lucho написа:...И аз. Но кося малко - около 600 кв. треволяци
И все пак ще я отворя, тъй като във форума има поне 1 човек (аз), който предпочита електромотора...

Не искам и да чувам за ДВГ

lucho написа:...И аз. Но кося малко - около 600 кв. треволяци
И все пак ще я отворя, тъй като във форума има поне 1 човек (аз), който предпочита електромотора...


torbalan написа:Радвам се, че станахме двойно повече! :)lucho написа:...И все пак ще я отворя, тъй като във форума има поне 1 човек (аз), който предпочита електромотора...И аз. Но кося малко - около 600 кв. треволяци :)
Не искам и да чувам за ДВГ :)
 сигурно си спомнят времето, когато дизеловите леки коли тракаха като трактори(и бяха толкова пъргави), как нафтата беше на половин цена от тази на бензина. Щом дизелите ги модернизираха и станаха дори по-добри от бензиновите, изведнъж се оказа, че много сложно и трудно се произвеждала пустата му нафта и на моменти е даже по-скъпа от бензина. Триста процента, а станат добри електроавтомобилите, а са навинтили цената на тока в небесата. Не че сега е много евтин де...
 сигурно си спомнят времето, когато дизеловите леки коли тракаха като трактори(и бяха толкова пъргави), как нафтата беше на половин цена от тази на бензина. Щом дизелите ги модернизираха и станаха дори по-добри от бензиновите, изведнъж се оказа, че много сложно и трудно се произвеждала пустата му нафта и на моменти е даже по-скъпа от бензина. Триста процента, а станат добри електроавтомобилите, а са навинтили цената на тока в небесата. Не че сега е много евтин де...Christo написа:Някои от по-рано родените :-D сигурно си спомнят времето, когато дизеловите леки коли тракаха като трактори(и бяха толкова пъргави), как нафтата беше на половин цена от тази на бензина. Щом дизелите ги модернизираха и станаха дори по-добри от бензиновите, изведнъж се оказа, че много сложно и трудно се произвеждала пустата му нафта и на моменти е даже по-скъпа от бензина. Триста процента, а станат добри електроавтомобилите, а са навинтили цената на тока в небесата. Не че сега е много евтин де...Ако цената на електроенергията се повиши твърде много, ще направим като през 2013 г.! Тогава в 300-хилядна Варна излязохме на протест 50 хиляди човека и свалихме правителството!
lucho написа:Никога не съм ползвал помощник за кабела...torbalan написа:Радвам се, че станахме двойно повече!lucho написа:...И все пак ще я отворя, тъй като във форума има поне 1 човек (аз), който предпочита електромотора...И аз. Но кося малко - около 600 кв. треволяци
Не искам и да чувам за ДВГ
Моята площ е още по-малка: под 400 м².
Но без помощник за кабела е трудно.
Май ще капитулирам и ще мина на ДВГ.
hidrazin написа:И аз съм на това мнение.lucho написа:Май ще капитулирам и ще мина на ДВГ.И повече никога няма да се върнеш на електро.
Само ще се чудиш защо толкова време си се мъчил като грешен дявол.
Christo написа:Някои от по-рано родените :-D сигурно си спомнят времето, когато дизеловите леки коли тракаха като трактори(и бяха толкова пъргави), как нафтата беше на половин цена от тази на бензина. Щом дизелите ги модернизираха и станаха дори по-добри от бензиновите, изведнъж се оказа, че много сложно и трудно се произвеждала пустата му нафта и на моменти е даже по-скъпа от бензина.Това май е само у нас. В другите страни е доста по-евтина от бензина (макар и не два пъти). Вижте тази таблица, която, макар да е от миналата година, показва това:

Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: