И по нашия край казват така,но за какво да бия 350км посред зима ако може да не ги бия 

moimoimoi написа:сваляш му капачката и го помирисваш....не трябва да мирише на изгорялоОсвен да го помиришеш,трябва и да го близнеш - не трябва да киселее!
с мултицет мериш съпртивлението между намотките и към корпус, а ако имаш мегер още по добре
това с клип-а е добра идея
fox_vt написа:Каква драма за един мотор.... със мултицета си измерваш всички намотки на съпротивление трябва да са със еднакви стойности. След това на най големия обхват всяка намотка към корпус и толкос. Завърташ на ръка ротора за да чуеш лагерите и купуваш. Ако се скапе и лагерите евтини и пренавиването също. То голям проблем а като те е страх толкова си купи нов мотор. Има и друг вариант намираш си честотен инвертор със монофазен вход и си го тестваш в офиса на куриера.1.не е никаква гаранция
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: