• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
Всичко свързано с въздушния поток, който дишаме.
hygro - майстор
joe007 написа:
По принцип е така но когато се допълва фреон или се слага от бутилка,а когато се пуска нов климатик точното количество е в климатика и няма как да се претегли.Само с манометри както е писал колегата.
В случая манометърът показва цената на бананите. НЕ МОЖЕШ ДА МЕРИШ КОЛИЧЕСТВО ФРЕОН С МАНОМЕТЪР. Това не е автомобилна гума. Новият климатик е зареден с регламентираното количество. За допълване първо се изпомпва наличния фреон и се зарежда наново с КОНТРОЛИРАНО количество. На око или на манометър не става.
EDI - майстор
Да, за тази цел си има електронна везна.Освен това, нека да ти го монтират хора, които са го правили, не е толкова елементарно.Медните тръби се монтират чрез конуси и гайки.Конусите се правят с приспособление на определен ъгъл на конуса и дължина.Никога не се заваряват.Могат да се заварят само станди при удължаване на тръбен път.Първо се прави монтажа на вътрешното тяло, като се превързват захранването и дренажа.Понякога захранването на външното тяло е с отделен кабел, т.е. от вътрешното към външното излизат два кабела /такива са ТОШИБА/Вакуумпомпата следва да достигне определен вакуум, посочен в сервизната документация.
maxuel82 - специалист
Колега съгласен съм с теб да го монтират ама ми искат 150лв за монтаж а както казвате той си има фреон и тук при нас са едни монтажници да фанеш да ги застряляш и пак е малко?имам познати на които им ги монтираха и сега лятото слагат тави под тях че им текат в стаите а не им се пазбиват стените?там където работя в сервиза за фризерите има всякакъв инструмент не е проблем да го взема да си свърша работа само да знам как?затова питам?
joe007 - специалист
hygro написа:
joe007 написа:
По принцип е така но когато се допълва фреон или се слага от бутилка,а когато се пуска нов климатик точното количество е в климатика и няма как да се претегли.Само с манометри както е писал колегата.
В случая манометърът показва цената на бананите. НЕ МОЖЕШ ДА МЕРИШ КОЛИЧЕСТВО ФРЕОН С МАНОМЕТЪР. Това не е автомобилна гума. Новият климатик е зареден с регламентираното количество. За допълване първо се изпомпва наличния фреон и се зарежда наново с КОНТРОЛИРАНО количество. На око или на манометър не става.
Ами нали и аз това казвам! Но доколкото разбрах НЕ става дума за допълване.При нов климатик никой не си отваря тази кушия да изтегля точно сложения от фирмата производител фреон.:)
velev-klima - специалист
Тия 150лв не си ги слагат всичките в джоба половината са за матеряли.И после като се случи да се зареди или за ремонт извади зареждане примерно фреона само 50лв и погледни къв е кяра на тия дето монтират.
maxuel82 - специалист
колега прав си ама ако трябва да си платя монтажа ще трябва да направя компромис с качеството на климатика а не ми се ще?а материалите които се използват при монтажа освен тръби назнам за други а тръби мога да си взема колкото ми трябва !!!То незнам и какъв климатик да си купя ама четох в една тема кои са наи-добрите и ще се съобразя с това освен ако не ме посъветвате друго??? :?: :?
EDI - майстор
Не се опитвайте по подобни ИНСТРУКЦИИ.Всяка машина си има монтажна инструкция, в която са посочени СПЕЦИФИЧНИТЕ изисквания за всяка отделна марка.Голяма част от монтажа е общ за всички машини, но някои от тях си имат определени изисквания за всеки производител.
deianr - специалист
Хах, на този монтаж не вакуумират...
hladnia - специалист
deianr написа:
Хах, на този монтаж не вакуумират...
Да съгласен съм че това е ГРУБА грешка, защото във въздуха около нас във състава има 5-6 газа който , въздействат на маслото ,лаковото покритие ,и метала.
Но идеята за линка е че има каква да научат НАЧИНАЕЩИТЕ .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Тема "Как се монтира климатик" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: