Ел. инструментите. Консумативи.
iivanov - майстор
Щилските шпилки са по-широки , съответно гнездото на шината . Ще трябва гимнастика с втулки , напасване на масления отвор ...
Hoвoceлckи - майстор
vlax написа:
Дойде време да купувам нова шина.Може ли да ми кажете коя от двете.
Шина Oregon 14“/35см. 3/8 1,3 с 1 нит
Шина Oregon 14“/35см. 3/8 1,3 с 3 нита
Може ли да ползвам евентуално Щилска шина и коя?
Пуснал съм в олх едно менте.
https://www.olx.bg/i2/myaccount/details/101836117/
Ако ти върши случайно работа ти я подарявам или на който и да е друг от форума.
dragozow - майстор
Всички казват с три нита, но е почти същото и използването дълго зависи от смазване, почистване и периодично обръщане на шината.
1st0r1k - специалист
Здравейте!
Видях,че двутактовато масло е на свършване и рекох днес да ида до магазина (Хусгварна).
Старото масло беше LS+ - около 20 лв литъра. Видях го същото там,но ми досвидяха 20 лв и ми предложиха наливно на 12лв.
Питах магазинера какво е наливното понеже идва в еднолитрово пластмасово шише без никакъв етикет по него.
Той ми каза,че идват в 200 литрови варели и го разливат в магазина. Каза,че не помни какво е пишело на варела,но или било LS+ или HP.
На цвят е тъмно зелено за разлика от LS+ което е синкаво. Та от цвета съдя,че наливното не е LS+,възможно ли е да е HP? и ако да проблем ли е да си го ползвам? Машината ми е Husgvarna 445.
dragozow - майстор
Ползвай го спокойно.
1st0r1k - специалист
dragozow написа:
Ползвай го спокойно.
Би ли казал на кое съответства и защо е по-евтино ?
dragozow - майстор
Магазинера би трябвало да каже, не е LS+, защото на варел 208 литра излиза 11,89 лв за търговеца, HP излиза 10,43 лв. Това са цени без бутилки и без печалба, което няма как да се случи. Наскоро имаше на варели евтино Oregon и може да е такова. Разбира се може да е всяко друго, аз например имам червено синтетично в бутилка с дозатор на 13 лв.
1st0r1k - специалист
dragozow написа:
Магазинера би трябвало да каже, не е LS+, защото на варел 208 литра излиза 11,89 лв за търговеца, HP излиза 10,43 лв. Това са цени без бутилки и без печалба, което няма как да се случи. Наскоро имаше на варели евтино Oregon и може да е такова. Разбира се може да е всяко друго, аз например имам червено синтетично в бутилка с дозатор на 13 лв.
Нормално пластмасово шише без дозатори,етикети и тн. Значи няма разлика в мазането и важното е да е двутактово маслото? Или аз се бъркам?
imegogo - специалист
ако е наливно според мен нямаш сигурност какво е,освен ако не сте близки с хората от магазина познат ми каза,че стопили 3 нови щила с уж червено наливно масло на щил
Димитър Димов - специалист
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Магазинера би трябвало да каже, не е LS+, защото на варел 208 литра излиза 11,89 лв за търговеца, HP излиза 10,43 лв. Това са цени без бутилки и без печалба, което няма как да се случи. Наскоро имаше на варели евтино Oregon и може да е такова. Разбира се може да е всяко друго, аз например имам червено синтетично в бутилка с дозатор на 13 лв.
Нормално пластмасово шише без дозатори,етикети и тн. Значи няма разлика в мазането и важното е да е двутактово маслото? Или аз се бъркам?
Заповядай,чети,преценявай кое за какво е и решавай.HP-то някъде го пишат синтетично,а другаде полусинтетика.При желание можеш да се разровиш из нета и да прочетеш за разликите м/у синтетиката и минералното. Двутактовото масло HP е предвидено за най-тежките условия за работа на моторните триони. Формулата му позволява добра работа с нискокачествени бензини. Внимателно подбраните висококачествени добавки, поддържат двигателя чист и с по-малко отлагания върху цилиндъра, буталото, картера и ауспуха.Маслото е разработено по начин, който да е съвместим с всички двутактови продукти от гамата на Хускварна, а по-конкретно - от най-малкия тример до най-голямата дърворезачка, независимо от атмосферните условия.Двутактовото масло LS+ (Low Smoke+) е полусинтетично. То отделя много малко дим и има изключително добри смазочни качества при натоварен режим на двигателя. Препоръчително е да се използва за двутактови двигатели с работен обем до 55 cm3.Значително ниските емисии на дим правят маслото идеално за употреба в машини, които се използват в градски условия(гъсто населени райони). Новата формула, използвана в Low Smoke +, намалява износването и отлаганията/нагара в двигателя.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: