Нека намерим най-тънките цени.
klomo - специалист
Клипът кърти, повече от перфоратора!
kpenchev - специалист
Малкото зарядно под 10 волта не зарежда и смята Акуто за скапано.
Малкото зарядно с LCD дисплей aka ULGD 3.8 A1, минава в режим на възстановяване ако хване 12V акумулатора, че е с напрежение 7.5-10.5 V. Тествано неколкократно при акумулатори изтощени до 8.5-9V.
fore - майстор
Абе минава то. Изобщо не подава ток и стои в стен бай. И аз го тествах на Геловият акумулатор който беше умряла в клетката на Верта. Показваше 10,6 волта Акуто и като го вдигнех с неговото зарядно до към 11 волта, Лидълското започваше да мъчи да зарежда. Но след като паднеше пак под 11 волта и процеса спира ! На дисплея се показват само черти.

А това зарядно ще го мъчи до пръсване !
Djack - специалист
Някой взимал ли си е пневматичния такер, дето ще го пускат се? Читав ли е?
cholev - майстор
Такера си е ок. Млати 50мм пирони без проблем.
Аз тази седмица ще съм със зарядното, минишмиргела и скоби и пирони за такера.
kpenchev - специалист
fore написа:
Абе минава то. Изобщо не подава ток и стои в стен бай. И аз го тествах на Геловият акумулатор който беше умряла в клетката на Верта. Показваше 10,6 волта Акуто и като го вдигнех с неговото зарядно до към 11 волта, Лидълското започваше да мъчи да зарежда. Но след като паднеше пак под 11 волта и процеса спира ! На дисплея се показват само черти.

А това зарядно ще го мъчи до пръсване !
Ами при моите опити - вдига автомобилни акумулатори (оловно-киселинни), значи работи както е написано в ръководството.
Как се държи при гелови акумулатори - нямам идея и нямам къде да тествам.
Сега пуснатото зарядно има повече функции спрямо малкото, вероятно е и по-добро, но ще чакаме отзиви от бъдещите му собственици - сезона е подходящ.
fore - майстор
Абе явно като е укъсена клетка не зарежда. И на обикновен акумулатор пак няма да иска.

Купих го това зарядно сега. Но в упътването са написали че при напълно скапан акумулатор няма да може да запали само с него. Ще почне първо да зарежда. Особено при дизелите където пък тока може да достигне и до 400 ампера на старт. А и за подгревните свещи са споменали че ще доусложнят нещата с тяхната консумация при погрева.

Така че дали ще може да се запали с него не е ясно, но поне го има като вариант. Тежи много и явно има мощни транзистори.
На Чолев инвертора е по лек и по малък ! Правете сметка ! :lol:

Тази сутрин на - 7 по борд - подгрях и завъртях- паля като нов Бензин. Вярно от 1/4 оборота. Подгревните са Ок, а най вжното че Крафта АГМ- какта на Варта няма грешка !
Е явно и мотора е чук !

-----

Това зардно нали няма вариант с ЛСД дисплей ?
Djack - специалист
cholev написа:
Такера си е ок. Млати 50мм пирони без проблем.
Аз тази седмица ще съм със зарядното, минишмиргела и скоби и пирони за такера.
:supz: :partyman:
pgt - специалист
За такера пневматичен иди приди, ама шлайфа и ексцентъра ( ако не са за автосервиз) ми се види нещо неудобно да се размотаваш с компресор и дебел маркуч, щот като гледам май бая въздух им требе :?
fore - майстор
http://www.praktiker.bg/bg/Car-battery- ... 8/p/477726

Изображение

Ето това е предложението на Практикер на добра цена от 299 лева с 18 амперова Литиева клекта в комплект и 300 ампера стартов !

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 2" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: