Ако имаш фризер, сложи акумулатора там за 2-3 часа. След което веднага го закачи на някое по-яко зарядно /15А-во поне за да не даде фира/ за около 1 час. След това остави акумулатора в покой поне за 2 часа. После дозареждаш и споделяш резултата   .
 .
								
															
																															
																								
															 .
 .

 
  

 
  
  
 Свалих акумулатора (беше карана колата и свален беше на 13 волта) и го закачих към ръчното зарядно. В очото имаше зелено. при разклащане топчето потъваше и очото ставаше черно. Реших, че е изправно. Към ръчното зарядно на степени (от секции на вторичната) нагласих 6А и акумулатора почна да вдига напрежение. След 10-на минути беше стабилизирал 16 V и 4A. След 2 часа заряд го качих на пасата. Запали. Е таблото на пасата грейна като коледна елха, но за няма и километър път всичко загасна (това е за темата на "пасатко"). На другия ден в студа сутрин рано паля и стартера врътна значително по-добре. И така от неделята, днес пак ще пробвам как е.
 Свалих акумулатора (беше карана колата и свален беше на 13 волта) и го закачих към ръчното зарядно. В очото имаше зелено. при разклащане топчето потъваше и очото ставаше черно. Реших, че е изправно. Към ръчното зарядно на степени (от секции на вторичната) нагласих 6А и акумулатора почна да вдига напрежение. След 10-на минути беше стабилизирал 16 V и 4A. След 2 часа заряд го качих на пасата. Запали. Е таблото на пасата грейна като коледна елха, но за няма и километър път всичко загасна (това е за темата на "пасатко"). На другия ден в студа сутрин рано паля и стартера врътна значително по-добре. И така от неделята, днес пак ще пробвам как е.