Нека намерим най-тънките цени.
pif4o - специалист
zmiori написа:
kozl написа:
zmiori написа:
Днес отидох и върнах една енергоспестяваща крушка закупена юли и преди дни изгоря. Изненадаха ме яко. Направиха ми протокол за рекламация и пратиха лампата на ремонт :?
До 30 дни трябва да получа отговор за ремонта.
Опа преди година и нещо нЕмаше такива изненади :shock: Това требе да е булгар заразно. И други тука са ми обяснявали, че до един месец имат право да мотат клиента, докато му върнат уредо или парата :?

Ако съм я върнел в рамките на 30 дни нямало проблем. Ама сега сервиз.
Ами тя сега изгоря: казвам.
Сега сервиз.
Добре че не беше с нажежяема жичка сигурно щеха да 'заварят" волфрама.
Аз си бях купувал от тях една самобръсначка акумулаторна, от около година някъде батерията и хич не държи, зареждаш оставяш я и след 2 часа не тръгва, карах на кабел докато преди месец не ми изпадна касовата му бележка, гледам остават и два месеца, викам бе чакаи да ги питам батерията влиза ли в гаранцията щото знаете за повечето уреди гаранциите за батериите са минимални. Обадих им се казаха да я занеса, дадоха ми протокол и няма и 5 дена и ми се обадиха да ходя да ми върнат парите. Така че гаранциите им са железни, макар че тва с крушката е тъпо хаха :)
Chefo77 - майстор
jekasus написа:
...вечен е,ще преживее ваши инвертори.
То па един живот ...
zmiori - специалист
Преди 20-тина минути получих СМС.
За рекламирания от вас артикул магазин Лидъл ще върне сумата. Заповядайте.
Ще ходя да си ги взема.
kozl - майстор
Вероятно - принцип на работа. Изпраща се до сервиза, от там пишат протокол за брак и подмяна и т.н.
Също като предното ми ходене още на влизане писна алармата с празна количка. На излизане пак и охранителя започна проверка, а аз му обяснявам, че причината не е в стоките и да се опитаме да я открием, но человека е инструктиран и си повтаряше, че трябва да провери стоките по касова бележка. И след като изпълни инструкциите така и не се стигна до търсене на причината. Но ко да се паи, като инструкцията не повелява да се открие причината, а да се проверят стоките за съответствие с касовия бон.
А причината се криеше в мен, в панталона. Но добре прикрита зашита към хастара на джоба и съм я пропущил. При едно прекарване на количката през детекторната рамка тя нямаше да пищи, но охранителя беше много стриктен по изпълнение на инструкцията и не се стигна до такава проверка. И сигурно требеше да ме джоби :lol:
themask - специалист
Гащи ли гепите вече? :lol:
EDI - майстор
Не бе, вече играчките ги слага в джобовете, отесняли му гащите. :lol: :partyman:
fore - майстор
Гепи се каквото има и както може ! :lol:
Специално при връщане на стока поради дефект или друга причина си зависи от конкретният Лидл. Принципно се изпълняват инструкциите както са по указания. Ясно е че за Крушката ремонт няма, но служителя се е престарал.

Аз в моя Лидл съм сменял/връщал стоки минали един месец. Но въпроса е в излъчването :lol: ....... Абе разбрани са там Управителите.
profesionalist_wood - майстор
Ако бяха така КИРОВ нямаше толкова бързо да залязват и да им бягат служителите. То в последно време асортимента им намаля :lol:
Chefo77 - майстор
profesionalist_wood написа:
Ако бяха така КИРОВ нямаше толкова бързо да залязват и да им бягат служителите. То в последно време асортимента им намаля :lol:
Ама ти за Киров ли говориш? Е нямаше нужда да обясняваш, че са те пропускали - съвсем нормално е при тях. Другото нормално е да се присмеят над покупката ти.
Във Варна бяха така, виждам че другите градове и те има с какво да се похвалят...
profesionalist_wood - майстор
Chefo77 написа:
profesionalist_wood написа:
Ако бяха така КИРОВ нямаше толкова бързо да залязват и да им бягат служителите. То в последно време асортимента им намаля :lol:
Ама ти за Киров ли говориш? Е нямаше нужда да обясняваш, че са те пропускали - съвсем нормално е при тях. Другото нормално е да се присмеят над покупката ти.
Във Варна бяха така, виждам че другите градове и те има с какво да се похвалят...
Ти имал ли си бизнес взаимоотнюшения с тях? Да не говорим че на Парадайз са им останали само Бош и някакви боклуци.
А пък за заплатите на служителите...1/2 им плащат на ръка и останаха само малко читави мениджъри.За Пловдив дори не коментирам.Типично българска работа да съсипят фирмата...

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: