигурен ли си, че не качва?
brum - майстор
И да се качи с 2-3 волта драма няма. И аз така зареждам пасата (1998 година, дизел). Той на практика се кара рядко и почти през цялото време седи вързан за зарядното.
TACHO - специалист
cholev написа:
Shift -e на некой голф 2 ще стане със сигурност ама на моя с С-5 с един куп компютри ме е страх да пробвам. Я пробвай ти и кажи как е :-D
Иначе и аз имам това зарядно. Добро е
Туарегът има доста повече от С5 и акуто се зарежда точно по този начин без разкачането му. Даже има изводи за целта в моторноя отсек.
p.v.x - майстор
Копресорчето не е за пренебрегване.
DundyTheCroc - майстор
Сигурен съм колко качва, поне моето, замервал съм му и тока в различните етапи на зарежданено.
vasko9999 - специалист
p.v.x написа:
Копресорчето не е за пренебрегване.
За малкото компресорче което се захранва от запалката ли имаш предвид? Доста му се чудих в магазина ама нещо не ми хвана окото.Ако е то пиши нещо повече за него,в смисъл има ли мощност,загрява ли и т.н.Другото което видях на него пишеше 12 волта 14 АМПЕРА което си е множко и май трябва да работи на запален двигател.
Относно зарядното имам го от преди повече от три години (изтече му гаранцията) същото това без дисплея...мога да кажа само хубави неща за него. Да МОЖЕ с него да се зарежда акумулатор директно на автомобила,при достигане на 14.4 волта спира зареждането и преминава в поддържащ режим,или по точно в режим десулфатизация (зарежда и разрежда акумулатора като имитира един вид все едно колата се движи).При заряд киселината в акумулатора НЕ завира както при другите зарядни,и няма смисъл да сваляте тапите разбира се ако акумулатора има такива.Повечето нови са необслужваеми.
p.v.x - майстор
vasko9999 написа:
За малкото компресорче което се захранва от запалката ли имаш предвид?
Да.
vasko9999 написа:
Ако е то пиши нещо повече за него,в смисъл има ли мощност,загрява ли и т.н.Другото което видях на него пишеше 12 волта 14 АМПЕРА което си е множко и май трябва да работи на запален двигател.

Тези симптоми ги има във всички компресорчета от тоя тип.
Втора година ползваме такова , и сме доволни.
Постоянно го прехвърляме от кола в кола.

Компактно , и винаги под ръка в багажника.
Ситуации в които може да ти бъде от полза са много.
Във зависимост от обстоятелствата.
Пример - малка дупчица от пиронче или трън , при разходка , я до язовир , планина и тн.
Докато си правите пикника , гумата спаднала , но не до край.
А най-удобното е , че и женати може да излезе от такава ситуация.
kozl - майстор
DundyTheCroc написа:
Сигурен съм колко качва, поне моето, замервал съм му и тока в различните етапи на зарежданено.
Какво си мерил и как? Когато има импулсно у-во мерките не са това което са.
И освен това оставял ли си акумулатора на заряд повече от няколко дни с включено такова у-во?

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: