• 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 629
Всичко за озеленяването от домашни цветя до дървета за градината
preslav - майстор
Да споделя, пък който го интересува да си прави изводите.
Първо да кажа, че жената отказа да ми запише комбинацията от препарати за пръскане на лозето - да се мъчат вика, да си разхождат пръскачките, акъли не раздавам. Шегувам се разбира се, но решихме, че няма да раздаваме акъл за да не подведем някого, в нашия регион болестите са едни, в други региони-други. При нас задължително се ползват препарати против брашнеста мана, но във вътрешността на страната такъв проблем няма т.е. безпредметно е да се хабят средства за нещо, което няма да даде резултат.
Та да си дойда на думата, днес имах случка с моята копачка - запали трудно, работи нестабилно и на втория ред изгасна. Бутах, дърпах, не ще и не ще да пали. Нищо, че е в гаранция, поразглобих карбуратора, че признаците бяха на недостиг на бензин - "цензура бате баница, кравата била мъжка", няма палене, ама няма и ключ за свещи. Както и да е, намерих ключ, свалих свещта, а тя като боздуган от нагар - почистих с телената четка, духнах с уста и завих свещта, прекръстих се, дръпнах сиджимката и чудо, маторя запя като нов.
Казвам го всичкото това защото никъде в инструкциите на пише, че свещта трябва да се проверява всеки сезон, особено ако се работи на наклонен терен или се налага често машинката да се накланя за чистене на насъбралите се треви. Правило ми е впечатление, че след накланяне ауспухът изпушва, но си мислех, че моторчето ще "изяде" излишното масло, но явно малките машинки трупат нагар по свещта и трябва механично почистване.
Това само като идея за начинаещите в механичната обработка.
Чираче - майстор
Нагара не е от накланянето, нито от големината на машинката, а от лоша центровка и некачествено гориво.
нед юни 10, 2018 6:35 pmЧираче написа:
Нагара не е от накланянето, нито от големината на машинката, а от лоша центровка и некачествено гориво.
Грешиш колега. От накланянето при офроуда е. По пловдивско е предимно равно, та простено ти е.
Мога да го докажа със собствената си машинка във видео.
Особеност на някои мотори за такава техника, но не си длъжен да го знаеш я.
Чираче - майстор
нед юни 10, 2018 7:19 pmТрифон П.Трифонов написа:
нед юни 10, 2018 6:35 pmЧираче написа:
Нагара не е от накланянето, нито от големината на машинката, а от лоша центровка и некачествено гориво.
Грешиш колега. От накланянето при офроуда е. По пловдивско е предимно равно, та простено ти е.
Мога да го докажа със собствената си машинка във видео.
Особеност на някои мотори за такава техника, но не си длъжен да го знаеш я.
Нищо не можеш да докажеш. До сега всички самолети да са паднали, щом се накланят. :lol:
iivanov - майстор
нед юни 10, 2018 6:35 pmЧираче написа:
Нагара не е от накланянето, нито от големината на машинката, а от лоша центровка ...
Ай , ся да обясниш , как се прави центровка на такава бръмчилка . :?
Andri01 - майстор
Масло от картера е влязло в цилиндъра!! Вдигнато на горе от масления сегмент,и следващите над него само го прекарват към горивната камера.
preslav - майстор
нед юни 10, 2018 6:35 pmЧираче написа:
Нагара не е от накланянето, нито от големината на машинката, а от лоша центровка и некачествено гориво.
Мислиш ли, че ми се спори???
Споделих опит защото бях готов да пакетирам машината и да търся къде е гаранцинния сервиз, а се оказа, че със стандартен ключ за свещи, телена четка и 2 духания проблемът се реши. Иначе когато си на кеф можем да си поговорим за самолетните двигатели и защо не зацапват свещите при накланяне.
Общо взето на теб тази информация не ти върши работа, подмини я и не си го слагай на сърце!
В същност заинтригува ме въпроса с центровката - чукче намерих някакво в мазето, но наковалня не видях, реших че съм гледал с голямо закъснение, ама може и предварението на жената да си е казало думата.
Варианта с некачествен бензин го изключвам, ракията си я варя сам, но бензинът идва от ЕКО, а там има "гаранция за всеки литър".
Ох, хвърли ме в дълбок размисъл бе колега, сега почнах да се съмнявам в жената, да не би да е почнала да ми напива бензина и да долива тубата с оборски тор. Сега не ми казвай, че бензина стар, тя жената по-стара от него, ама държи едни обороти дето на мен лагерите ми без мазане остават.
Хихихииии, тука имало спецове по двигатели.
Пичове механици, аз като кажа,че ще..... доказвам се- ма става смешно, че няма да е на пистите, а на нивата.
Чирачето и Андри губят по точки, още на масата.
Андри, понеже си близо, за тебе жокер:
Масло е, от картера е, не е в цилиндъра, в горивната камера, не през сегмента, демек не покрай буталото. Помисли върху накланянето, офроуда и разгледай как е разположен мотора на Призма фортеко, да речем!
Иванов, ти да мълчиш!
Чираче,.......много готино се смееш. Кефиш ма.
Andri01 - майстор
Ок,както и да е. Смятай,че не съм го писал. Но все пак при наклаляне/ което не го споменах,защото вече беше написано/,точно това ще се получи. Все пак нека"френската полиция да знае малко френски",а!!! :) :partyman:
нед юни 10, 2018 8:50 pmAndri01 написа:
Ок,както и да е. Смятай,че не съм го писал. Но все пак при наклаляне/ което не го споменах,защото вече беше написано/,точно това ще се получи. Все пак нека"френската полиция да знае малко френски",а!!! :) :partyman:
Андри, не променяй наклона на мисълта си, написано е и за историята вече.
Заеби полицията, тя документира, разследва, притеснява, разтакава и.....кое е основното?, само ако си компетентен де и понеже спомена полиция.
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 629

Тема "Привет начинаещи градинари" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: