Даже аз си мисля че ли-йон са с номинал 3,7V на елемент
. Какви са тези сравнения ... на "оня с университетския проект - така ли ги учат вече? Че като има прав ток, трябва да има и крив ток 


thebugger написа:Да, обърках ги. Никел-метал хибридните и оловно цинковите са с подобен волтаж на клетките. В крайна сметка и друго съм объркал, става дума за литиево полимерни батерии, не литиево йонни. Но принципно, това няма никакво значение, повечето батерии работят на същия принцип, последователно наслагване на клетки за повишаване на напрежението, и винаги си се зареждат последователно. Просто трябва първоначално да изравня потенциалите, после ако са с еднакъв капацитет няма да имам проблеми. Тъй като сериозно ми е нужна компактност, ще направя един прост светодиоден индикатор, който да показва кога са се разредили до 12-13V, и вече оттам аз ще си регулирам циклите заряд/разряд.Продължаваш да пишеш куп глупости.
Никел-метал хибриднитеса металхиДридни
оловно цинковиса заводите, а акумулаторите са оловни.
повечето батерии работят на същия принцип, последователно наслагване на клетки за повишаване на напрежението, и винаги си се зареждат последователно.Да, да, ама не. Това не важи за ЛиПо
thebugger написа:Добре, да речем че няма да гръмнат (в което силно вярвам, ако се спазват циклите заряд/разряд без правилно), 16.8V ли ми трябват последно за успешно зареждане на 4 последователно.Не
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: