kr1100 написа:БГ реалността не е водеща в случая за тази марка. Завод-производител има и той е в Китай. Завода в Ловеч е само за сглобяване на коли, те НЕ произвеждат части. Частите се произвеждат в Китай и внасят. Така че, както имаше и се караха такива коли в България преди да се отвори завода в Ловеч, по абсолютно същия начин ще ги има и ще се карат след като затвори. Не виждам що споримFalcone написа: Това, че са обявили фалит не означава, че тези коли ще изчезнат от улиците или бъркам?Aми влез в БГ реалност. Като няма завод -производител, ще изчезнат и сервизите за гаранционно обслужване или, ако някой ще се занимава цената ще е солена. Дано поне резервните части не изчезнат, че тогава ще стане лошо за собствениците.
Falcone написа:Човече, няколко пъти беше казано - в Ловеч НИКОГА не са сглобявали коли за продажба.kr1100 написа:БГ реалността не е водеща в случая за тази марка. Завод-производител има и той е в Китай. Завода в Ловеч е само за сглобяване на коли, те НЕ произвеждат части. Частите се произвеждат в Китай и внасят. Така че, както имаше и се караха такива коли в България преди да се отвори завода в Ловеч, по абсолютно същия начин ще ги има и ще се карат след като затвори. Не виждам що споримFalcone написа: Това, че са обявили фалит не означава, че тези коли ще изчезнат от улиците или бъркам?Aми влез в БГ реалност. Като няма завод -производител, ще изчезнат и сервизите за гаранционно обслужване или, ако някой ще се занимава цената ще е солена. Дано поне резервните части не изчезнат, че тогава ще стане лошо за собствениците.
Не се притеснявайте за частите и поддръжката - всичко ще има. Даже и китайците да фалират, пак ще има.