Здравейте,
незнам дали трябва да пиша тук,но ми е нужен съвет.
В края на месец август по спешност трябваше да си поръчам плъзгащи врати и така на първия възможен магазин/на Раковска/ си поръчах 2 бр. Цена 860лв. с първоначална вноска 500лв. Уговорката при доставка и монтаж останалите 360 лв.Срок за доставка 14.09.2008г.
"Майстора" или управитела ми даде квитанция без фактура./на квитанцията пише срока за изпълнение,има печат,тел/
Преди 10 дни звъня на тел. който ми е дал но "абоната временно е ограничил обажданията"-така 2 дни ,на третия отидох в магазина и се разбрахме тази събота в 09.00ч. да дойде и да монтира.В събота не дойде а като му звъннах на друг номер вече ми каза ,че трябва да отида в магазина да платя 360 лв. и тогава ще дойде да монтира.
Решил съм да пусна жалба в комисията за защите на потребителя и може в МВР.
Как мислите вие,или просто да отида и да се разберем по МЪЖКИ.
незнам дали трябва да пиша тук,но ми е нужен съвет.
В края на месец август по спешност трябваше да си поръчам плъзгащи врати и така на първия възможен магазин/на Раковска/ си поръчах 2 бр. Цена 860лв. с първоначална вноска 500лв. Уговорката при доставка и монтаж останалите 360 лв.Срок за доставка 14.09.2008г.
"Майстора" или управитела ми даде квитанция без фактура./на квитанцията пише срока за изпълнение,има печат,тел/
Преди 10 дни звъня на тел. който ми е дал но "абоната временно е ограничил обажданията"-така 2 дни ,на третия отидох в магазина и се разбрахме тази събота в 09.00ч. да дойде и да монтира.В събота не дойде а като му звъннах на друг номер вече ми каза ,че трябва да отида в магазина да платя 360 лв. и тогава ще дойде да монтира.
Решил съм да пусна жалба в комисията за защите на потребителя и може в МВР.
Как мислите вие,или просто да отида и да се разберем по МЪЖКИ.