moimoimoi написа:че ти ще дадеш още 100 лева за транспортЕ хе мой то да не идва от Германия![]()
защо не звънеш до елпром харманли да питаш колко струва нов
примерно AT 100 L4 или AT2 100 L4
за контакти https://www.elprommotors.com/kontakti

moimoimoi написа:че ти ще дадеш още 100 лева за транспортЕ хе мой то да не идва от Германия![]()
защо не звънеш до елпром харманли да питаш колко струва нов
примерно AT 100 L4 или AT2 100 L4
за контакти https://www.elprommotors.com/kontakti
fox_vt написа:Ако офиса имаше трифазен контакт автора нямаше да отвори тема,щеше да го включи и да пробва не че е гаранция да ги завърти за няколко секунди. Инвертори нови китайски под и над 300 лв,свързва му щепсела тройка кабел със крокодили и теста ще е за времето да се развият две болтчета на капака на клемната кутия. Човека пита как да измери за пет минути двигател само с мултицет казал съм му как така или иначе втора ръка си е риск.Е нали за това сме хора да помагаме с каквото можем
DMN написа:Интерсна тема(поне за мен).
А на мен като ми стане интересно - или започвам да пиша каквото знам, или започвам да задавам въпроси, за каквото не знам.
Някой пробвал ли е да измери индуктивността на намотките на изправен мотор с подходящ уред? Има ли голяма разлика, и изобщо има ли разлика в индуктивността на трите намотки на изправен трифазен мотор?
В случая в темата става въпрос за трифазен мотор, значи би трябвало трите му намотки да са с еднаква или много малка разлика в индуктивността им, ако е изправен. С мултицет на омметър е ясно, че е трудно и почти невъзможно да се разбере нещо, освен ако няма абсолютно късо в някоя от намотките или късо/утечка към корпус.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: