Ел. инструментите. Консумативи.
dragozow - майстор
XP трион с XP масло, говорили сме защо. Всичко останало може с LS+ и HP. Такова нещо като HP на шведите.... не бях чувал подобна глупост, Husqvarna масло не прави, последно Statoil бутилираше за тях. Между другото има LS+ с дозатор от литър, брандирано като McCulloch е 18 лв. Има хубави масла и по 12 - 13 лв с всички одобрения.
1st0r1k - специалист
dragozow написа:
XP трион с XP масло, говорили сме защо. Всичко останало може с LS+ и HP. Такова нещо като HP на шведите.... не бях чувал подобна глупост, Husqvarna масло не прави, последно Statoil бутилираше за тях. Между другото има LS+ с дозатор от литър, брандирано като McCulloch е 18 лв. Има хубави масла и по 12 - 13 лв с всички одобрения.
Ясно,че наливното не е LS+.Поне знаеш ли дали HP е зелено на цвеят? Питам за да съм сигурен,че и наливното,което взех е HP. Рових из нета,но никъде не намерих цвета му.
iivanov - майстор
Зелено е орегонското . И щил имат зелено.
dragozow - майстор
Синьо зелено, за тази цена не е HP. Написах колко струва на едро без бутилки.
1st0r1k - специалист
Значи моето е орегонско така ли ? Тоест са ме цакнали и не е проблем за машината въпреки,че е хусгварна?
dragozow - майстор
Не е проблем, вероятно е Орегон, питай.
1st0r1k - специалист
dragozow написа:
Не е проблем, вероятно е Орегон, питай.
Нали го питах продавача още като го купувах. Не помнел,а варела бил изхвърлен.Или LS+ било или HP. Това ми каза.
iivanov - майстор
Нищо не са те цакнали - орегонското си е хубаво масло .
dragozow - майстор
1st0r1k написа:
dragozow написа:
Не е проблем, вероятно е Орегон, питай.
Нали го питах продавача още като го купувах. Не помнел,а варела бил изхвърлен.Или LS+ било или HP. Това ми каза.
Не е изключено, но на миналогодишни цени.
fore - майстор
То цялата тази дискусия е пълна безмислица....... Питащият говори за някакво масло дето му продали със сюро-синкяв цвят, а dragozow пък дефинира по тези нюанси на цвета какво е точното масло и кой е производителят.... :lol:

Ами ако хвърлите боб със сигурност ще го уцелите това масло по добре според мене. В заключение бих казал че до сега не бях виждал търговец гадател. :?
Относно HP, LS и HP то - Аз лично съм ги виждал само произведени от Хускварна, но това не значи че и други производители не ги произвеждат тези видове масла. Това го казвам по повод този коментар на dragozow
Такова нещо като HP на шведите.... не бях чувал подобна глупост,
iivanov
Айде пак обясни , как минералката е по-Убава , както по-рано обясни , че бензина разграждал маслото . :lol:
:wink: За да ти обясня това, трябва да обясня и работата на 4 тактовите бензинови и дизелови мотори с ПП с които ти сравни 2 тактовите плякалки. И тогава може и да ме разбереш !
Обаче темата не е за това и обяснението е доста обширно като се тръгне от предкамерните дизели, та се стигне до ПД моторите с ПГ турбина и накрая Комън рейла. А отиде ли се при бензиновите компресорно-ремъчни ......... И защо те ползвали синтетично масло.

Но мога да ти кажа едно за 2 тактовите и тяхното развитие - сложиха им усилени - легирани цилиндър/бутална група с магнезий и разни такива метали или както ти ги наричаше - Никасилови сплави и добавиха още един сегмент на буталото за да вдигнат компресията и от там да изкарат повечето мощност от по малък работен обем. А и добавиха електронен карб които незнам какво отношение има към мазането. Екстрата с помпащото мехурче и връщащият бензин няма да я коментирам, но може и без нея и останалите уж подобрения по лагерите и семернигите и тнт дето повече са бели. Ами майче това са подобренията и развитието на този вид моторчета.
Така че аз лично не виждам ако една машина от типа ХР работи с минерално масло какви ще са проблемите за мотора. Можеби повече нагар по буталото единствено.
За мене това си остава трик на производителите и търговците за продажба на по скъпи масла.

Лично аз имам в момента и НР и LS.
36-цата пуши повече и с двете масла както му е реда в ниските и докато загрее, а R 323-ката не пуши изобщо и с двете масла.......... Къде тогава е разликата .........Ами LS- a се разтваря по трудно в бензина както и аз съм чувал и видях от НР-то.

Та Иванов ето за това Минералката е по хубава- защото по добре се разтваря в бензина и при това още веднага. Както също е факт че минералното масло е по гъсто от синтетиката. Иначе идеята на всички тия масла е да се разтворят в тоя бензин и да смазват.

Защо всъщност 4 тактовите мотори ползват пълна синтетика- ами просто защото мотора с тях се развърта по лесно и другият проблем е с турбините и техните втулки и свръх високи обороти.
При 2 тактовите каквото и да е маслото все бързо се развъртат и едва ли има подобни проблеми щото то си е разтворено в бензина дефакто. Единствено ако се получи повече нагар с времето по буталото на по нова машина от минерланото масло.
Ето това е съществената разлика, че при 4 тактовите мотори имаме Картер с циркулиращо масло, което си изменя много малко плътността при повишаване на работната температура за разлика от 2 тактовите които нямат картер и на практика маслото не представлява никакъв товар за мотора поради разтвореното му състояние в бензина.

Аз по рано съм обяснявал как престоялият бензин с двутактовото масло става агресивен към частите на машината, което е съвсем друга бира.
Последна промяна от fore на ср авг 30, 2017 1:11 pm, променено общо 1 път.

Тема "Тема за резачките и моторните триони" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: