• 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 106
Нека намерим най-тънките цени.
grizan1980 - специалист
Edwardo написа:
grizan1980 написа:
Гост написа:
Искам само да вметна, че това, което се случи с този така харесван от Вас пистолет е с една от пръчките от комплекта. Вероятно са окомплектовали нискотемпературни пръчки с високотемпературен пистолет...или обратното- знам ли??? Нищо не пише на пръчките!
Айде, мисля, че достатъчно време отделих за това недоразумение. За мен е ясно-ще дам някой лев отгоре и ще си купя друг пистолет. А всеки има глава на раменете си да прецени колко пари да отдели и за какво...
Аз имам такъв пистолет от първото им пускане, до сега нямам никакъв проблем с пръчките. Но имам мнение, че всичко което е завършвало на А1 и със старият дизайн е доста по-добро от следващата версия...
Абсолютно съм съгласен с теб колега 100 % е така , имам почти всичките уреди и инструменти на Парксайд и другите марки от както го има Lidl при нас , огромна разлика м/у старите и новите версии не говоря за това че кабелите са с 1 метър по къси и по-ужасно качество на опаковката ,примерно от кутия свредла до после едно картонче, и много други неща а да не говорим за качеството , според мен китайците ги притискат много яко заради цените понеже стандарта в Китай много бързо расте , вече не взимат по 1 $ на ден заплата а много кратно повече и всичко това се отразява на качеството , иначе съм доволен че ги купих на времето вместо сега, не са ми за работа а само за хоби и домашни неща и ми стигат за толкова пари но определено качеството се влоши много от преди 3, 4 години.
Наскоро върнах запойващата станция.... ми не че не е хубава ама този кабел който са сложили..... ометах бюрото, пък защо не я бяха направили в един корпус...китайска му работа <ама за толкова пари толкоз>
plamen6703 - майстор
На станцията за запояване захранващият кабел трябва да ти е последната грижа като причина за връщане!
Това от хранителният магазин е всичко друго, но не и станция запояване. Един такъв поялник https://vikiwat.com/product/23462/poyal ... hovka.html е в пъти по-добър за запояване от "станцията" за запояване, която си купил от хранителният магазин.
С кабела на този поялник, ако не внимаваш също можеш да ометеш каквото има по бюрото, но това няма да е, че поялника не струва за запояване :wink: :partyman:
redbox - специалист
Вижте какво, в последно време чета само оплаквания от нещата на Лидл.
Това е недопустимо, я се вземете в ръце. Не ви е срам да хулите тези произведения на висшата инженерна мисъл. Ми, засрамете се. Какви са тия капризи, не мога да разбера? Къс ви бил кабела! Ами, толкова кабел са имали, толкова са сложили, ама чак пък да се драматизира...Нек'в си накрайник с камък за шлайф бил крив - ми, изправи си го сам да видиш лесно ли е. Пистолетът за силикон бил хвърлял силикон отзад, а трябвало отпред. Алооо, ми, те всички пистолети хвърлят гилзата отзад, бре, що на Лидл да са по-различни? Пръчката не се била плъзгала!? Е, к'в е проблемът в това - смазваш я малко с мас и газ, и проблемът се приключва. Акъл си трябва, акъл. Ама е по-лесно да се оплаквате, нали? Аман от капризи...
Поне в Лидл краставици некриви и чушки некъси нали има за компенсация, що се оплаквате!?
Ей, сега ще дойде Чолев и ще ви каже, че инструментите на Лидл са супер яки, а вие просто не разбирате.

plamen6703 написа:
...Един такъв поялник https://vikiwat.com/product/23462/poyal ... hovka.html е в пъти по-добър за запояване от "станцията" за запояване, която си купил от хранителният магазин...
Потвърждавам. Без майтап, ама това е много добър поялник. Ползвам такъв от няколко години, запоява си екстра. Даже си върви в малко куфарче с допълнителни човки и аксесоари. Ама, никога не посмях да си го похваля, щото не е от Лидл и ме е малко срам...
Последна промяна от Virtex на пет дек 01, 2017 11:15 am, променено общо 1 път.
Причина: редактирана част без връзка с темата/сарказъм
atanasov2004 - специалист
Привет! Да се включа и аз :) Почти година не съм "клъвнал" на нещо като инструмент от Lidl - имам купени доста неща по списък над 1000лв
съм оставил в този магазин за разни инструменти: първия куфар от 150 части за 79лв беше уникално добър, първия голям ръчен циркуляр,
1500 W къртач с вертикален мотор, пистолети за горещ въздух, инструмента за заточване на вериги, триони и ножици , голямата прахосмукачка от 149лв, гаечни ключове, първия голям 1250 W ъглошлайф, стягите, и още куп дребно неща. Винаги съм бил доволен...НО
вече не е същото. Качеството е МНОГО ЗЛЕ. :evil: , за сметка на това ЦЕНИТЕ се повишиха :-D Това е за сега :-D
stan73 - майстор
Аз за съжаление съм изхарчил там доста повече (в смисъл не, че не ми харесват нещата или, че не ми вършат работа (иначе наистина имаше няколко, които не ставаха и им ги върнах без да ми правят проблеми), а, че сумата е неприятно голяма, но пък си имам инструменти и като ми се наложи за нещо да си правя няма да ходя да моля хората, за инструмент и после да му треперя). И моите наблюдения обаче са подобни - дизайнът се подобри, цените се повишиха, но качеството спадна. :(
П.П. И все-пак като гаранционна политика в нашата страна няма кой да ги достигне...
П.П.2 Част от инструментите съм си купил от Метро или Практикер (докато беше немски), имам и няколко профи машини (които обаче пак ползвам само любителски), но болшинството от инструментите ми са от Лидл (някои от старите им машини бяха толкова корави, че биха издържали и на профи употреба (естествено като ергономия изоставаха), но сегашните определено не са толкова сериозни).
Последна промяна от stan73 на пет дек 01, 2017 9:13 am, променено общо 1 път.
themask - специалист
stan73 написа:
П.П. И все-пак като гаранционна политика в нашата страна няма кой да ги достигне...
Защо, бе, Стан? ДеВалт-а, който си купих онзи ден, също има 3 години гаранция. Може би разликата е, че ако нещо се случи, няма да ми го заменят с нов, но като време е същата гаранция :)
stan73 - майстор
Като време да - но даже и като време на малко други места дават 3 г. (много често нещо закупено от друго място, което в последствие ми се е повредило или е само калпаво - като се опитам да ми обслужат гаранцията се почва "одисеята" с проблеми) Обаче в Лидл, могат да ти върнат и цялата сума и после да си купиш друг инструмент с чисто нова гаранция, а не само продължение. Ами първият месец - когато можеш да върнеш нещо даже и само с клаузата не ми харесва/ не ме прави щастлив (както си е в белият свят) ? Това тук го има само в Лидл и Кауфланд (сестринската верига). Неприятно е, че не държат наличности и има вероятност после да няма това, което ти трябва... (но винаги после може да си купиш нещо друго (примерно ДиУолт, или далеч по читавите и почти нечупливи (за съжаление и доста по-скъпи) Фесто или Атлас Копко например)
П.П. Актуална одисея случила се с мен с уж голяма и солидна фирма като Виваком: с робски договор за 2 години взимам даже на не чак толкова изгодна цена смартфон Леново, той беше проблемен още като нов на около 3 тия ден, веднага след като го бях пробвал и видях, че е с проблеми го занесохме в офиса от, който го купихме. Исках да ми го сменят с друг, но те не благоволиха (не можело (в последствие като четох ЗЗП се оказа, че можело!)), както и да е взеха го за ремонт вя София, чак след месец и половина можахме да си го получим (което пак е нарушение на ЗЗП), сменили софта, проблеми пак имаше, после още 2 пъти го давах за ремонт - 2 пъти са сменяли дънна платка (пак го държаха поне по месец (аз половината време от както го имам е стоял при тях (а другата половина с проблеми при мен), после като си го получих още същата вечер пак ми направи проблем (дефект) - пак отидохме обаче в централният им офис (даже си бях разпечатал ЗЗП и им го показах). Според ЗЗП при 4 дефекта са длъжни по избор на потребителя или да върнат парите или да заменят стоката с нова по-избор напотребителя. Но не - те не можели - ако съм им го дадял - пак щели да го пратят в София за ремонт, можело обаче да напиша жалба до тях (което и направих). Много интересен е отговорът на юристконсултката им - един вид дев си свършили работата и пак в разрез със закона нямало да ми го сменят или върнат парите. Сега възнамерявам да пусна жалба обаче директно до КЗП. (нито съм длъжен да имам винаги друг телефон (по една случайност си пазя предният смартфон Самсунг Галакси Покет (пак закупен от тях, който обаче е разкошен за разлика от скапаното Леново)), за да мога да заменям постоянно развалящият се гаранционен боклук, нито да губя много от времето си за бакъп и синхронизация на данните и акаунтите)
Последна промяна от stan73 на пет дек 01, 2017 9:49 am, променено общо 1 път.
plamen6703 - майстор
ДеВалт, Макита, Бош... все инструменти с три години гаранция и добри сервизи за обслужване и ремонт. Повечето инструменти стигат до сервиз заради калпаво "задкормилно" устройство.
Като чета какви оплаквания имат някои от инструменти, като виждам в какво състояние са инструменти на хора, които работят с тях, като ги знам колко са грамотни... Няма как инструментите им да работят дълго и безпроблемно, но това не значи, че инструментите са калпави, а са попаднали на калпави ползватели. :partyman:
Фитилчо - майстор
Като цяло, нещата от там са супер зле, това е вярно ! Аз отдавна го разправям. Цените се повишават, качеството пада. Услади им се приятната горница ,която правят, но ще ядат дедовия :-D
Да се сетя какво имам и малко ревю.
Бъркалката ми върши супер работа бъркам си всичко с нея, давам я на съседи, снощи я бях забравил навън, няма грижи не ми дреме за нея, седемседесе лева отдавна съм ги прежалил, колкото изкара толкова.
Такера новия за 50 лева е топ ! Според мен, но не мога да ставня с друк
Боркороните червените са ме спасявали и те, като за 29 лева са ок
Не се сещам друго да съм купувал.
Фитилчо - майстор
В този ред на мисли, тази лампа зареждащата ми харесва :?
Читава ли е?
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 106

Тема "Промоция в Lidl на Parkside и Powerfix инструменти - 4" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: