• 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
ssiderov - специалист
.....но след като двигателя е с над 20% по-икономичен,то това означава,че той работи по-дълго време с по-малко смес....дефакто мазането за оборот не е ли намаляло.....Т.е. вече всичко зависи от качествата на маслото.[/quote]

Според руснаците икономията на гориво се изразява в следното.При класическия двутактов двигател когато пълни горивна смес,част от нея отива в ауспуха, докато се затвори изпускателния отвор.Това била цялата философия надявам се!И на мен ми беше чудно как икономисва бензин!А продухването с чистия въздух възпрепятствало да отлита бензина в атмосферата без да свърши работа!
koveslav - майстор
ssiderov написа:
.....но след като двигателя е с над 20% по-икономичен,то това означава,че той работи по-дълго време с по-малко смес....дефакто мазането за оборот не е ли намаляло.....Т.е. вече всичко зависи от качествата на маслото.
Според руснаците икономията на гориво се изразява в следното.При класическия двутактов двигател когато пълни горивна смес,част от нея отива в ауспуха, докато се затвори изпускателния отвор.Това била цялата философия надявам се!И на мен ми беше чудно как икономисва бензин!А продухването с чистия въздух възпрепятствало да отлита бензина в атмосферата без да свърши работа![/quote]
Пич-математиката и техниката имат една много готина страна-точни науки са.Не казвам,че аз съм много добър в тях ,просто ги обичам.Опитвам се да смятам и да търся логиката.От чисто механична гледна точка- не е едно и също дали ще направиш 600000 оборота(на час) на механизмите на този двигател,мажейки го с маслото съдържащо се примерно в 1л горивна смес вместо както до сега с количеството в 1.3л смес....говори се за над 20% икономии на горива(но и масла),при същите работа и натоварване. Обсъждаме как компенсират това конструкторите.
ben84 - специалист
Да предположим, че обема на картера е с 20 процента по малък.
Тогава би трябвало да е също толкова наситен с, гориво-въздушна смес, колкото и стандартен двигател.

Пп. Не знам дали е така. Просто разсъждавам на глас.
пишман_майстор - майстор
Планираното остаряване не прощава . Всичко стана лабава работа , не само резачките .
ssiderov - специалист
Колеги,уважавам мнението на всички и не ща да влизам в конфликти с някой от вас.Не можем да бъдем всички специалисти по двигатели.Просто споделих информация,която би била интересна за нас.Научих я от човек,безпристрастен на двете фирми развили технологията.Щото при който хускварнаджия да влезете,едва ли ще ви каже истината,ако ви не е приятел.За тези дето ги интересува де.Другарите руснаци доста споделят опит за разлика от нас.Има от къде да разбере нещо повече човек.Ще разнищим кълбото скоро,но да не се отплесваме настрани,че Лъчо може да се засегне!Дал е заглавие на темата,пък ние бистрим други работи.
iivanov - майстор
То ако имаше модератори , като едно време , можеше по сигнал материала да се премести , ама сега ... :?
lucho - специалист
ssiderov написа:
Ще разнищим кълбото скоро,но да не се отплесваме настрани,че Лъчо може да се засегне! Дал е заглавие на темата,пък ние бистрим други работи.
Няма да се засегна, защото това са тясно свързани теми. Все пак ми се струва, че е по-добре да се започне нова тема, например нещо като "Тенденции при малките ДВГ".
koveslav - майстор
Приемете извинение и от мен,определено участвах в отклонението на диалога.Но мисля че беше логично продължение на размислите на колегите,бъркайки смесите могат ли да заменят препоръчаните ГСМ и ако не трябва да го правят-защо да не го правят.Иначе само твърдейки нещо чуто или недочуто на мен ми звучи несериозно.
lucho - специалист
Моля, няма защо за се извинявате! И аз понякога разводнявам темите. Не знам какво чак толкова се е променило през последните двадесетина години – принципите си остават същите, само се усъвършенстват конструкциите и технологиите. Например съответно на стр. 112–113 и 134–135 в старите сервизни упътвания за мотокоси (1994 г.) и за мототриони (1995 г.) на "Shindaiwa" има доста информация за горивата и маслата, която още е валидна. Но дори там не срещнах някакви предупреждения срещу използването на твърде високооктанов бензин. Може би защото тогава нямаше такъв. (Тези упътвания са изключително подробни и съдържат много друга полезна информация за устройството, действието и ремонта на мотокосите и мототрионите въобще.)
lucho - специалист
lucho написа:
Със спринцовките ударих на камък – много са дебели и не влизат в гърлата на бутилките. Затова направих сместа с помощта т.н. "юзче" – стара кръчмарска мярка за течности с вместимост 1 dl, която намерих в избата. На турски "юз" значи 100.
Ето го (производство на ТПК "Стомана"):

Изображение

За смесване в 5-литрова туба е идеално (0,1 × 50 = 5 литра).
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23

Тема "Смесване на двутактова смес" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: