• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
Най - вълнуващия въпрос зимно време.
Здравей колега Rumen72, може ли малко повече информация за горелката. И аз съм с такава.
Rumen72 - специалист
Toni82 написа:
Здравей колега Rumen72, може ли малко повече информация за горелката. И аз съм с такава.
Какво те интересува , колега?
Извинете за намесата!
Ами например...
Ние с по новите управления да се радваме ли?
Или да плачем ?
Готов съм да предоставя моята smb 50 за онлайн проучване и изучаване хахахахаха
но май това ще
е начина за постигане на оптимална работа на горелката и познания за всички!
Rumen72 - специалист
ixat написа:
Извинете за намесата!
Ами например...
Ние с по новите управления да се радваме ли?
Или да плачем ?
Готов съм да предоставя моята smb 50 за онлайн проучване и изучаване хахахахаха
но май това ще
е начина за постигане на оптимална работа на горелката и познания за всички!
Чесно, това не го разбрах! Не съ виждал по-ново управление от EisyTech MB250 idro, ама може и да има, пък ако ти е весело - радвай се, ако ти се плаче-реви , за сега съм доволен от моята , гори нискокачествени пелети, чисти се и не е спирала поради грешки! Може да се каже, че и управлението и е разгадано, че и разни благинки съм и накичил , пък ако ми падне отнейде и аналогов датчик за налягане -и него ще накича и ще показва и налягането в системата.
Toni82 написа:
Здравей колега Rumen72, може ли малко повече информация за горелката. И аз съм с такава.

Какво те интересува , колега?


Какво си направил, за да ти показва температурата на димните газове?
И още един въпрос. От вчера, при изгасване като се включи механичното почистване, двигателчето нещо щрака и след това изписва блокиране и eror25 :? . Да знаеш защо го прави?
https://photos.google.com/photo/AF1QipO ... _JaE_I1A4o
Аз я имам от скоро месец може би и не знам дали е с EisyTech MB250 idro.
А ми я препоръча познат който я има вече повече от година и гори успешно слънчоглед.
Но като видя това управление и каза че неговото било различно(по старо) и на това не разбирал и такааа....
Та сега се чудя и се мая какво да пипна за да горя пелети клас B или поне примерни настройки за по оптимална и икономична работа с по качествени пелети клас А например.
Сега средният разход е 3 3и1/2 чувала за денонощие а е още топло, отоплявам 3 етажа общо около 150кв.м отоплителна площ(щото има стълбища и коридори който не се отопляват) имам и 400л. бойлер .
Струва ми се много като разход но не съм сигурен щото ползвам горелка за първи сезон.
Котела е Виадрус 7 секционен с разни глупости вътре изкривени ламаринки и доп.чугунени плочи.
Та може ли да намаля този разход? Например с настройки за горелка 35Кв.? Просто питам дали е възможно или удачно ?
Възможно ли е този бойлер да играе ролята на буфер...?

Колега Toni82 и на мен горелката ми е правила този проблем при почистване и връщане на буталото.
Намирал съм пелети който пречат да се върне отстранявам ги и няма проблеми -след седмица пак.
Казват че там нещо се пиляло и се отстранявал този проблем,но ме е страх да пипам още...
При мен буталцето излиза, връща, се но двигателчето нещо щрака. Отварях я, върнало се е в начално положение. Обаче изписва блокиране и грешка.
Щтрака щото вижда зор .
То май и при мене е леко прещракваше за части от секундата.
Зад буталото има едно ключе с пластинка (лостче) ако не опира до край пак така прави аз малко разпънах пластинката ама внимателно.
И и човек с такава горелка ми каза че имало случай в които леко и внимателно разширяване на релсата в която се движи буталото също помагало.
Rumen72 - специалист
Toni82 написа:
Toni82 написа:
Здравей колега Rumen72, може ли малко повече информация за горелката. И аз съм с такава.

Какво те интересува , колега?


Какво си направил, за да ти показва температурата на димните газове?
И още един въпрос. От вчера, при изгасване като се включи механичното почистване, двигателчето нещо щрака и след това изписва блокиране и eror25 :? . Да знаеш защо го прави?
Температура газове - термодвойка модел К до 500 гр. - на вход IN1
Блокиране на почистващият механизъм - имаш проблем със задържане на зъбният гребен/почисти и намажи тънко с грес зъбният гребен и водещата шина/ или проблем с крайният изключвател за положение на почисващият механизъм - ИЛИ СИ РАЗБУТАЛ ВРЕМЕНАТА ЗА РАБОТА НА ДВИГАТЕЛЯ ЗА ПОЧИСТВАНЕ И ВРЕМЕТО НА ЦИКЪМА НА ПОЧИСТВАНЕ - МОЖЕ И ДА СЕ ПОЛУЧАВА ОТ ЗАДЪРЖАНЕ /БАВНО ДВИЖЕНИЕ НА ЗЪБНИЯТ ГРЕБЕН И ИЗИТИЧАНЕ НА ВРЕМЕТО ЗА КРАЙНО ВРЪЩАНЕ НА ПОЧИСТВАЩИЯТ МЕХАНИЗЪМ! Но щам двигателят ти щрака - най вероятно има проблем с датчика за крайно положение на зъбният гребен - ненаместен датчик/избутан назад/ - несработване на контактната система на същият и изтичане на времето за пълен цикъл! Успехи
Благодаря за съветите колеги. Ще погледна крайния изключвател и зъбния гребен. Сигурно там е проблема. Защото аз по настройките не съм пипал. То има само настройки за горенето, за шнека и за вентилатора.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Тема "Горелка Марели 858VIP /SMB 50/" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: