• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Място за идеи и желания за проектиране и изработка на готови проекти.
abracadabra - специалист
kozl - майстор
пон авг 13, 2018 11:00 pmkuger написа:
пон авг 13, 2018 8:29 amabracadabra написа:
https://www.olx.bg/ad/multifunktsionaln ... a49e5d15de

Вижте какво открих.
Това ще ти покаже бордното напрежение, ще ти зареди телефон, примерно. Не вярвай на термометъра, лъже като циганин, защото мери собствената си температура, не тая в купето.
Термомера не лъже щото е с "датчик DS18B20 с висока точност на измерване". Лъже тоя де писал обявата, че мери температурата в купето и че цифровия термомер бил подходящ за измерване на батерии...... дрън, дрън..
Термомера отчита Т на Мултифункционалното зарядно и напрежението в буксата на запалката. А дали шъ зареди батерията на смъртфона :? Има шансове, треба да се проба.
За кой не му дофата, какво показват цифрите, те за тва са шарени да го кефат.
kozl - майстор
вт авг 14, 2018 12:04 amabracadabra написа:
http://bulspace.eu/eshop/product_info.p ... ucts_id=60
Дайте мнение?
А ве от де ги вадиш тия:
"У-вото зарежда автомобилния акумулатор през запалката с 13V/0,4А, при добро слънцегреене."
5 часа да тражим да не паркирам на сенка докле се сетим, че нищо нема да зареди в моята кола, оти като извадя ключа и запалката се изключва.
"3. Максимално работно напрежение 12,24V
5. Напрежение при късо съединение 14,7 V"
:? Вече съм под напрежение оти кое е верното напрежение: 13; 12,24 или 14,7 :?
А дали пък като съм извадил контактния ключ и включа тяя джаджа нема да ми свирне радиото вместо да ми се пълни акумулатора :?
Абракадабра ко стана с ампеража и придоби ли навици по мултицети?
kuger - майстор
Имам го почти същия,с две usb букси изведени на лицевия панел. Когато включа телефон за зареждане през това чудо и показанията на термометъра започват да растат. Показаният модел ми се вижда като че ли има изведен датчик, може и по-точно да показва температурата.
abracadabra - специалист
Не съм свалял акумулатора, но при следващо дозареждане ще премеря колко ампера е зарядното. Ще се оправя. И ще пиша (то се знае че вероятво е около 4А, но ми се ще да знам по-точно). Но, засега всеки ден си карам с мултицета в колата и меря... Сутрин е 12,49 - 57... При работещ двигател и без фарове, духалки, климатик, радио... зарежда на 13,97 (не е стигало до 14 В). Мисля че е добре засега, или по-скоро близко до нормалното за 2-годишен акумулатор.
iliya_i - майстор
вт авг 14, 2018 9:22 pmabracadabra написа:
Мисля че е добре засега, или по-скоро близко до нормалното за 2-годишен акумулатор.
Най-сигурният индикатор, дали е добрее сутрешното палене.
Ако запали си караш и спираш да мислиш за ГЛУПОСТИ!
Ако не запали, значи има проблем. :-D
kozl - майстор
вт авг 14, 2018 10:00 pmiliya_i написа:
Най-сигурният индикатор, дали е добре е сутрешното палене.
Ако запали си караш и спираш да мислиш за ГЛУПОСТИ!
Ако не запали, значи има проблем. :-D
Такъв индикатор не определя колко е зареден акумулатора. Двигателя пали и с недозареден акумулатор. Старото дизелово пежо палеше и с 40% зареден акумулатор, а очото на акумулатора беше загаснало.
iliya_i - майстор
вт авг 14, 2018 10:25 pmkozl написа:
Такъв индикатор не определя колко е зареден акумулатора. Двигателя пали и с недазареден акумулатор. Старото дизелово пежо палеше и с 40% зареден акумулатор, а очото на акумулатора беше загаснало.
Нормално един акумулатор е зареден напълно само след няколкостотин километра непрекъснато каране. тогава гледай очото. Това, че очото не е винаги зелено не означава проблем!
Проблем е ако заряда спада всеки ден. Тогава значи харчи повече отколкото зарежда и идва момента кога свършва и спира да пали.
kozl - майстор
вт авг 14, 2018 10:32 pmiliya_i написа:
Нормално един акумулатор е зареден напълно само след няколкостотин километра непрекъснато каране. тогава гледай очото. Това, че очото не е винаги зелено не означава проблем!
Аз мога да си зареждам акумулатора със зарядно, друг да се възползва от съвета за непрекъснатото каране :-D
Очото следи гъстотата на електролита. Ако имаш в предвид, повредено очо, защото и това ми се е случвало да така е, но пък имам и аерометри. Има тема за необслужваемите акумулатори и немам мерак да я прехвърлям тука.
kuger - майстор
вт авг 14, 2018 10:32 pmiliya_i написа:
...Нормално един акумулатор е зареден напълно само след няколкостотин километра непрекъснато каране. тогава гледай очото. ....
Чакайте си вие "очото" да ви даде инфо за АБ. То мери една клетка, при това само информативно, хич и не му вярвайте. Има си прибори за това.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Как да измеря ампеража на зарядно за акумулатор?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: