Всички имаме коли, нали ?
kr1100 - майстор
montoya написа:
Да, ама днеска извадихме късмет, е клиента беше цял ден в сервиза и се въртеше около нас. Дойде един МЛ 5 литров осмак с по две свещи на цилиндър, да му сменим свещите, да измерим компресията и да завъртим бобините. 8 бобини, 16 свещи, работа си е. Сменихме ги и седна в колата да си тръгва, газ и не ще да се форсира. А такааааа, ко стана :?
A преди това форисираше ли се или не е проверявано.
И преди това не е бил нещо наред в предвид тъмния шрифт
kozl - майстор
SEV написа:
Преди доста години,нашите взеха една Лада ..................................................
Ако беше ладата ей .......
Върна ме в спомените с ладата. И аз така с ладата на нашите 1500 S и нещо взе да променя празните обороти. Карам я в сервиз СБА на Горубляне. Еми нема такова обслужване. Приемчика каза да мине през реглаж на клапани. Регулираха и клапаните, които след реглажа започнаха да тракат. Аз преди тва не ги чувах. На москвича преди мене му строшиха кобилица и пратиха човека да оди да тражи, оти немали :shock: И го успокояват с думите "Знаш ли кво щеще да стане ако се бе строшила на пътя в движение :?
Аз не знам на пътя ко шъ стане, ама в сервиза видох ко стана :shock:
След като излязох след неколко часа висене в горубленския сервиз, ладата харчеше по 12-14 на сто и оборотите на празен ход пак се разцентроваха и почна да гасне по сфетофарите. От тогиз мене ме зафана сервизна алергия. Купих една средно дебела книга за Лади и се зачетох. По натам открих, че ел.клапана към карбуратора "Озон"се е развил и в сервиза е трябвало без да БАРАТ нищо друго, само да завият ел.клапана. Ама освен клапаните на цилиндрите бяха разцентровали и карбуратора. Немаше форум тогаз Напарависам :sad: Но имаше литература, имаше повече приятели, имаше стаж в СССР, откъдето се сдобих с приспособление за реглаж на клапани, стробоскоп и свещ за цилиндър с "очо". И станах мАстор за роднини и познати, по клапани на жигулета и ладета и по центровка на запалване и реглаж на карбуратори.
Или да пиша как на 25 000 км ладата почна да лапа масло като бензин. В няколко сервиза я карам и веднага отсичат - основен ремонт на двигател. А кварталния майстор Ники се хили и вика "Какъв основен ремонт на тия километри. Докарай я да ти сменя уплътнителите на клапаните, ама ще купиш каквито ти кажа". Е купих от корекома за пежо 403 -зелени. Оттогава май пък залитнах по мачките оти повече с уплътнители на клапани на ладата не съм имал проблеми.
Или как Ладето почна да си върти дупето, щото беше блокирал цилиндъра на кантара за спирачките на задния мост. Карам я в сервиза, обяснявам половин час кво ме мъчи. Приемчика я праща на стенда за спирачки. Качват предния мост на ролките - спира. После задния и той спира. Значи проблем нема. Еми зора беше докато открия цилиндъра с буталото, оти магазините беа празни и ако нещо можеше да се открие, то е неколко километра под щанда :sad: После реглажа на принципа проба-нагласа. Догодих го.
kr1100 - майстор
kozl написа:
имаше повече приятели, имаше стаж в СССР, откъдето се сдобих с приспособление за реглаж на клапани, стробоскоп и свещ за цилиндър с "очо".
"Очото" е велико нещо. Още си има 2 , 1 то чистак ново. По спомени цената му беше 4рубли и 70 копейки. За 1 бренди 4 "очи" - такъ беше курса преди 1989г. :)

А по конкретната тема - влезте в VW форума и почетете съветите и бисерите на "нашия форум майстор" :-D :-D
Лесно ще го познаете и по ника " инжектопляктор" :mrgreen:
montoya - майстор
kr1100 написа:
montoya написа:
Да, ама днеска извадихме късмет, е клиента беше цял ден в сервиза и се въртеше около нас. Дойде един МЛ 5 литров осмак с по две свещи на цилиндър, да му сменим свещите, да измерим компресията и да завъртим бобините. 8 бобини, 16 свещи, работа си е. Сменихме ги и седна в колата да си тръгва, газ и не ще да се форсира. А такааааа, ко стана :?
A преди това форисираше ли се или не е проверявано.
И преди това не е бил нещо наред в предвид тъмния шрифт
Записваше грешка в запалването на 4 цилиндър и като се задържи на около 2000 оборота се усеща едно припукване, като прекъсване на свещ. Затова и му сменихме свещите и завъртяхме бобините. Ако грешката се появи от 5 до 8 цилиндър, значи тая бобина ще да е за смяна. Или поне да се купи една за проба, че са 8 бобини и са по над 120 лв едната май. И просто докато правехме тия манипулации, педалът се предаде.
Не че са калпави коли, просто на потенциометъра му е дошло времето
Ники274 - специалист
SEV написа:
За Мерцедесите ясно,в Балканстар Варна имам "доверен",познавам го още като ходех с Лансера.Никога не ме е лъгал или подвеждал.Ще видим тези от Пежо,дано не съм изтеглил късата клечка с този хибрид.
"...тези от Пежо" е добре да си там през целия ремонт-чувал съм разни случки,като гледам и как се напълни с майстори, май навсякъде е хубаво да си до колата си като правят ремонта.

montoya написа:
Записваше грешка в запалването на 4 цилиндър и като се задържи на около 2000 оборота се усеща едно припукване, като прекъсване на свещ. Затова и му сменихме свещите и завъртяхме бобините. Ако грешката се появи от 5 до 8 цилиндър, значи тая бобина ще да е за смяна. Или поне да се купи една за проба, че са 8 бобини и са по над 120 лв едната май. И просто докато правехме тия манипулации, педалът се предаде.
Не че са калпави коли, просто на потенциометъра му е дошло времето
С тия нови технологии мисля,че може би няма нещо като "дошло му е времето".Специално германците стриктно спазват всичко да се сменя на километри или на време и компютъра както може да управлява всичко,така и като нищо може да го разваля.
SEV - специалист
Знам,че темета е за Пежо.Преди малко ми се обадиха,проблема на ел мотора бил в някакъв "шоков" датчик,"запознали" датчика на колелото,направили всички актуализации на системата и то на цена на половин винетка.Много съм щастлив,жената довечера вместо бой :axe: може да изяде :finga: .Едва ли ще се оплаче :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
kr1100 - майстор
montoya написа:
Не че са калпави коли, просто на потенциометъра му е дошло времето
Не съм се интересувал отдавна , но май само те и Алфа са само с TS технолoгията. TS е използван в самолетни двигатели на Мерц първо
Chefo77 - майстор
Замислям се аз за едно Волво за работна, но ще изчакам Тинки да си каже мнението като експерт по автомобилите ... :lol:
nikolovvd - майстор
Нали гледаш рекламата? Там където Волво се ражда, другите правят изпитания на техните коли.

Тема "Какъв Пасатко си купих - да ви е яд!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: