• 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 327
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
nokoniko - специалист
nikito_sv написа:
А на мен пар 53 ми е 10 и не можв по малко от 1 да го направя е може де на 0, но не по малко
Настрой камината тогава на 22 градуса и виж дали на 23 ще изключи или ще влезе в модулация. Предполагам, че това 10 в пар 53 означава 1 градус. Дано и nikrum се включи в темата. Предполагам, че ще помогне...
nikito_sv - специалист
nokoniko написа:
nikito_sv написа:
А на мен пар 53 ми е 10 и не можв по малко от 1 да го направя е може де на 0, но не по малко
Настрой камината тогава на 22 градуса и виж дали на 23 ще изключи или ще влезе в модулация. Предполагам, че това 10 в пар 53 означава 1 градус. Дано и nikrum се включи в темата. Предполагам, че ще помогне...


То не ми е спешни тя си бачка и на водни градуси ама е малко силна за системата ми и без бойлера мн често изгасва и се пали,което ми създава в известен смисъл проблеми ;)
nokoniko - специалист
nikito_sv написа:
nokoniko написа:
nikito_sv написа:
А на мен пар 53 ми е 10 и не можв по малко от 1 да го направя е може де на 0, но не по малко
Настрой камината тогава на 22 градуса и виж дали на 23 ще изключи или ще влезе в модулация. Предполагам, че това 10 в пар 53 означава 1 градус. Дано и nikrum се включи в темата. Предполагам, че ще помогне...


То не ми е спешни тя си бачка и на водни градуси ама е малко силна за системата ми и без бойлера мн често изгасва и се пали,което ми създава в известен смисъл проблеми ;)
При мен също гаснеше, но пар 10 го направих 13, а пар 24 - 125 и горенето е много малко, но подържа температурата на водата без да гасне, даже почва да пада полека , но съм я оставил на 2ра степен и си догрява, когато падне под 60градуса.
nikito_sv - специалист
nokoniko написа:
nikito_sv написа:
nokoniko написа:
Настрой камината тогава на 22 градуса и виж дали на 23 ще изключи или ще влезе в модулация. Предполагам, че това 10 в пар 53 означава 1 градус. Дано и nikrum се включи в темата. Предполагам, че ще помогне...


То не ми е спешни тя си бачка и на водни градуси ама е малко силна за системата ми и без бойлера мн често изгасва и се пали,което ми създава в известен смисъл проблеми ;)
При мен също гаснеше, но пар 10 го направих 13, а пар 24 - 125 и горенето е много малко, но подържа температурата на водата без да гасне, даже почва да пада полека , но съм я оставил на 2ра степен и си догрява, когато падне под 60градуса.
Да аз се обедих че си е играчка докъто се нагласи :) има играчка малко
nokoniko - специалист
nikito_sv написа:
nokoniko написа:
nikito_sv написа:



