jamezon написа:Добре де,става въпрос за ето този.Колега, това, което искаш да направиш съм го правил вече - 150 ватов правотоков мотор с 3000 об/мин, на 24 волта, на оста му сложих зъбно колело с 8 зъба,
на задната капла точно от страната (лявата), за която питаш си бях направил венец с 52 зъба (толкова имах под ръка, стана 1:8 горе долу предавателното
число), регулатор на напреженеието, за да контролирам скоростта (2 гелови акумулатора 12В/7А/ч последователно) - ми слабичко беше, само почти не можеше да тръгва, помагах си при тръгване с педалите,
после го юрвах на ток, та да карам на аванта, ама не си беше работа. Задния венец го бях "присадил" към диск от спирачка със заварки, защото резбата е нормална, дясна и мотора напъва напред,
а венеца се развива, сещаш се защо

една нощ да съхне, стана бетон. Ще потърся снимките в личния си комп (другата седмица) и ще ти ги пусна на лични да видиш как изглеждаше, че сега
нямам възможност, но не бях доволен - много е шумно при движение, падаше ми често веригата и си иска обезопасяване за нея, щото стават бели... и се
отказах от тоя вариант. Купих си хъб 48 волтов, 1000 ватов... и се родих...
