вт авг 14, 2018 9:22 pmabracadabra написа: Ще се оправя. И ще пиша (то се знае че вероятво е около 4А, но ми се ще да знам по-точно). Но, засега всеки ден си карам с мултицета в колата и меря... Сутрин е 12,49 - 57... При работещ двигател и без фарове, духалки, климатик, радио... зарежда на 13,97 (не е стигало до 14 В). Мисля че е добре засега, или по-скоро близко до нормалното за 2-годишен акумулатор.Не, няма да се оправиш. Пък и какво ти пука? Иде зимата.
Всички знаем че Бе Ем Ве са летни коли. При тях щеката за масло определя климатичните условия за използване.
Демек зимата вадиш щеката и я забиваш в снега. Ако нивото е над отметката MAX , не караш тъпото Бе Ем Ве.
То не че има нещо по-тъпо де...
Май сбърках. Има по-тъпо от Бе Ем Ве - келешите дет и ги купуват втора цедка...
 
 
 
  Но понеже беше в гаранция и аз взех погрешно решение, че очото се е повредило - потърсих си гаранцията. И тогава по стечение на обстоятелствата разбрах, че този бивш мой полски акумулатор не може да се зарежда с автоматично зарядно. Или поне с тези, с които разполагам. След серия експерименти, описани в тази
 Но понеже беше в гаранция и аз взех погрешно решение, че очото се е повредило - потърсих си гаранцията. И тогава по стечение на обстоятелствата разбрах, че този бивш мой полски акумулатор не може да се зарежда с автоматично зарядно. Или поне с тези, с които разполагам. След серия експерименти, описани в тази