То не ми е спешни тя си бачка и на водни градуси ама е малко силна за системата ми и без бойлера мн често изгасва и се пали,което ми създава в известен смисъл проблеми ;)
При мен също гаснеше, но пар 10 го направих 13, а пар 24 - 125 и горенето е много малко, но подържа температурата на водата без да гасне, даже почва да пада полека , но съм я оставил на 2ра степен и си догрява, когато падне под 60градуса.
Да аз се обедих че си е играчка докъто се нагласи :) има играчка малко
Сега погледнах и при мен пар53. Фабрично на 20. В този параметър/53/, мисля че 1 е 0,1градуса, 10 е 1 градус, 15 е 1.5 градуса, 20 е 2 градуса и тетека.... :partyman:
nikrum - специалист
SoMeBoDy1 написа:
SoMeBoDy1 написа:
nikrum написа:
Относно son off имам идея която ще споделя: понеже бойлера ми е с една серпентина си мисля да командвам термозадвижка в кръга на слънчев колектор и с бибойл да командвам котела и с контактен термостат втора термозадвижка в кръга на котела.в кръга на солара задвижката е н.о. а за котела е н.з.Така мога дистанционно да избирам източника на топлина за серпентината според слънцегреенето. с втори sonoff с термосонда да пускам ел.подгрев нощна тарифа или при нужда.и в двата кръга съм с пропилен гликол...Как ви се струва?
Добре звучи, но
няма ли да е по-добре направо да си купиш нов бойлер с две серпентини и стария да го продадеш ако не ти трябва? И аз съм с една серпентина, защото нямам слънчеви колектори. От октомври до момента водата я топля само с котела.
Здр едновременно ползване на две серпентини не е за мен.Соларният кръг според мен трябва да работи от април до септември и цената е: бойлер 120 л 300 лв,помпа 140 лв, диф.термостат 100 лв ,сл колектор обикновен с разшир съд 200 лв.фитинги,тръби,гликол 130 лв.Сл.колектор е поставен почти хоризонтално за да е ефективен летния сезон.Тази инсталация струва под 900 лв и се връща за една година спрямо ползване на ток което ми е 80 лв месец само за бойлера.При липса на слънце в перипда април -септември догряване на ток, тъй като котела не работи.През останалото време когато котела работи външната температура е под 10 градуса и с тази система слънцето не ми дава нищо съществено в бойлера.Като е слънчево по голямата икономия усещам при отоплението защото имам голяма южна фасада остъклена...Кокто иска марна водичла в бойлера през зимата от слънце трябва да се охарчи с още 2000-3000 лв което отдалечава напред в бъдещето с няколко години срока на връщане на инвестицията...Затова предпочитам да ползвам автоматика с елементарна логика и един действащ според сезона топло източник.Оскъпяването на сегашната ми инсталация е само с 80 лв за термозадвижка и смарт реле...
nikrum - специалист
За да можеш да задаваш от потребителското меню с термометъра темп на въздуха пар51 трябва да си в конф 1 за пар.76. Горния хистерезис за изкл на камината е пар53, а долния е за вкл. Е пар 50.стойност 20 означава2 гр. Ако между тях има условия за модулация по темп на димни газове или по темп на вода ще намали мощността си , ако няма ще работи в он оф режим по стайна температура или още по зле по темп на водата пар52 с гранични хистерезиси пар95 и пар96.За да работи коректно вградения термостат датчика с кабела трябва да е на поне метър от камината и на височина около 1,50 над пода на помещеноето.Ако си го оставил на пода както масово ги оставят мериш темп на плочата си...която няма как да стане 24 гр.
nikito_sv - специалист
nikrum написа:
За да можеш да задаваш от потребителското меню с термометъра темп на въздуха пар51 трябва да си в конф 1 за пар.76. Горния хистерезис за изкл на камината е пар53, а долния е за вкл. Е пар 50.стойност 20 означава2 гр. Ако между тях има условия за модулация по темп на димни газове или по темп на вода ще намали мощността си , ако няма ще работи в он оф режим по стайна температура или още по зле по темп на водата пар52 с гранични хистерезиси пар95 и пар96.За да работи коректно вградения термостат датчика с кабела трябва да е на поне метър от камината и на височина около 1,50 над пода на помещеноето.Ако си го оставил на пода както масово ги оставят мериш темп на плочата си...която няма как да стане 24 гр.
Пар 50 ми е 10 а 53 ми е 5 .нагласена е на 22.8 гр на въздуха и преди малко спря да гори на 23.8 ... сега е в оф режим и чакам да видя кога ще запали
nikito_sv - специалист
nikito_sv написа:
nikrum написа:
За да можеш да задаваш от потребителското меню с термометъра темп на въздуха пар51 трябва да си в конф 1 за пар.76. Горния хистерезис за изкл на камината е пар53, а долния е за вкл. Е пар 50.стойност 20 означава2 гр. Ако между тях има условия за модулация по темп на димни газове или по темп на вода ще намали мощността си , ако няма ще работи в он оф режим по стайна температура или още по зле по темп на водата пар52 с гранични хистерезиси пар95 и пар96.За да работи коректно вградения термостат датчика с кабела трябва да е на поне метър от камината и на височина около 1,50 над пода на помещеноето.Ако си го оставил на пода както масово ги оставят мериш темп на плочата си...която няма как да стане 24 гр.
Пар 50 ми е 10 а 53 ми е 5 .нагласена е на 22.8 гр на въздуха и преди малко спря да гори на 23.8 ... сега е в оф режим и чакам да видя кога ще запали
така и не я дочаках да запали минаха 2 часа падна с близо 2 градуса и меще.угасванвто го разбрах кога е,а паленето не съм още... сложно нещо е технологията :)
nokoniko - специалист
nikito_sv написа:
nikito_sv написа:
nikrum написа:
За да можеш да задаваш от потребителското меню с термометъра темп на въздуха пар51 трябва да си в конф 1 за пар.76. Горния хистерезис за изкл на камината е пар53, а долния е за вкл. Е пар 50.стойност 20 означава2 гр. Ако между тях има условия за модулация по темп на димни газове или по темп на вода ще намали мощността си , ако няма ще работи в он оф режим по стайна температура или още по зле по темп на водата пар52 с гранични хистерезиси пар95 и пар96.За да работи коректно вградения термостат датчика с кабела трябва да е на поне метър от камината и на височина около 1,50 над пода на помещеноето.Ако си го оставил на пода както масово ги оставят мериш темп на плочата си...която няма как да стане 24 гр.
Пар 50 ми е 10 а 53 ми е 5 .нагласена е на 22.8 гр на въздуха и преди малко спря да гори на 23.8 ... сега е в оф режим и чакам да видя кога ще запали
така и не я дочаках да запали минаха 2 часа падна с близо 2 градуса и меще.угасванвто го разбрах кога е,а паленето не съм още... сложно нещо е технологията :)
Така както си написал, логично е падне ли под 21.8 трябва да запали...
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 327

Тема "Пелетни камини "EcoSpar"- настройки, мнения." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: