• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20
Всички имаме коли, нали ?
crez - майстор
Спомни си сапунчето за противогаза. Прави се от глицерин(хидрата го спомена по-горе). Сега не можеш да го намериш,но купуваш си глицеринов сапун,върху сухо стъкло драскаш със сапуна и след това с кърпа разтриваш докато изчезнат драсканиците. Спира изпотяването.
kozl - майстор
stoianov_n написа:
Спирта върши работа, ползвам го за отвън.
За вътре взех това
Но не съм много доволен, вярно има по-малко запотяване, но за парите си очаквах повече.
Аз па съм доволен. Години наред го ползвах на 305-цата. И не само на Сонакс. Преди третиране - старателно почистване на стъклото. Трайност според зависи но около мин. 2 седмици и пак требе почистване и тертиране.Подобни продукти има и на другите марки. ОБАЧЕ....
Зимата замръзва и се заскрежава, като на стъклото прозрачността му намалява.
kozl - майстор
volf написа:
Използвам този продукти е ефикасен и срещу заскрежаване.Колата спи от вън,нямам гараж а сутрин стъклата са чисти сякаш е изкарана от топъл гараж.
Хм. И аз съм ползвал и от тази и от друга марка, но стъклата си замръзват. Особено когато оставиш карана, топла кола да нощува под снеговалеж. Стъклата замръзват, но установих, че по-лесно се отлепя леда ак са третирани с РейнРепилиънт.
Но пък сега ползвам препарат против замръзване. Всъщност има някаква смазка в него. Напръскваш вечер като паркираш автомобила. Ако вали на сътринта има лед, но пада много лесно.
Подгреватели на антифриза по около 20А броя ще натоварят генератора, а той не е предвиден да поема големи товари и вероятно ще изпапкат от капацитета на акумулатора. Така например мерих тока на нагревателите на задно стъкло на пежо 306 и беше към 20А. Фарове и светлини още към 15А. Компа за двигателя и той е към 20А. До тук 55А.
nikolovvd - майстор
Нищо не мажа.
Слизам при колата и паля. Термометъра показва -18.
Включвам нагревателя на задното стъкло и духалките да духат на предното стъкло. Затварям колата и я оставям да работи докато изпуша една цигара. След 5 минути се качвам, пускам чистачките и потеглям.
kozl - майстор
Е тва е Митсубърши :-D А другото е ФризоЯд :lol:
nikolovvd - майстор
И Фиат съм имал, но произведено за Италия. Наистина отоплението е слабо, но те в Италия виждат сняг и студ на 20 години веднъж.
genkogenev - специалист
Разсмяхте ме :rock:
За моделите на Форд е важно да имат ел.отопление на задното стъкло ....топли ръцете при бутане
Моделите на Опел / преди пластмасовата революция / след 10 -тата година бягат много ...гони ги нещо , като корозия .

Иначе по темата . Важно е размразяването /затоплянето на предното стъкло да става при отворена клапа за външен въздух .
tsenkov - специалист
Стига с тия фордове.Като купувате боклуци няма да палят.
Chefo77 - майстор
tsenkov написа:
Стига с тия фордове.Като купувате боклуци няма да палят.
То на Тинки и вагините не палят. Там не е от колата.
kozl - майстор
Намеси се Тинки и изтинка темата в некакв посока на дразги и т.н.
Ма Чефо ти какво решение замисляш за джама? Най-добре е зимата да бега и да направи место на топлото но.............
Още има да мръзнеме :sad:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20

Тема "Духалка, захранваща се от запалката - мнения" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: