• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
fox_vt - майстор
Захранването е във адаптера. Вадиш и монтираш на скрито място.
lov - майстор
Оставям на страна въпроса дали е изпушил. Аз съм имал два регистратора и при двата си имаше настройка така че след като се захрани запалката при контакт за запалването на двигателя да се активира регистратора. А неговата батерия да се ползва известно време след спиране или другия вариант да прави запис при наличие на движение. Иначе от менюто можеш да си ги активираш винаги независимо че няма външно захранване
И в допълнение и двата са куча марка. :)
preslav - майстор
Shift написа:
Да, на 5v е, сега видях, 1А... Няма да тръгне вече след като е бил известно време на 12v, така ли... :|
Защото в него има явно микро батерийка, тъй като дава признак че тръгва за момент при натискане на бутона за включване. Не е изпушил явно.
Ако тръгне отново в запалката дали има шанс с DC понжител на напрежение да смъкна от 12в на 5в и да тръгне без оригиналното му зарядно?

П.С. Гаранцията съм я прежалил с рязането още.
Щом дава някакви признаци на живот можеш да опиташ да го подкараш у дома със зарядно за телефон или подходящ кабел от USB на компа си - не виждам точно какво е микро USB-то. Ако регистраторът работи си заслужава да продължиш с гимнастиките, примерно можеш да разчоплиш накрайника за запалката и да извадиш от там електрониката, но после пак ще мислиш за кутийка, изолоране, обезопасяване и т.н. неудобства.
torbalan - Дървен философ
E, възстанови кабела както е бил и провери работи ли?
Или със зарядно за телефон.
Shift - специалист
Късметлия съм, жив е! :) Е, има си го предишния бъг да тръгва 2-3минути СЛЕД запалване , но работи след като възстанових кабела с неговото зарядно.
Категорично обаче няма как да го оставя да е захранен така на отворен капак и стърчащо зарядно и кабели.
Варианти,за които се сещам , са:
- Вадя от неговото зарядно платката и връзвам горе в плафона на осветлението за карти /имам + на контакт там/.
- Взимам DC преобразувател от 12в на 5в и го връзвам /това не разбрах възможно ли е/?
- Слагам някакво второ гнездо за запалка скрито зад таблото /това най-не ми се ще/.
shadow__01 - майстор
Shift написа:
Късметлия съм, жив е! :)...
- Взимам DC преобразувател от 12в на 5в и го връзвам /това не разбрах възможно ли е/?
Сам си си отговорил на въпроса.
Изчопляш платката от "буксата". Запояваш и кабелчета и я свързваш към 12V от където е най-близо (да не се гледа много кабела). Платката е малка и може да се скрие почти навсякъде. Желателно е да я усучеш в картон, тиксо или да и измислиш някаква кутийка (ако мястото позволява).
Shift - специалист
Отворих го, предполагам като парна една жица за + на горната спойка и една за - на долната и съм готов?
Благодаря на всички за съветите.



Изображение


Изображение
fox_vt - майстор
Само гледай да не объркаш плюса и минуса.
Shift - специалист
fox_vt написа:
Захранването е във адаптера. Вадиш и монтираш на скрито място.
Стана по този начин. :cool:
Благодаря на всички. :prayer:
  • 1
  • 2

Тема "Задължително захранване от автозапалка-алтернатива?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: