Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Би станало добре ако тръбичката която влиза във вала се престърже от тефлонов прът.
Така самата тръбичка може да е неподвижна защото тефлона има много нисък коефициент на триене без никакво допълнително мазане.
Пробиваш целия вал с малък диаметър - примерно както си решил с 5,6 мм
Само от към перката пробиваш с диаметър например 10 мм на дълбочина 20-30 мм - там където ще влезе тефлоновата тръбичка.
Така ще може и в самия тефлон да се пробие достатъчно голям отвор 4-5 мм и все пак да остане достатъчно тефлон за стените.
Реално ще ти трябва парче тефлон 5-6 сантиметра а нагоре може да минеш на какъвто и да е друг подходящ материал.
:partyman:
nikel - специалист
А защо не го направиш с ремъчна предавка и така оста на камъка ще е изместен от двигателя.
valentino76bs - майстор
Е тя машината не е моя собственика си следва някаква идея видяни неща тук таме и обсъждаме кое може кое не може дали това така или иначе и рискуваме.Със сигурност има варианти за по добро и по добро но....толкова са възможностите.
А това за ремъка е добро предложение но постановката е малко различна и мисля ,че не е най удачния вариант ще кача клип след няколко дни да се види ...още има доискусуряване тук таме но дребни неща.
iliya_i - майстор
А като запушихте вентилационната решетка няма ли опасност да прегрее?
valentino76bs - майстор
Сигурно има да ама нали е с водно охлаждане вече :-D ,ще видим с течение на времето началника какво ще каже и ако нещо не е наред сигурно ще го коригира!
valentino76bs - майстор
valentino76bs написа:
Сигурно има да ама нали е с водно охлаждане вече :-D ,ще видим с течение на времето началника какво ще каже и ако нещо не е наред сигурно ще го коригира!
На водното охлаждане му са пукна радиатора....и стана аквариум :) Ама ноу пейн, ноу гейм...
Та трябва да чета тази viewtopic.php?f=11&t=59390тема сега .. :)
П. Петков - специалист
Двигатели с кух вал се ползват при хладилните компресори с вертикална ос. В оста е поставена усукана, правоъгълна метална лента. Усукването е с такава посока, че при въртенето на ротора се получава Архимедов винт - помпа. Краят на оста и лентата са потопени в картерното масло, като така се получава самосмазване на плунжерните бутала. В този случай допълнителни уплътнители не са необходими.
Двигатели с кух вал се произвеждаха и в завод "Динамо" - Сливен за нуждите на "Изапланите" на Самоковлийски - предприятие "Роса". Монтираха се в телоподаващите глави.
Двигатели с кухи валове се ползват и при скруберите, както и при центрофугите за центробежно сушене и нанасяне на течен фоторезист. През осите им се "подава" вакуум за закрепване на пластините, платките или керамичните подложки. Уплътнението се осигурява от разнопосочно сдвоени маслени семеринги. Сдвояването е такова, че пружините на семерингите да са разположени една срещу друга - да се "гледат". Пространството между двата семеринга се запълва с грес, с добавен в нея молибденов дисулфид - т.н. "графитна грес". За уплътнители са особено подходящи семерингите, подобни на тези от водните помпи на пералните, където уплътняващата повърхност е цилиндър, а не пръстен. Водата служи и за смазване на триещите се повърхности.
valentino76bs - майстор
От долу е влязло от към шпонката се завихря ,стълб ли прави незная.Ще им предложа тези варианти които ми препоръчаха колегите по горе!
Duke_BG - специалист
Колко е голяма шлифоващата глава ?
ако се направи една "дъска" към фланеца със форма като на фиджет спинер, ремъчна шайба с три канала може да се получи машина с три камъка , а на самите камъни си подаваш колкото ти душа сака вода :)
valentino76bs - майстор
Тея мастори си оставили ръцете като разглобихме видяхме ,че между роторния вал и другия има голяма междина и водата си ходи където си иска иначе са с обща шпонка и от там става зян .Сега някакви гарнитури са сложили между двата вала и са направили няколко нареза на фланеца ако нещо стане да изтича водата от там .То докато не се види няма как да стане ясно но си е бая шлосерска заигравка .Има и пружина преди въртележката да осигурява натиска.Предложих да му пусне тръба до края каза ,че мислил но не ставало.Иначе мотора малко остана да цъфне. Още една издънка и поръчва всичко готово мотор с кух ротор и останалите неща изляти заедно....луд човек :)
Иначе всичко друго рамена,стойка, движения много добре стана и върши чудесна работа!...Не мога да го хвана като работи да и направя клип ,че е интересно всеки пак е направи си сам...!

Тема "Разпробиване на ротор на двигател!" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: